Mihin aikaan lähdet aamulla liikkeelle työpäivinä? Tuleeko koskaan mieleen,
Että onko turvallista, kun on niin pimeää ja ei ihmisiä paljon liikkeellä?
Kommentit (34)
Mitä pelättävää aikaisessakaan arkiaamussa on? Itse harvemmin töihin menen ennen yhdeksää, mutta en minä pimeää pelkää - toki asunkin alueella jossa on katuvalot.
Miten se on vaarallista jos pimeällä ei ole paljon ihmisiä liikkeellä? Eikö ihmiset ole vieläkään tajunneet mitä helvettiä heijastimella tehdään? Tai jos on pakko vetää se noen musta säkki päästä varpaisiin ilman heijjastinta niin turha alkaa vinkumaan jos pimeällä tiellä jää alle.
OMAA JÄRKEÄ SAA KÄYTTÄÄ!
Kahdentoista aikaan. Ihan on turvallinen olo täällä Tampereellakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tekee tänne koko ajan tällaisia aloituksia ja yrittää selvästi lietsoa pelkoa? Kotiinko tässä pitäisi jäädä? Maksaako ap sitten mulle palkan verran avustusta joka kuukausi kun saan potkut kun en mennyt töihin?
Koko ajan? Mitä ihmettä? Kertoisitko ystävällisesti jonkun toisen tekemäni aloituksen? Ap
Sinällään hauska että tässä keskustelussa puolet vastanneista kertoo ettei kysymys koske heitä millään tavalla. Mutta ehkä se vain kertoo etätyöläisten sosiaalisen kanssakäymisen kaipuusta.
En ole arkena kyllä mitään epämääräistä nähnyt ja pk-seudun lähiöissä on aina ihmisiä menossa ja tulossa. Lähden aikaisintaan puoli kuusi ja lisäksi ulkoilen koiran kanssa vaikka keskellä yötä, jos seuraavana aamuna itsellä mahdollisuus nukkua eikä sitten koirankaan takia tarvitse herätä aikaisin.
Oletteko te siellä Helsingissä asuvat kaikki ää liöitä, löytyykö yhtään oikeaa ihmistä? Kun näitä teidän avauksia silmäilee, niin vahvistuu käsitykseni, että vain ää liöt suostuvat asumaan Helsingissä.
Työmatkaliikenne aiheuttaa jopa ruuhkia aikaisin aamulla. Haluatko jotenkin pelotella ihmisiä vai mikä on tarkoitusperäsi ap?
Noin 5.20. Alkaa olla muitakin töihin menijöitä liikenteessä. Asun keskustassa ja menen keskustan lähelle. Ensimmäiset kaupungin epämääräisemmät kulmat on vastakkaisessa suunnassa.
Noin kuudelta aamulla, turvallisempaa fillarilla kun pää-osa puhelinta runkkaavista kliinisesti sokeista autoilijoista on vielä kotona runkkaamassa puhelintaan...
M 58
Vaarallisempaa se kotiin meneminen 24h vuoron jälkeen on.
Työmatkani koostuu siitä, että herään n. klo 8.45, kävelen sängystä noin metrin pöydän ääreen ja avaan koneen. Eli turvallista on ellen itse jätä lattialle jotain mihin kompastua. Yksin asun joten todella toivon ettei ketään muuta ole työmatkani varrella, silloin on jotain pahasti pielessä.
Eilen rusakko pomppi pyörän edestä pimeällä. Se suurempia vaaratekijöitä ei taida omalla työmatkallani olla.
Tasan kello 7.55 soi kello ja avaan tietokoneen. Sitten laitan kahvit tulille ja alan lukea sähköposteja sekä tsekkaan Teamsin.