marrashaaveet to-su, tervetuloa typykät:))
Kommentit (47)
Me käytiin miehen kanssa hiihtämässä tänään ja eilen istuttiin iltaa baarissa kavereiden kanssa. Join jotain hyvää hedelmäjuomaa, ja huijattiin kaikkia et siin olis jotain terästystä. Ei ole aivan helppoa pitää haaveita omana tietona, ts meidän yritystä, onhan ne mun haaveista kuullut jo syksyllä ja kyselevätkin ahkeraan että olenko raskaana.. Voi kun voisikin jo vastata että olen... Vaikka on ensimmäinen yrityskierto sitä huomaa lataavansa mielettömästi odotuksia tähän, ja mieskin kehotti nyt syömään terveellisesti, heh. Toisaalta järki sanoo ettei se niin helppoa ole, ja useimmitenhan se totta onkin.
Toivon tosi paljon plussatuulia varsinkin pitempään yrittäneille!
T.Hobbie
hei vaan kaikille tasapuolisesti!!
hieno homma LASTWISH, nyt aletaan toivomaan parasta, eikö??
viikonloppuna: ihan rauhallista, lapset tuli lauantaina niin ollaan ihailtu meidän uutta perheenjäsentä, Torstia:)) ihana, puolipitkäkarvanen marsunpoika, tosi söötti pieni poju kyllä, lapset ihan myytyjä, kun eivät ees tienneet kun isältänsä tulivat että meillä sellanen täällä odottaa! ollaan myös ulkoiltu, minä olin liikunnanohjaajien koulutuksessa la aamupäivän ja tehty ihanaa siskonmakkarakeittoa! kohta aletaan pimujen kanssa kattomaan tyttöjen leffaa, että miekkonen pääsee koneelle pelaamaan välillä, kun minä ja tytöt vallataan tämä rakkine kokoajan;)
jaahas jaahas, täällä on nyt piinailijoita sekä oviksen pongaajia liikkeellä;)
).( sen verran että ei mulla ikinä mitään kerrottavaa ole:( tylsä ihminen? ei oireita ei tietoa mistään... huomenna tai viim. ylihuomenna alkaa, ja jos historia yhtään itseänsä toistaa niin huomenna pitäs alkaa täti tekemään pikkuhiljaa tuloaan... odotin jo tänään ekoja merkkejä, mut ei. En kyllä todellakaan odota että raskaana olisin, ja jos olen niin lyhtypylväät myös kukkii:)) eli pienoinen ihme... ei sitä tiiä! tiistaina tietää enemmän, testiä en tee ennenku täti on 4 päivää myöhässä.
priscilla 24/25-26
Täällähän alkaa olemaan jännät paikat monella, peukkuja teille kovasti!!
Omaa napaa sit ku en muista, mitä piti kommentoida..
Kp 16/30-32, koko päivään ei oikeen tuntunu mahassa miltään, mut nyt illasta sit on taas kipuillu vähä keskelle ja vasemmalle! Siis mitä ihmettä, kun aattelin et tällä kertaa ois ollut oikeen puolen vuoro,ku sinne on nyt monena päivänä kipuillu.. voiko kipu olla molemmilla puolilla samassa kierrossa, vai mihin teil tuntuu oviksen aikaan? Hämmästyttää,kummastuttaa.. No, oottelemme mitä tuleman pitää. Varmaan pitää viel huomenna koittaa pupuilla, kahtoo mikä fiilis sillon on..
Ja pyydän kertausta bilsan tunneilta:) Montako päivää se munis sit kulkee kohtuun ja kuin pitkä aika menee ennen ku se kiinnittyy? Oliks se et kiinnittyminen on n.viikko oviksen jälkeen..? Apua, ois kannattanu kuunnella siel tunneilla:))
No, pitänee lähtee nukkuu..Mies menee huomenna kuudeks töihin, ja uhkas et herättää miut ja tytön lähtiessään..Toiv. ei ollu tosissaan:)
Siis mä oon jo kolmatta kertaa tähän ketjuun tänään kirjottelemassa, mullei vissiin oo nyt muuta elämää.. :D
Täälläki lorahtelee pöksyihin rasittavasti. Ja illalla paleli. Mutta mä palelen aina oviksen jälkee. Iteasiassa siitä tiesin tässä kierrossa että ovis oli ohi, ku aloin illalla palelemaan ja seuraavana aamuna oliki lämmöt nousseet.
Sannuska: Pidetään hyvänä jos menkat alkaa 12-16 päivää oviksesta. Toiset sanoo että kunhan väli on 10 päivää niin se ok. Alle 10 päivää jos on väli oviksesta menkkoihin, niin sit voi olla vaikea raskautua, ku munasolu ei ehdi kiinnittyä ennen menkkoja (munasolu kiinnittyy yleisemmin just 8-10 päivää oviksesta). Mulla on itellä väli 12-13 päivää, joten ei se 14 tosiaan oo mikään vakio, keskiarvo vaan.
Milenna: N. 4 päivää oviksen jälkeen munasolu ilmeisesti saapuu kohtuun. Siellä se sitten ajelehtii muutaman päivän ja jakaantuu ym ja yleensä n. 8-10 päivää oviksesta sitten kiinnittyy. Voi toki kiinnittyä aiemminkin tai vähä myöhemminkin, mut toi on kai yleisin väli millä se tapahtuu.
Joo mä meen taas pois.. :) Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
vastauksesi selvensi asioita. toivotaan että viime kierto oli joku erikoispoikkeus kun oli niin lyhyt. ei mulla yleensä. yleisin on kuitenki 28 pv. silloin olis oviksestaki enemmän väliä menkkoihin kun yleensä ovis n. kp14-15. tai luulen ainaki.
viime menkat kyl oli oudot muutenki kuin ajoitukseltaan. alkoi vaan aivan ku salama kirkkaalta taivaalta valua ohutta kirkkaan punaista verta. ei kipuja, ei mitään muuta. ja mullahan oli ollu oviksen jälkeen ihmeoireita... eli tissit kipeet ja nippailua, välillä kovaakin. mulla noita ei oo esiintyny menkkoja edeltävinä koskaan. sit aatteklinki et olikohan kemiallinen raskaus kuitenki kyseessä? kivut sit alkoi puol päivää menkkojen alun jälkeen ja vuoto oli aikas runsasta. kuitenki kesto oli päivän kaks lyhyempi ku yleensä. no joo, ei sitä ny enää kandee miettii, kuhan löpisen taas. no, pitää nyt vaan katella mitä tuleman pitää.
en ymmärrä itteeni, miks mun pitää aina valvoa myöhään vaik aamulla töiden takia aikanen herätys? en koskaan mee nukkumaan ennen puoltayötä, vaik herätys ois klo 5. mua ei vaan tunnu väsyttävän. päivällä jossain kohti sit saattaa tuntuu väsyä, mut annas ku ilta koittaa niin ei tietoakaan väsystä. sitten kun meen sänkyyn, nukahdan ihan suht helposti (kop kop kop) ainaki vielä, vaikka usein mua ei väsytä vielä silloinkaan ku pakotan itteni jo menemään nukkumaan. mulla on ollu kans joskus (ku tytsä oli muutaman kk ikänen-puol vuotta) samankaltaista uniongelmaa ku priscillalla, pelkään että onks tää väsymättömyys esimakua tulevasta... ei kai se taas ala. toivottavasti ei. ja priskunkin toivon pääsevän yli siitä!
nyt viel levitän pyykit ja ehkä sit koitan hipsiä sänkyyn. ehkä...
sannuska
mut ei tää kivaa ole, ei tosiaankaan... alkaa vaan jo tottua.
hei, tänään 25/25-26 huisia;))
Palelee ja väsyttää, tekis mieli mennä nukkumaan mutta odottelen että saan lapset ensin maate. Nyt alkoi sitten valkkaria lorahtelemaan ja se kolmen päivän kuiva-kausi on näköjään ohitse :D
Mitenkäs teidän viikonloppu meni? Meillä paisteltiin pullaa ja nautittiin lastenelokuvista <3
Lastwish