tyylikset.... ja muutkin saa tulla!!
ed. ketju niin pitkä että avasin teitille uuden... rouvat ja neiti on hyvä!! vai onko muita neitejä kun Kiti??
nyt tää menee syömään, palailen yöllä kun te nukutte... tänään katsellaan suomalaista valkoinen kaupunki leffaa...
priscilla the jumppakärpänen
Kommentit (58)
Voi miten vapauttavaa tuo shoppailu on! Käytiin esikoisen kanssa tänään Ikeassa ja paluu matkalla poikettiin vielä Järvenpään CM:ssa . Tuli sitten ajeltua pitkin poikin J:päätä ja muisteltua vanhoja! Kyllä tulvi paljon muistoja mieleen ja jotenkin tuli hirveä hinku muuttaa sinne takaisin...
Milenna: Tämän piti juu olla oire vapaa porukka, mutta minähän tuota sääntöä olen rikkonut oikein urakalla, kun en oikein ole jaksanut tuossa kk-pinossa enää kirjoitella. Tuntuu sekin jotenkin kurjalta kun kerta toisensa jälkeen joutuu tippuneiden listalle. Eli antaa tulla vaan ainakin minun puolesta!
Priscu: Hyvä että pääkoppa on nyt " poljettu pyörryksiin" ! Mutta täytyy sulla olla mahdoton kunto kun tuollaiseen reippailuun ylipäätänsä pystyt! :)
Ja sitten tätä omaa napaa: Eipä oikeastan mitään uutta vaan niitä ihan samoja tuntemuksia mitä tässä on koko viikon jo saanut pähkäillä. rinnat on olemassa, viluttaa, väsyttää, alakerrasa nippailee välillä... Nuo kaikki on kyllä ihan muutenkin kuin raskaudella selitettävissä! Saas nähdä mitä ensi viikko tuo tullessaan, kun tänään on ollut vähän sellainen olo että lentsu on iskemässä. Tällä hetkellä ei ole oikeastaan tunnetta suuntaan eikä toiseen...
-Rimpe- kp:t unholassa enkä jaksa nyt kalenteria lähteä etsimään, niin säästytte niiltä... :)
rimpe: vai jäkessä? olisit tullu moikkaamaan:)) joo, muutakaan takasin tänne, olis ihanaa!!! kyl mul aika hyvä kunto varmaan on, mutta oonhan mä liikkunutkin koko elämäni...
ei mua haittaa kans jos oireita tännekkin laitetaan;) sehän on ihan mukavaa...
).( ei ed. mitään.... mistä voisi pääätellä että olis raskaana... tänään kp 24;))
Huomenet tyylikkäät!
Ihanaa kun on tuo pesue kasassa ja saa aloittaa aamut ihan rauhassa! Ei tarvitse ketään herätellä eikä hoputtaa syömään ja lähtemään! Pienistä asioista sitä ihminen niitä onnen murusia popsii.. :)
BE: Tottakai jatkat meidän seurassa! Et saa " hyljätä" meitä Tyylikkäitä! Ja ehkä mekin joskus tullaan perässä tuonne odotuspuolelle.
Priscu: Kyllä mä niin mielelläni Jäkeen takaisin muuttaisin mutta ukko pistää hanttiin. Musta se olis niin sopivan kokoinen kaupunki, ei liian suuri mutta kuitenkin kaikki tarpeellinen löytyy läheltä. Tykkään!
Tänään pitäsi olla kovasti sosiaalinen, anoppilassa pitäisi käydä syömässä ja naapurissa olisi synttärit tiedossa. Vaihtelu virkistää, mut miksi pitää sittensattua samalle päivälle nämä menemiset?
-Rimpe-
Ihanaa, tänä aamuna sai nukkua pitkään, kuhan eka sain kammettua miehen tytön kans aamupalalle:) Vaihteeks näinki päin..
On kerranki hyvinnukkunu olo. Eikä noi niveletkään nyt kipuile, vaikka just huomasin et en muistanu iltalääkettäkään ottaa.
Illalla oli taas peitonheiluttelut käynnissä, ja sen jälkeen alamahaa nippaili aika kovasti..mut ei kai siel mitään niin nopeesti voinut tapahtua?? Ois miehellä aika supersimppoja:)) Kp siis 16/30-32 nyt..
Miehel tänäänki töitä, mut onneks pitää mennä vasta iltapäivällä. Tässä nyt mietitäänki jaksasko alkaa siivoomaan..pitäis kyllä.
BrownEye; Ei saa jättää meit, kerrot sit tänne miten masu kasvaa:)
No, päivänjatkoja kaikille!
No niin eipä sitten tarvitsekkaan lähteä mihinkään tänään. Kuopus pärskinyt eilisestä lähtien ja oli koko aamun jotenkin vaisu. Ihan varmuuden vuoksi mittasin tytöltä kuumeen ennen lähtöä ja kuumeessahan tuo on. Isäntä siis pakkasi isommat kyytiin ja me jäätiin tuon potilaan kanssa kotiin.
