Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltaisin työskentelevät, hoitaako miehenne rutiinilla iltapesut lapsilta?

Vierailija
15.02.2007 |

Itku meinas tulla, kun tajusin ettei mies ole 5 päivään pessyt lapsia, muuta kuin naaman ja hampaat. Tyttö on 4 v. ja välillä pissaa tippuu housuun, eikä alapäätäkään ole pesty. Pojalta pesee silloin kun kakat on housussa, käyttää vaippaa vielä. Vetoaa siihen, että ovat flunssassa, niin ei viitsi jos tulee kylvyssä kylmä.

Itellä on ollut pitkä työputki ja aina sais olla huolehtimassa. Ukko ei tajua edes aamuisin alushousuja tytölle vaihtaa, niitäkin pitäis kai sen viikon verran. Aina saa itse olla huolehtimassa, että hommat tulee tehtyä kunnolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen kotiäiti ja mies käy töissä. Silti lasten syntymästä saakka iltapesut ovat olleet miehen homma. Itse siis näin on halunnut. Käyttää kylvyssä/suihkussa, pesee/pesettää hampaat ja pukee vaipat ja pyjamat. Tässä vaiheessa minä menen yläkertaan ja suukotan miehen kanssa lapset sänkyyn, laulan iltalaulun ja luen iltarukouksen.

Vierailija
2/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee ruuat

suihkuttaa

siivoaa

nukuttaa

pyykkiä ei pese.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen poissa. Vaateyhdistelmät on välillä vähän outoja, mutta se nyt on vaan kosmeettinen haitta.

Vierailija
4/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Organisointi ei ole parhaita puolia.. Aloittaa hommat paljon myöhemmin kuin minä.

Vierailija
5/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies opiskelee ja on töissä.

Mies hoitaa vauvan kylvetyksen, on aina hoitanut, jo sairaalasta asti. Toki tarvittaessa autan ja tietty myös olen seurana ja leikittämässä kylpytilanteessa. Poikaa kylvetetään pari kertaa viikossa.

Minä luonnollisesti pääasiassa hoidan pikkupesut, kun olen kotona ja mies muissa hommissa, mutta silloin kun mies paikalla, niin hän hoitaa pesut.

Ja hyvin sujuu meiltä molemmilta, ei valittamista!:)

Vierailija
6/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pesee aina, mutta ei yleensä naamaa tai käsiä käske pesemään. JA jos eivät käy viikolla uimahallissa, jää suihkukin väliin arki-iltana (meillä lapset käy 2ktr/vko). Mutta tuo nyt ei ole mielestäni mikään hirmu vaarallinen asia. Itse huolehdin sitten niinä iltoina kun olen kotona. Ja onneksi kohta iltatyöt loppuukin.

Vierailija
7/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä kaikki. On tosin muutenkin vähän pesufriikki. Ollaan kovia saunomaan ja muuta.

Kuulostaa jo aika pelottavalta sun miehen käytös. Koita puhua asiasta. Pitäähän niiden hommien hoitua iltavuorojenkin aikaan.

Vierailija
8/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyy selkeästi päävastuu lapsista ja mä saan hengähtää ja toimia etupäässä statistina. Toimii meillä ;)

Vierailija
9/9 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se rutiini on itsellekin syntynyt, kokemuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi