marrashaaveet to-su, tervetuloa typykät:))
Kommentit (47)
Hei vaan kaikille, täällä sitä tuijotellaan omaa napaa ja hurjasti toivotaan oireita ;) Lämmöt 36,9 ja kn korkealla, kiinteä ja kiinni :)
Mukavaa päivää kaikille marrasmuruille <3
Lastwish kp 22/31
Vettä sataa ja on pakkasta?? Kyllä sitä kaikkea tulee alas taivaalta...
Priscilla: Joskus tuntuu että tää on todellakin pakkovääntämistä! Mutta koetetaan lohduttautua sillä et kun vauva on aluillaan se pakonomaisuus tästä touhusta katoaa =). Itse tosin en ole pahoillani tästä tiehestä " pakkoseksistä" sillä treffaamme miehen kanssa normaalioloissa niin harvoin. Nyt tämä neiti ottaa ilon irti asiasta!!! ;))
Lastwish: Toivon parasta ja pidän peukkuja bd bd bd!! Toivottavasti lämmöt pysyy koholla.
).( Jännä miten nopeasti tuo LH- piikki on ohi! Tänään jo viiva oli kontrollia haaleampi. Eli jos ei ois eilen tehny kahta testiä ni piikki ois missattu. Nyt mietin aloittaako terolutit vai ei... Toisaalta turhaa jos ovis kerran oli. Toisaalta vois olla apuna tossa raskauden alkumetreillä jos tärppi vaik olisi käynyt... Äähhh... ei osaa päättää mitä tekisi :b
Keittiö kutsuu siivoamaan. Kait sitä tarttee siivota viikonloppua varten. Ihanaista perjantain jatkoa kaikille!!!
Eppuliina kp 29/42
Lastwishille plussaonnea! Toivotaan niiden oireiden ilmaantumista:)
ON; Kp taitaa olla 14/30-32. Tänä aamuna ei enää tuntunu mitään kipuiluja, mut ei kai se ovis voinut mennä tuossa eilen tms.? Oon kyl ihan puulla päähän lyöty..Lämpöjä en oo mittaillu, en tikuttanu, enkä tutkaillu sitä napukkaakaan, joten sen paremmin en tiiä, mikä on tilanne..No, kaipa se selviää:)
Minä vaan odottelen kierron vaihtumista. Vielä ei oikeastaan menkkakipuja tms. ole, mutta lievä päänsärky vaivaa. Lisäksi mahassa kuuluu sellaista " narinaa" , joka mulla aina edeltää menkkoja. Pakosti tuo ääni kuuluu suolistosta, mutta ei sitä muilloin kierrossa kuulu.
Eipä tää kierto kovin yritteliäs muutenkaan ollut, joten en odota ihmettä. Meilläkin romatiikka on valitettavasti aika kaukana touhusta välillä, vaikkei sellaista pakonomaista touhua (vielä) olekaan. Yhteinen/rauhallinen aika on vaan niin vähissä, että kun kierto on lopuillaan, ei jotenkin " jaksa" puuhailla.
Mukavaa kun viikonloppu on taas alkamassa. Voi olla, että ensi viikolla vasta palaan seuraavan kerran maisemiin, luultavimmin uuden kierron kera mutta edelleen siis marrashaaveissa.
Uutu kp 24/n25, yk = 1
oon ihan pihalla viimeisimmistä jutuista. tämän aamun teema ainakin näyttää olevan lämmöt :) ja rimpellä nyt ainakin kuulostaa olevan todella hyvät lämmöt*bd*. ite en oo moiseen tässä kierrossa sortunu, flunssanen cielä olen ja esikko tekee hampaita joten meidän yöt on niin risasiakin ettei lämmöistä mitään tolkkua saa.
