tyylikset.... ja muutkin saa tulla!!
ed. ketju niin pitkä että avasin teitille uuden... rouvat ja neiti on hyvä!! vai onko muita neitejä kun Kiti??
nyt tää menee syömään, palailen yöllä kun te nukutte... tänään katsellaan suomalaista valkoinen kaupunki leffaa...
priscilla the jumppakärpänen
Kommentit (58)
Täällä taas peukut ja varpaat pystyssä, etenkin nyt Kitin puolesta, sit saa alkaakin jo Rimpee ja Priscua jännäämään:)
Pitää lähtee päiväkahveja keittelee..
eipä oo mitään uutta...
Rimpe ja Kiti, mitkä on fiilikset??
laitetaan nyt, priscilla 22/25-26
Jaahas se on Priscu taas käynyt huhuilemassa? :) Mikäs tässä. Koko päivän kun on jotain puuhaillut niin ei ole niin kovasti kerinnyt omaa oloaan kyttäämään...
Saunan lämmitykseen voisi hiljalleen ruveta ja jos vaikka olusen ottaisi. Sen jälkeen voisi vaikka kaivautua sohvan nurkkaan peiton alle jotain leffaa katsomaan.
Viettelehän Priscu se miehesi pyörryksiin ja nauttikaa toisistanne!
-Rimpe-
no olipas vaisua Rimpe:)) olisit nyt vähän hehkuttanu tuntemuksilla, mulla kun ei mitään, nothing! tylsää... ai olusen? perkeles kun ei voi siideriä ottaa, kun huomenna pitäs lähtee heti aamusta hetkuttaa itteensä pyörän päälle, yök yök!!! inhoo AAMULIIKUNTAA!!! siellä pitäs olla dogipägi mukana kun oksennus lentää aamuliikunnasta.
ääh, tuolla se korsetti on ja pysyy, ei jassa:(( ei oo yhtään sellanen hottis fiilis, juu nou?? mä oon liian vanha niihin hommiin... kauhea näky, kolmekymppinen väsähtäny läski ämmä korsetissa!!! ihan Jallu tavaraa!!!!
ei maar, kyl mä alan syömään sipsejä ja juomaan limpsaa, niin saan lisää läskiä ympärille.
Ja kyllä, tänään on tod. haukutaan priscillaa päivä:(((((((((
ps: olenpas mä rinsessa tuulella, ihan itteensäkin piristää... sori.
kiti, teeeeeeeeeeeeeeeee teeeeeeeeeeeeeeeesti!!!!!!!
yours priscilla, sou sääd:' ((
Tässä kahden leffan välissä tulin käväsemään täällä :)
On se mukava että jännitätte mun mukana :D mä oon päättäny tehdä testin huomen aamulla jos ei tätiä kuulu sitä ennen. Jotenki jännästi aina aamulla ja illalla tuntuu että nyt alkaa kierto alusta, mut ei toistaseks...
Jotenki mä vaan tiedä sen tuloksen, mut haluun varmistuksen ennen ku lähen stadiin hummailee ;)
Lämmöt noussu tän päivän aikana, mutta eihän ne kerro mitään...
Hauskin/oudoin on kyllä varmaan jos raskaana oon että esikoinen on kohta 2viikon ajan monta kertaa päivässä kurkannu paidan alle ja huhuilee massuun ;D ihan hellyttävää jos meinaa pikkusiskolleen/-veljelleen sinne huudella :) siis ikäähän ei oo ku 1v. joten äidin omia yhdistelmiähän nää on :D
Prisku - yrittääs nyt piristyä siellä :)
Tää siirtyy nyt tonne leffan pariin.
Kiti kohta 32/~30
Kiti; On varmaan söötti se teijän nykynen pieni:) Meijän tyttö ei tommosia oo keksiny..Tosin aina ku jossain näkyy vauvan kuva, nii sitä on ihan pakko jäähä aina tuijottaa ja ihailemaan:) Kuuluu aina ooo..Näinköhän se sit ihastelis jos oikee vauva ois, vai käviskö mustiksena kimppuun..
