Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen huono käytöksiset kaverit.

Vierailija
15.10.2024 |

Miehellä on vakio kaveriporukka johon kuuluu 5 henkilö plus mieheni. Nämä kaikki muut ovat huonokäytöksisisiä ja miehen käytös huononee heidän seurassaan. Kaverit eivät tervehdi minua ollenkaan, vaikka tulevat yhteiseen kotiimme. He jättävät kengät niin, että meinaan kompastua, osa tulee pitkälle sisälle kengät jalassa, vaikka tuulikaappikin on. Kaverit kuitenkin odottavat, että passaan heitä. Jättävät röyhkeästi astiat pöytään jos syövät meillä eivätkä kiitä. Heittävät lapsellista ja huonoa läppää, ovat kovaäänisiä.

Istuvat röyhkeästi sohvalla ja saattavat nasia kulhosta kysymättä karkkeja ja pähkinöitä.

Myös wc on heidän jälkeen epäsiisti. 

Kerran olimme yhdessä baarissa  ja nämä kaverit oli ihan ympäripäissään, käytös muuttui humalassa entistä röyhkeämmäksi, niin kuin saattoi arvata. Yksi heistä pieraisi ihan tarkoituksella todella kova äänisesti ja muut alkoivat nauraa röhöttää, myös yksi miehistä joi minun lasistani pohjat kysymättä lupaa ja vasta sitten meni tilaamaan itselleen juomaa lisää.  Mies ei laita kavereitaan kuriin eikä koe tätä ongelmaksi.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat poikani ovat alakoulussa ja heidänkin kaverinsa käyttäytyvät paremmin. Onko miehesi joku kakara? Älä ainakaan lisäänny sen kanssa.

Vierailija
22/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kaverit on onneksi siistejä. Eivät jätä likaisia astioita pöydälle, vaan laittavat ne kaappiin ja muistavat aina käydessään tyhjentää jääkaapin sekä napata mukaansa leivät. Heidän käynnistään jää aina hyvä mieli ja tyhjät komerot. Onpa muutama ottanut mukaansa viikonloppuilokseni ostamani kukkakimpunkin, varmaan vie tyttöystävälle lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat poikani ovat alakoulussa ja heidänkin kaverinsa käyttäytyvät paremmin. Onko miehesi joku kakara? Älä ainakaan lisäänny sen kanssa.

Meilläkin käy näitä alakoululaisia, jotka ratsaavat kaapit ja ymmärtävät piilottaa keksipakettien jäänteet reppuihinsa.

Vierailija
24/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä kavereilla vaimoja tai tyttöystäviä? Oletko tavannut heitä tai vieraillut heidän luonaan? Voi kotona olla ihan eri tavat, tai sitten vaimolla samanlaiset. Tai mikä todennäköisintä, ovat naisettomia possuja.

Vierailija
25/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kaverit ei käy meillä ikinä, mies menee aina heille eikä ota minua mukaan. On mökkiviikonloppua ja polttareita ja kaverin kisamatkoja, jonne kaivataan yleisöä. Meillä on aina siistiä, koska mies on aika vähän kotona eikä minulla ole oikein muuta tekemistä kuin siivoaminen ja odottelu. Jos sanon miehelle, että tämä ei käy, ollaan joskus kahdestaan, niin mies kysyy, että eikö hänellä saisi olla edes kavereita, hän on vuokseni luopunut jo niin paljosta. Sitten minä aina hellyn ja sanon, että olkoot.

Vierailija
26/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta noin muuten, avaa suusi. Minä olen tehnyt selväksi miehen kavereille että 1. kädet pestään sisään tullessa, 2. kengillä ei kävellä eteistä pidemmälle ja 3. vessassa kustaan istualtaan.