Harmi vaan kun nyt jää taas aikaa pohtia näitä omia tuntemuksiaan. Taitaa se täti kuitenkin olla tulossa,kun nipukka rupeaa pehmenemään. Jotenkin tähän tuohuun olisi nyt saatava järkeä ja pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni että ei jatkuvasti kyttäilisi kaiken maailman oireita. Alkukierto menee oviksen metsästykseen ja sitten alkaakin jo oman navan kaivelu.
Kiitos että olette olemassa! Saa jonnekkin purkaa tätä omaa tyhmyyttään...
-rimpe-
oot ihan oikeessa tossa et alkukierto pähkitään oviksen ajankohtaa ja sen jälkeen kaivellaan vaan omaa napaa... meilläkun vasta yk 2 menossa ja pelkään että millainen seinähullu musta tulee tän asian suhteen jos alkaa kauankin kestämään tää vauvaprojekti...
kurjaa että teillä pikkuinen kipeänä! meidän tyttö alkaa olla pikkuhiljaa tervehtymään päin. yskää nyt on edelleen, mut se saattaa ton infektioastman takii kestääkin kauan.
pohdin tonne kk-pinoon omia ongelmiani, en jaksa enää uusiks kirjottaa tänne mut on tää hankalaa tosiaan tää oviksen metsästys. luulin et ois limoista päätellen ollui jo, mut tänään kp16 vatsa pientä kipua. noh, olkoon! nyt hajoo pää jos alan taas pohtimaan.
taidan lähtee nyt tytön kans haukkaamaan happea jos vaikka pää siitä selkiytyis!
sannuska
Rimpe; Ihan totta! Oon kans huomannut tuon oviksenmetsästys/navankaiveluhomman.. Ja jos tosiaan pitkäänkin alkaa tää yritys kestämään, niin miten tässä selviää täysjärkisenä? Tai no, ees näillä järjillä mitä nyt on:))
Pitäis vaan osata laittaa välil aivot narikkaan, jos kovasti alkaa ottaa voimille..helpommin sanottu kuin tehty, ainaki mulla.
Nyt suihkuun, niin ehdin käymään ennen ku mies lähtee töihi..sais kerranki rauhassa käydä suihkussa, yleensä ku tyttö tunkee väkisin mukaan jos huomaa meist jommankumman sinne päin menevän:) On se niin sulonen!
nyt ei huvita mikään :(
joopajoo..
fiilis taas surkea. kp 25/28-32 ja negatesti aamulla Aconilla. Oishan tuo jo haamua näyttänyt jos ois tärpännyt. Ainoa toivo on siinä että ovis oli vasta myöhemmin. Testailen vielä lähempänä täti-ajankohtaa.
*halauksia kaikille*
..Miten yleistä/harvinaista on että dpo 8 näyttäs plussaa? Laskeskelin tuossa ja luulen olevan kuitenkin vasta tuon verran oviksesta *antaa itsensä toivoa taas*
Olen minäkii pöljä!
;D
Rimpe: annappas nyt olla sen napukkas!! tiiät itsekkin kuinka epäluotettava se " kotigynikselle" on;)) kyllä sä plussaat, luotetaan siihen!! paljon haleja kultainen ystäväni...
Kiti: joo kato, älä kuvittelekkaan että meidät jätät!!! tyylikset ei hajoo koskaan!!!! halutaan tietää sun ihanasta vauvamahasta ja kaikesta!!!
Sitten MILENNA ja RIMPE molemmat, koittakaa mussukat antaa olla niitten ovisten miettimisien ja nippailuitten pohtimisien ja tutkinnat kanssa. Mä voin vakuuttaa, että paljon parempi olo on kun ei koko ajan kyttää... ja kyllä tiedän miten vaikeeta se on, mutta kun se tutkali ei auta siinä asiassa yhtään... se ei tee meistä sen enempää raskautuneimpia kuin ollaan!!! Sanon tän kaikella rakkaudella:))
Tutti: sovitaanko niin että mä hommaan sulle ne testit ja sä et saa ostaa yhtään, ja lähetän sulle aina postissa sitten kun on aika testata?!! se on aika epätod. näköstä että dpo 8 näkys mitään!!! mulle on ainakin näin sanottu ja mä oon aina testannu tytöistä ensin negan kun en uskonut... ja siis olin aina kuitenkin raskaana... halaan sua näin sähkösesti ja toivotan rauhallista mieltä ja maltti on valttia, tässäkin asiassa!!
Rimpe, sun kp:t on 23, kun mulla 24 ;)))
voikaa hyvin rakkaat ystävät....
