Kuinka paljon vessapaperia sulla on asunnossa?
Kommentit (40)
Kolmessa sisävessassa on jokaisessa kaapissa varmaan 32 rullaa🤔 ulkohuussissa on ehkä 10kpl.
4x8rll. Ostan aina sellaisen säkillisen sekä talouspapaeria että vessapaperia.
48 rullaa, just eilen ostin 40 rullan paketin.
En kylläkään ymmärrä mitä teet tuolla tiedolla.
2 rullaa. Kohta pitää ostaa uusi 4 rullan pakkaus
2 paalia ja muutama neljän paketti päälle. Ostan kotiintuotuna aina 3 paalia vessaa ja yhden taloutta.
Pari rullaa. Pitäisi ostaa lisää..
Kuudeksi kuukaudeksi. Ei tarvitse liukkailla raahata.
Korona aikoihin ostetuista on vielä parikymmentä säkkiä jäljellä.
Paljon, tosin osa käytettyjä, karsea paskanhaju lejailee koko torpassa.
Olisko ehkä 12 rullaa enää jäljellä.. pian sais hakea uuden paketin(32rullaa)....
Minulla on 56 pakettia eli 56 kertaa 8 rullaa. Osa paketeista on häkkivarastossa.
Yksi 6-8 rullan pakkaus kerrallaan. Miksi säilyttäisin enemmän kun asun kauppojen lähellä.
Just eilen tsekkasin kun olin kauppaan lähdössä, ei tarvitse täydennystä. Yläkerrassa kuutisen rullaa ja alakerrassa 1. Mies saa hommata alakertaan omaan vessaansa lisää sitten kun palaa työreissulta.
Ai että hävetti keväällä 2020. Olin viikon kotoa pois juuri kun ihmusrt hamstrasi vessaoaperia. Kotona sattui olemaan viimeinen rulla telineessä, oikein hävetti ostaa lähikaupasta yks 8 rl paketti. Ei siellä montaa pakkausta ollut, xtra piti ottaa. Teki mieli kassalka sanoa etten minä nyt vessapaoeria sentään hamstraa. Säilykkeitä ja pakasteita ostin vähän jemmaan sairastumisen varalta mutta ei vieläkään tauti ole onneksi tullut.
Mitä häpeämistä on siinä, että on varastossa välttämättömiä asioita? Meillä on todella Isot hätävarat kaikkea, jos tulee sellainen tilanne.
Tällä hetkellä varmaan joku kymmenkunta rullaa. Siitä on jokin aika, kun ostin ison paketin ja siitä on vielä reilusti jäljellä.