muuttoa puuhastellaan ja alkaa jo olla himpan stressiä sen suhteen ku ei vieläkään varmuudella tiedetä minne me oikeestaan muutetaan, viikon päästä ratkeaa valmistuuko remppa vai mitä sitten. talopakettiä tässä ollaan varailtu vaan ei vielä ole tilaus lähteny mutta sopimus alkaa olla hiottuna, ois aika ihanaa loppuvuodesta muuttaa ihan uuteen kotiin :))) jännitystä riittää että kumpi tulee eka, vauva vai talo..
tämänpäivän kummajainen on menkkamainen jomottelu, semmosta pient kevyttä jomotusta mutta ihan tunne niinkuin just alkasivat, ja kylläkin aikaisintaan viikon päästä la pitäs alkaa. greippimehua oon tässä kierro juo(yllättävän hyvää) onko kellään tietoa että paljonko sitä pitäs juoda että ois niin ku " avuksi" muuten kaikki menee ihan omalla painollaan, nyt vaan ei yksinkertaisesti ehdi seurailemaan oireita tai kiertopäiviä..ens to menen verikokeisiin ja se on kp 26, muuta ei tarttekkaan tässä kierrossa tietää.
tänään on hyvin ansaittu vapaapäivä, kampaajalle pääsen iltapäivällä, aivan ihanaa päästä hetkeksi olemaan vain itsensä kanssa.nyt täytyy jatkaa pakkaamista, valitettavasti noi kamat ei vaan itekseen siirry yhtään mihinkään.
peukutusta piinailijoille!!
Catry tuol toisessa pinossa kyseli et onko paikkaa mistä vois tukea saada..No, ainakin tuol näkyi olevan palsta keskenmenoillekin, sieltä varmaan löytyis vertaistukea,jos ei muualta..
Ja mun mielestä saa haaveilla jo uudesta vauvasta, vaikka ois kokenut km:n, jos vaan itsestä tuntuu että on valmis.
Tamatulle muuttotsempitykset!
ON; Mielenkinnolla seurailen, miten nää limat/kivut yms. kehittyy, tosiaan se " pahin" limapäivä oli jo, nyt ei oo niin paljoo tullu. Tosin vähän märkä olo on vieläkin. Kummastuttaa, miten se oli taas noin aikaisessa vaiheessa..Tissit on taas tutusti kipeytyneet taas, enää en ees kuvittele, että se mitään tarkottais, kun sitä on nyt ollut noissakin tätikierroissa.
No, nyt ruuanlaittoon..
Milenna kp 14/30-32(33)
Plussasin viime kuussa, mutta meni kesken rv 6 - ei tullut yllätyksenä. Oletettuna menkkojen alkamispäivänä tuli haalea viiva vaan herkkään testiin, eikä se viiva lukuisien testien myötä meinannut ollenkaan vahvistua. Vahvistui sitten kyllä lopulta, kun viikko oli mennyt oletetusta menkkapäivästä, mutta en siihen enää uskonut. Alkoi sitten tasan rv 6 vuoto - onneksi. Ennen esikoista oli tuulimuna joka kaavittiin rv 12 ja sitä pelkäsin että kaavintaan taas joudun.
Nyt olisi kp 11/noin 34 , joten ovikseen vielä matkaa. Ja tiedä mitä tästäkin kierrosta tulee, voi mennä ties kuinka pitkäksi. On tää kyllä ankeeta :(
Priscilla, mulla ihan samat fiilikset. En jaksais enää yhtään tätä " pakkonaintia" ... Meillä ei ole mitään muuta seksielämää enää, kun vaan ne pakolliset pari päivää sillon kun kusitikku niin näyttää :/ Mutta vauvankaipuu on kuitenkin niin suuri, että periksi en osaa antaa. Yritetään ja yritetään, hampaat irvessä. Toivon tosiaan, että kun maanantaina on se aika gynelle, jotain apuja sieltä saatais... Jos sanoo että VASTA 6kk yritystä, jatkakaa vaan, niin taidan iskee siltä nenän niskan puolelle...