Kiitos Priscu *halaaaaa*, olet ihan oikeessa...maltti on valttia ja vielä kun sen sisäistäisi :D
Kiitos Priscu taas tsempauksesta! Juu, tiedänhän minä että olisi paljon parempi olo jos ei jokaista pientä kropan tuntemusta miettis vaan kuinka se tehdään käytännössä onkin jo kokonaan toinen juttu! Alkukierto menikin liian hyvin kun maltoin olla ajattelematta koko asiaa, mutta tuossa puolen välin jälkeen on kaikki lupaukset taas jääneet pitämättä... *soo-soo! toruu itseään ja lupaa taas seuraavassa kierrossa olla tutkailematta itseään*
Tutti: Eihän kaiketi edes aconin 10 vielä noilla päivillä voi näyttää plussaa. Jos sulla on oviksesta vasta 8pv niin parhaassa tapauksessa kiinnittyminen on tapahtunut eilen! Siis jos kiinnittyminen tapahtuu 4-7vrk aikana hedelmöittymisestä? Ootteleppas ihan rauhassa (joo-o, tosi helppoa muuten) vielä muutama päivä ja testa vasta sitten uudestaan!
Ihana rauha torpassa kun toipilas on nukkumassa ja loput maailmalla! Ja mihinkäs sitä taas aikansa käyttäis jollei täällä roikkumiseen... ;)
-Rimpe- kp 23/25-27 (kiitos Priscun on päivitetty kp:t ajantasalle)
mä sparraan sua aina kun sitä tarvitset:)) kyllä sä vielä sen sisäistät, se vaatii vaan paljon mentaalista työtä:)) i help you...
ja kuten sanoin, tiedän että mikään ei ole niin vaikeeta kun vauvakuumeisen naisen rauhottaminen. Pitää vaan aina ottaa se järki mukaan, aina kun alkaa " hössötyttää" niin muistatte että ette voi millään tavalla auttaa sitä raskautumista kun harrastamalla seksiä, kaikki muu on itsensä ressaamista... ja tiedätte stressin vaikutukset. Hali Rimpe!
eihään se tosiaan kivaa ole ja siks on kiva tietää et on muitaki yhtä " kaheleita" !
tässä kierrossa ei voi syyttää ainakaan yrityksen puutetta.... ajoituksenki luulis olevan kohillaan ku jokapäiväset hellittelyhetket aloitettu kp 10. varmaan tässä viikon sisällä stressitaso nousee ku pitää alkaa tutkailee oireita... tai ei tietty pidä, mut enhän mä nyt osaa olla niit tutkimattakaan....
priscilla, sä vaikutat sellaselta ihanan pirteältä ja energiseltä, tunteikkaalta sosiaaliselta ihmiseltä! oli pakko vaan mainita kun aina se tulee mieleen kun sun tsemppaavia tekstejä lukee. oot varmasti aivan mahtava äiti! kuulitko vauva, löydäpä tiesi priscillan sylkkyyn pian!
kaikista ihmisistä ei tekstien välityksellä saa sellaista tiettyä tuntumaa, et millainen ihminen kyseessä, mut joistakin vain tulee. tietty se voi olla aivan väärä kuva minkä itselleni kenestäki kehitän, mut on ihan hauska miettiä teistäki tyylikset millaisia mahdatte olla!
olipas muuten hauskaa tänään koko perhe yhdessä pulkkamäessä! kaikille palkaks punaiset posket ja hyvä mieli! kohta lähdetään kyläilemään miehen veljelle.
palaan ehkä viel illalla, ainaski lukemaan... =)
sannuska
ihana olet Sannuska, voi kiitos...
Et tiiäkkään miten kauniilta tuo kuulosti, ihan mykäksi vetää tän tytön... tietenkin itse haluan uskoa että olen tuollainen, ja kyllä siihen pyrinkin. Uskon että elämänkokemus on tuonut mulle paljon kypsyyttä, nöyryyttä ja empatiaa. Olen kolmekymppiseks käynyt aika kovan koulun, ja sen verran suolasessa vedessä keitetty, että olen kyllä tosi vahva ihminen, ja ehkä sekin näkyy? tuo pirteys ja energisyys... etpä totta vieköön ole eka joka niin sanoo:)) parhaiten se tulee esiin juuri ihmisten " sparraamisessa" ja toisten tukemisessa ja kuuntelussa. Liikunnanohjaajana sitä on sellanen " sisäsyntynen" luonteenpiirre siihen. Mä oikeesti välitän ihmisistä, teistä, ja kyllähän se näkyykin. Kiitos tosiaan, kultaseni, kylläpä piristit mun illan, halaan sua hurjana...
Mäkin usein mitin että millasia ihmisiä te olette... Sannuska, oot lämmin, herkkä ja jalat maassa oleva nuori nainen, koko elämä edessä... ja mä toivon enkeleitä matkallesi:))
Juu, mieki ihmettelin aamulla et mikä ihmeen BrownEye, ku oli vaan käyny plussan laittaa, mut se selvitti ku kävin tuol lokakuisten listaa kattomassa:)
Onnittelut viel tännekin pinoon!
Meinaan aina alkaa tänne kertoilemaan oireista, vaikkei tää oo oikee pino siihen:))..muistelisin et tää pino piti pitää oirevapaana, mut ehkä tännekin voi välillä näitä valittaa..Eli, kipuja edelleen, ei niinkään tuu limaa, mut kosteutta muuten riittää..Kummallista!
No nii, se siitä..Iltapalaa laittaa, palailen viel varmaan..