Kuinka paljon vessapaperia sulla on asunnossa?
Kommentit (40)
Oisko noin 80 rullaa. Aina ostetaan isoissa erissä ja jut tuli täydennettyä
Vierailija kirjoitti:
Ai että hävetti keväällä 2020. Olin viikon kotoa pois juuri kun ihmusrt hamstrasi vessaoaperia. Kotona sattui olemaan viimeinen rulla telineessä, oikein hävetti ostaa lähikaupasta yks 8 rl paketti. Ei siellä montaa pakkausta ollut, xtra piti ottaa. Teki mieli kassalka sanoa etten minä nyt vessapaoeria sentään hamstraa. Säilykkeitä ja pakasteita ostin vähän jemmaan sairastumisen varalta mutta ei vieläkään tauti ole onneksi tullut.
Mitä häpeemistä siinä on. Me ollaan aina, jo kymmeniä vuosia ennen korona-aikaa ostettu paperit isoissa erissä. Tulee halvemmaksi ja ei tarvii jatkuvasti olla sitä rahtaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä häpeämistä on siinä, että on varastossa välttämättömiä asioita? Meillä on todella Isot hätävarat kaikkea, jos tulee sellainen tilanne.
Minä yksi ihminen en tarvitse häkkikomerollista vessapaperia vaikka tulisi mikä hätätilanne. Se olisi varmasti tarpeista pienin tosihädässä. Ruokaa on aina kolmeksi päiväksi pakastimessa ja kuivamuonana.
Tietysti voisi mustan pörssin kauppaa käydä. Ties vaikka ylivuotiset puolukat ja pakastimessa lojuneet leivän kannikatkin saisi isolla rahalla myytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että hävetti keväällä 2020. Olin viikon kotoa pois juuri kun ihmusrt hamstrasi vessaoaperia. Kotona sattui olemaan viimeinen rulla telineessä, oikein hävetti ostaa lähikaupasta yks 8 rl paketti. Ei siellä montaa pakkausta ollut, xtra piti ottaa. Teki mieli kassalka sanoa etten minä nyt vessapaoeria sentään hamstraa. Säilykkeitä ja pakasteita ostin vähän jemmaan sairastumisen varalta mutta ei vieläkään tauti ole onneksi tullut.
Mitä häpeemistä siinä on. Me ollaan aina, jo kymmeniä vuosia ennen korona-aikaa ostettu paperit isoissa erissä. Tulee halvemmaksi ja ei tarvii jatkuvasti olla sitä rahtaamassa.
Ehkä jos autottomana tilaisin ruuat kotiin tuotuna ostaisin wc-paperiakin paaleina. En kuitenkaan osta kuin pienissä erissä, voitto ei niin iso olisi pienessä kulutuksessa.
Varmaan alle 30 rullaa. Jokunen rulla on piilotettuna yhteen kaappiin hätävaraksi.
Vessan kaapissa on ajankohdasta riippuen 10-30 rullaa, tällä hetkellä taitaa olla ehkä 17.
Käväisin laskemassa ja löysin 16 säkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 600 rullaa aina varastossa.
Minäkin ostin 3 vuotta sitten 50 säkkiä varastoon. Muut piti tyhmänä mutta katsotaan kuka silloin nauraa kun vuosisadan kuratauti iskee.
1,5. Anastan töistä rullan kerrallaan
Paperi on turhaa,pyöreäreunaisella puulusikalla saa paikat siistittyä.
Ostan aina 8 rullan paketin, en hamstraa, vain kahvin ostan kun on 3-4 pkt 10e.
Kaksi uutta, kuivauskaapissa ehkä kolme rullallista kuivumassa.
koronan jäljiltä ihan helevetisti vielä jäljellä
10 rullaa korkkaamattomia ja yksi puolikas rulla lisäksi. Riittää aika moneksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 600 rullaa aina varastossa.
Minäkin ostin 3 vuotta sitten 50 säkkiä varastoon. Muut piti tyhmänä mutta katsotaan kuka silloin nauraa kun vuosisadan kuratauti iskee.
Jep, jokainen pyyhkäisy on nyt säästöä.
Juuri laskin, 284 rullaa, ostin niitä korona-aikana kaappeihin ja nyt niitä pidän n. 300 jos tulee katastrofi. Täytyy käydä loppuviikolla ostamassa lisää niin hätävara säilyy.
Just ostin cittarista 40 rullaa,kun oli tarjouksessa. Entisiä oli 2 rullaa joten nyt yht 42 rullaa. Tässä sinulle ihan tarkka luku,kun noin kiinnostaa. Niin,ja talouspaperia ostin myös kun olivat yhteistarjouksessa. Niitä on vähemmän.
32 rullan pakkaus hätävarana. Toisen 32 rullan pakkauksen aina ostan jota käytän. Aina on siis 32-64 rullaa.
Minulle kävi samoin, hassua että pitää wc-paperin ostamista nolostella.
Nyt on kotona tarpeeksi, ostan aina ison säkillisen, viimeisen jämät juuri vein vessan hyllyyn, missä riittää paperia varmaan loppuvuoden pyyhkimisiin.