Noita lämpöjä en ole ollenkaan mittaillut, se kohdunnnapukan tunnustelu oli uutta viime kierrossa. Kaippa mä vielä niihi lämpömittailuihinkin sorrun jos ei tärppiä pian tule. Laitoin miehen ostamaan Clearbluen digitaalisia ovistikkuja vaikka kyl se vähän ärisi asiasta (hinnasta)... Sanoin että ostakoon vaan tavallisia jos se sit tutkii niitä viivan vahvuuksia, mä en ala niitä tiirailemaan kun helpompikin konsti on. Kumma juttu, mutta sain digitaaliseni ;)
Hauskaa viikonloppua kaikille!!!
Nippara kp5/29(33) yk7
Vaikka en totisesti tätä sinulle toivo, enkä kenelle muullekkaan, on lohduttavaa tietää, että jossain on joku, joka ajattelee samalla lailla:) Kaikki panot ajattelen mahdollisimman tarkkaan tärppiin, viime kierrossa kun mieheni ehdotti seksiä, vastasin että " sehän on turhaa kun ovis meni jo" !!! siis tä?? ovis meni jo!!! Meillä se on alkanut vaikuttamaan negatiivisesti myös mieheni haluihin ja muuhunkin... joskus tunnen suunnatinta epäoikeudenmukaisuutta kun luen että " meillä mies iloinen kun saa nyt usein" , voikun meilläkin...
Täälläkin alkaa elämä voittamaan eilisen oksennustaudin jälkeen. Mahtavan päänsäryn kera toki täällä yritin kuulumiset lueskella ja pikaisesti pinoutua.
On kp 7/26-29, ensi viikolla alkaa ovisken tikuttelu mutta voishan sitä jo viikonloppuna harjoitella=)
Seksistä ja lähinnä pakkosellaisesta olitte jutustelleet. Täytyy myöntää että viime kierrossa kuten varmasti nytkin tulee seksiin ryhdyttyä vaikka valtavia haluja ei olisikaan. Viimeksi ei silti tullut pakkoseksin makua mutta kyllähän se siihen menee jos yritys jatkuu lähemmäs vuotta...Mäkään kun en mikään seksipeto ole, ihan kerta viikossa riittää mulle hyvin.No toivotaan että tärppäis ennemmin.
No juup, nyt lähden päätä parantelemaan. Rattoisaa perjantai-iltaa!
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
Miltä tuo näyttää? Hyvältä vai epäonniselta :D
Lastwish kp 22/31
niin ihan hiton hyvältä:)))) *peukuttaa ihan törkeesti*
siis, onko sun lämmöt nyt niinku korkeimmalla kun koko kierrossa?
Juu kyllä ne lämmöt on koholla :) En enää tiedä mitä uskoa, alkaa taas olemaan " muka" oireita x-) Toivotaan että lämmöt pysyy tuolla ylhäällä ja kohdunnipukka piilossa korkealla :D
jos mulla on positiivista, annan sen mielelläni sulle, sä olisit niin sen ansainnut jo;))
voikun olen kade, kun osaatte ton kohdunnapukka jutun, mä en tajuu:(( mulla tuntuu aina samalta. Tarkottaako korkeella ettei yletä kunnolla ja kuinka " kova" on kiinteä nipukka? niinku umpiluuta vai miten?
Kohdunnapukasta:
Omaa kokemusta voin jakaa sen verran, että kun kuukautiset ovat tulossa niin se kohdunnapukka laskeutuu alas ja on pehmeä sekä avoinna niin että saat sormea ujutettua kohdunsuulle. Pehmeä tarkoittaa tässä tilanteessa semmosta höttöpehmeetä niinkuin esim rinta. Ovulaation aikaan kohdunnapukka nousee ylös ja on edelleen suht pehmeä ja avoin. Nyt mun kohdunnapukka on toosi korkeella, ja saan oikeasti ponnistella että yletän. Suhteellisen jämäkältä tuntuu enkä saa sormea kuhdunsuulta sisään (ihan kun siinä olisi lippa päällä x) ja se on taipunut niinkuin selkäänpäin. Äh koita saada selvää mun sepustuksista. Jos menkat ovat tulossa on kohdunnapukka alhaalla eikä tarvii ponnistella sen löytämiseksi.
Btw tuli mitä tuli ja jos menkat alkaa niin ompahan uusi kuukuppi testattavana <3
Täällä oireet jatkuu vaan,sellainen painontunne tms.ei ihan kipu alavatsalla jatkuvaan...en osaa selittää...mutta ollut jo tiistaista asti. Sillon tiistaina tää tunne alkoi todella voimakkaana,jopa kipuna. Nyt ihan mieletön jännitys päällä,ei osaa muuta ajatellakaan!Voi kun olis nyt tärpänny!
Flunssa jatkuu minulla ja esikoisella edelleen:(
No siinäpä olikin jo ommoo nappoo:)
Suuren suuret osanotot km:n kokeneille!*hali*
Muillakin oli jo hyviä oireita(anteeksi kun en muista niccejä),kaikille ihan mielettömästi plussaonnea matkaan!!!!
-blacka- kp 24/28-30
kiitos, olipas tarkka, kiitos paljon:))
kyl mä joudun kans etusormella ihan tavottelee sitä napukkaa mut kyl sen sit helposti löydän, kunhan yletän... en erota siitä mitään aukkoja tms. Sellanen nenänpään tuntunen pyörylä vaan:))
Otampa minäki osaa tuohon napukkajuttuun taas, vaikka viime kierrossa päätinki etten vaivaa päätäni koko hommalla, kun se ei mulle mitään kertonu..
Eli, mulla nyt kp 14/30-32 ja napukka tuntui suht korkeella, mut, toisin ku viime kierrossa johonki aikaan, se ei tuntunu sellaiselta kovalta, vaan suht pehmeeltä..Oisko ovis tulossa vai menny jo vai mitä veikkaatte? Ku limoja/kipuja yms. on ollut jo parina viime päivänä, tänään ei enää niinkään..
Plussaonnea vaan kaikille!!
Olipa mielenkiintoista nähdä jollain muullakin lämpökäyrää :) Mahtavat lämmöt sulla!
Jos pitäs lämpöjen perusteella sanoa, niin sanoisin sun oviksen olleen jo kp 16 tai kp 17. Softa ehdottaa myöhempää päivää koska sulla on merkitty hedelmällisimmät limat vasta tuon jälkeen. Oletko varma, ettet ole sekoittanut limoja spermaan? Mietin vain, että lämmöt nousee vasta oviksen jälkeen ja sulla on NIIN selkeä lämmönnousu tos kp 18. Itse asiassa aivan hurja lämmönnousu, mulla ei ikuna nouse noin paljon. Sinuna laittasin softan laskemaan pelkkien lämpöjen mukaan niin se siirtäis oviksen aiemmaksi.
Vertailun vuoksi katsopa mun käyriä: (varsinkin aiempia, tämä nykyinen näyttää toistaseksi hyvältä, parhaimmalta oikeastaan mitä koskaan)
http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli
minä täällä taas:)
Tänään olis sit niinku 22/25-26 eikä oireen oiretta raskautumisesta:(( tätioireet henkisellä tasolla kylläkin on... ja pms:ää... voi hemmetti. Aamulämmöt 36,1 joten se siitä:((
Mulla on sellanen olo, et en jaksa enää tätä yrittämistä. Tekis mieli heittäää hanskat tiskiin, tää on jotenki kyllä niin perseestä tällänen vääntäminen. Seksielämä on yhtä " tärppipäivien" kyttäämistä josta intohimo tai romantiikka kaukana... miten tää voi olla niin hankalaa???
priscilla