Nyt piristyhän,Priscu! Toiv. mie en masentanu sinuu omilla höpinöilläni tänää:(
Yks meijän kissa on ihan seko.Se istuu tuos tietsikkatasolla ja yrittää jahdata hiiren kursoria:) Pikku pösilö..
No, tytsi saatiin just nukkuu, mitähän täs nyt keksis;)
sähän piristät mua aina!!!
kyllä mä ihan itse masennan itseni, mä oon älyttömän taitava siinä...kaikki on hyviä jossain!!!
vitsi kiti sulla on rautaiset hermot! arvaas vaan montako testiä mää olisin sun tilassa jo tehny... mulla ei oo yhtään malttia! kyl se on sit aamulla ekana tultava tsekkaamaan millaista viestiä sulta on tänne tullu, jännittää!! peukut on jo pystyssä valmiina!
voi miksi just nyt pitää olla kamala päänsärky? olisin halunnu varmuudeks peittoja vähän tänäänkin pöllytellä, mut en millään jaksa kun päätä jyskyttää niin kovaa. (tää näytön tuijottaminen muuten auttaa tosi paljon.......) toivotaan sit että eilinen pöllyttely olis riittävää jos ovis on vaik tänään. hassua kun en nyt yhtään osaa sanoo siitä kun ei kipuja. viimekierrossaki oli kyl kp 15 mut oiskohan se ollu kuitenki aiemmin ku täti tuli kp 25.
mulla on muuten tosi vahva tunne etten raskaudu tästä kierrosta. en tiedä miksi. muutenkin tuntuu että nyt saamme odottaa kauan ennen kuin kakkonen ilmoittelee tulostaan. harmi vaan että just oon saanu varmuuden itteni kans siitä että nyt on täysin oikea aika vauvalle. mutta siltikin oon kyl sitä mieltä että ekana olis teidän pitkään yrittäneiden vuoro. kyl mä jaksan viel oottaa, mutta teille soisin sen plussan jo!
ei multa nyt irtoo mitään järjellistä enempää, sattuu niin sikana päähän. käynpä nappaamas buranaa.. moiksista!
sannuska
ettekä lyylit arvaa millä sain päänsäryn pois? ;) silläpä sillä..
tosin otin buranan ensin, mutta en ihan usko et se ois alkanu 10 min päästä jo vaikuttaa. haluan ainaki uskoa että se oli se peittojen pöllytys mikä siihen autto!
mies sano muuten eilen hommien jälkeen yhtäkkiä että tuli sellanen tunne että nyt sai vauva alkunsa.. olispa se ollu joku aavistus tulevasta.. vaiks en kyl usko. tosin miehellä on ennenki ollu kyky tietää joitakin asioita tosta noin vaan. oli pomminvarma että saadaan tyttö ja niin saatiin. oli myös varma että eräät sukulaiset saa pojan ja ne sai. ja vielä tiesi että lapsemme hoitokaverin perheeseen syntyy kolmas tyttö. paikkaansa piti sekin. niin ja meisän seuraava lapsi on kuulemma poika. noh, jää nähtäväks. suodaankohan meille ees enempää kullanmuruja.
taidan lähtee tästä maate pikkuhiljaa.. öitä naiset!
sannuska
Sannuska; Tuo kannattaakin muistaa sit ku alkaa päätä särkemään:) Ei tarviis ees sinne burana purkille raahutuu..
Hitto, milläkähän tuon miehen sais kammettuu tuonne makkarin puolelle..Sillä tuntuu olevan joku mielenkiintonen ohjelma menossa..varmaan nauhalta jotain kattelee:(
Ois voinu sitä ovista varten viel harjotella..ellei se sit menny jo..
juuh, halpa ja aikas mukava tapa saada päänsärky pois! mitäs jos valittelisit nyt miehelle että pää on niin kipeä ja olet kuullut seksin auttavan siihen paremmin kuin lääkkeet? ;) ja se on katsos luomukeino, ei tarvi mitään mömmeleitä nappailla!
jos ei toi tepsi niin, käy salaa kiertää sulake löysälle... pimeessähän ei oikein nää mitään muutakaan tehdä niin jospa sit vaik peittoja vähän heiluttelisitte! =)
mua väsyttää mut en haluu (?) mennä nukkumaan. oon kai vähän outo... nyt vaan ois mahollisuus valvoa kun huomen ei tarvii töitten takia herätä niin siks kai kukun vielä silmät ristissä tääl. tosin kyllähän tyttö mut herättää kuiteskii et ois ihan viisasta mennä jo nukkumaan..
juon viel tän (sauna)siiderin loppuun ja sit kyl meen..
sannuska
Tai no kellistyhän se, mut ei silleen niinku ois pitäny..
Se oli niin väsyny, ku tänä aamuna tytön kans nous ensin, et nukahti melkeen heti ku pitkälleen kävi.
Minuu taas ei väsytä, mut pitäis kai mennä kuitenki. Tyttö herättää kuitenki aamulla jo aikaseen..
No, koitan huomenna paremmalla onnella..
BrownEyes;) !! Sitä ne oireet ties..
Ihanaa aloittaa lauantai aamu näin iloisilla uutisilla! Nyt on sitten TyyliLyylien tyylillä tyylikkäästi aloitettu plussapisteiden keräily!
Priscu: No olipas jollain eilen fiilikset maassa! Toivottavasti tänään jo helpottaa! Ja kyllä se aamuliikunta ainakin saa ajatukset hetkeksi johonkin muuhun... Vaikka et siitä kovin tunnu pitävänkään.
Sannuska: Hih, ässää buranan sijaan! Täytyy laittaa korvan taakse, jos vaikka joskus olisi hyötyä tuosta " luomu lääkkeestä" ...
Tänään pitäisi vähän lähteä kauppoja kiertämään ja jos vaikka luistelemassa kävis iltapäivästä lasten kanssa. Tenavilla kun alkoi hiihtoloma, niin jotain tekemistä täytyy keksiä etteivät vallan pitkästy.
-Rimpe-
onnea tosi paljon! ihanaa lukee heti aamusta näitä iloisia uutisia!
mut hei, onks mul menny nyt jotain vähän ohi? lukiko eilen vielä noissa sun teksteissä nimimerkin kohalla kiti?katoin vähän pitkään et miten tääl välissä onki yhtäkkii jotai sellasii kirjotuksii mitä ei eilen ollu... tai sit mä oon kyl saattanu olla eilen vaan niin sokee et en oo tosiaan huomannu.. silti oon niin happy sun puolesta!
milenna: voi hitsi, tänään sit paremmalla onnella, eiks vaa? ;) annat sen oikeen levätä nyt päivällä et illalla jaksaa...
rimpe: juuh, koklaapa huvikseen kuule, on aika kiva tapa poistaa hedari! mä meinaan kyl käyttää tota samaa ens kerrallakii!
mä taidan kans lähtee tytön kans kaupoille pyörähtää kun mieskin on töissä. tosin täällä meidän kaupungin keskustassa ei oikein oo mitään kauppoja ja ilman autoa (eikä kyl kortiiakaan oo...) ei oikein pidemälle pääse. mut ulkoilemaan nyt ainaski mennään!
palaillaan! tsau!
sannuska
hitto mä oon loppu, takana aikamoinen koulutus, olisko pyäräilty lähemmäs sata kilsaa??!! mutta kyllä teki hyvää, ei kiukuta yhtään;))
Browneyes, KITI?? mulla kans jääny jotainkait välistä?? mutta samapa tuo, ihan mielettömän upeeta!!! onnea tosi kovasti koko perheelle:)) sulla oireet todella tiesi:))) vielä kerran, hali ja pusu, ihanaa, onnea kovasti....
Rimpe: mitkä fiilikset??
juu ette oo seonnu, vaihdoin nickin ku se on liian monen tutun tiedossa ;) Iteki kyl hämmästyin ku muutti kaikki kirjotukset, no samapa se...
Kiitokset vaan, alussahan tässä mennään mutta mennään nyt kuitenki. Te muut tuutte sitten perässä =D en mä kyl tätä palstaa mihinkään unohda, tänne tuun edelleen kirjottelemaan...
Prisku - kait sä nyt tänään oot ollu vähän paremmalla mielellä :)
Tää kävi tänään hummailemassa vähän kaupungilla, 200¿ vaihto omistajaa =D ja käytiin syömässä kaverin kanssa. Kyllä teki hyvää vaikken nyt viiniä voinutkaan siemasta.
Iltojen jatkoja kaikille lyyleille, jokos Rimpe jännää?
Kiti öö rv?
Prisku kerkes tossa välissä kirjottaa viestin =D
Hyvä että urheilu on auttanu =D
Täytyy palata myöhemmin...
Heissan vaan lyylit, kyllä meni aikaa ku tieän aamukirjotukset lukas, tosin meni jo vähän tonne iltakirjotusten linajlle =D
Mä tein lupauksen että en istu tässä koneella ku poitsu on hereillä, jos ei puuhaa itekseen jotain. Sen verran on päiviä vähän jäljellä ennen töihin lähtöä että pitää nyt vietää pikkuherran kanssa se vähä aika. Nyt siis nukkuu partsilla.
Prisku - ihanan kuulonen karvapallero teillä kotiutunu. Mä oon ite kanssa nukkunu lattialla aina ku oon pienen karvapallon tai useamman kotiin rontannu. Tosin mullahan on koiria mutta koko taitaa olla aikaslailla samaa luokkaa ;)
Rimpe - mittari on hyvä heittää pois :) mulla oli aamulla kanssa lämmöt alhaalla mut mittasen toisen kerran heti perään niin oli ihan samoissa ku monta päivää nyt ollu. Jos olisin töissä soittasin varmaan lämpöjen perusteella et oon kipee...
Tutti - mulla ei ollu esikoisesta mitään oireita, uskoin vasta viikolla 9 ultrassa et oon raskaana, että ei se mitään todista.
Pähkäiltiin tänä aamuna miehen kanssa tehdäkö testi vai ei ku oli vielä kotona 7 aikaa ku heräsin... ei tehty kuitenkaan =D
Justiinsa kaveri pyys huomenna viettämään naisten päivää kaupungille syömään ja shoppailemaan. Jospa se sittenkin pitää se testi tekasta huomen aamulla, voi sitten viiniä tai olutta juoda hyvillä mielin ruuan kanssa. Ihan tervetullu kyllä tollanen vapaa päivä :)
Meillä on kanssa tätä asustepuolta kokeiltu, tosin mies on käyny ostaa netistä vaatteet ja yllättäny sitten mut... mä en oikein osaa lähtee ostaa itelleni. Hyvin on kyl osannu valita ;) kyllähän siitä uutta puhtia saa s-elämään =D
Mä en oikeesti enää tiedä mitä mietlä mä oon, raskaana vai ei. Viime yönä piti käydä pissalla 2 kertaa ja hyvin tietonen muutenki omasta mahasta oon, paineen tunnetta löytyy. Jos raskaana näkee kummallisia unia niin sitten oon kyl 100varma raskaana - ei voi tollasia keksiä muuten =D ukkoki nauro kippurassa ku sille selitin aamusella mitä muistin...
Nyt tää lähtee syömään ettei iske heikkous
Kiti kp 31/~30 (sorry pakka laittaa)