Mä olen parillekin entiselle miesystävälle joutunut tuota käsienpesua opettamaan. Että mielellään heti ensimmäisenä kun mennään kyläilemään (tai tullaan kotiin), tai viimeistään siinä vaiheessa kun ollaan käymässä kahvipöytään tai muihin tarjoiluihin käsiksi. Myös vessaharja oli edelliselle aivan uusi tuttavuus. Omassa sinkkukodissaan saa elää miten huvittaa, mutta kyläillessä pitää joku roti olla, ettei mennä likaisin käsin syömään ja jätetä paskarantuja pönttöön. Yksi myös piti turhana tälläytymisenä, kun käskin vaihtamaan puhtaat vaatteet ennen kuin lähdetään kutsuttuina kylään. 

Vierailija
27/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap pakotettu kyseiseen parisuhteeseen, vai mistä tämä ongelma johtuu?

Aika tyypillistä käytöstä kouluttamattomien duunareiden keskuudessa. 

Tämä on juuri yksi syy miksi en akateemisena naisena voisi ottaa itselleni koskaan duunarimiestä. Ehkä tämä mies itse voisi olla harvinaisuus, mutta hänen kaverinsa eivät sitä takuulla olisi.

Vierailija
28/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sikoja on. Seurustelin joskus tuollaisen kanssa ja otin lopulta puheeksi, että eikö koskaan aiemmin ole kukaan seurustelukumppani käytöstavoista ja siivottomuudesta maininnut. Ei kuulemma ollut, olin ensimmäinen nipottaja. Pisin suhde kyllä oli ollut jäänyt alle puolen vuoden, joten ehkäpä ne fiksut eivät ole edes jaksaneet alkaa nipottaa vaan jatkaneet matkaansa tajuttuaan mihin ovat sekaantuneeet.

Vierailija
29/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeitä istuntaa sohvalla, röyhkeitä astioita pöydällä, nasittuja (ilmeisesti napsittuja?) pähkinöitä.... Ja jostain syystä silti sinä menet näiden kanssa baariin kuuntelemaan röyhkeitä pieruja ja juotuttamaan röyhkeitä pohjia?

5 henkilö plus miehesi kaveriporukka kuulostaa kovin röyhkeältä! Röyhkeää!

Vierailija
30/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan sikapossukäytös ei korreloi mitenkään koulutustason kanssa. Esimerkiksi veljeni on tohtori ja nauraa kun pyydän häntä pesemään kädet ennen kahvipöytään istumista. Miehen kavereista moni on duunari ja korjaavat kyllä omat roskansa ja astiansa jälkeensä ja käyttäytyvät muutenkin siivosti.

Vierailija
31/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä, mitä sinulla on yhdyssanoja vastaan? 

Olet ap saanut tasan sellaisen kumppanin, kuin ansaitsetkin. Kaverit kertovat yleensä ihmisen todellisen tason. 

Minun mieheni ystävät ovat täydellisiä herrasmiehiä. Kuten tietysti miehenikin. Enpä muista, koska olisin itse avannut oven itselleni. Paitsi tietysti jos olen ollut yksin liikenteessä. 

Jos et tahdo miestä, jolla on juntteja kavereita, älä ota junttia. 

Vierailija
32/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pöydällä on jossain kipossa pähkinöitä tai karkkeja niin vieraat usein olettavat että ne on tarkoitettu syötäviksi, toim. huom.

Mutta noin muuten, avaa suusi. Minä olen tehnyt selväksi miehen kavereille että 1. kädet pestään sisään tullessa, 2. kengillä ei kävellä eteistä pidemmälle ja 3. vessassa kustaan istualtaan.

Miksi olet ottanut miehen, jonka kaverit eivät osaa käyttäytyä? 

Vierailija
33/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pöydällä on jossain kipossa pähkinöitä tai karkkeja niin vieraat usein olettavat että ne on tarkoitettu syötäviksi, toim. huom.

Miksi olet ottanut miehen, jonka kaverit eivät osaa käyttäytyä? 

Osaavat kyllä, ja nykyään ovat talossa talon tavalla täällä käydessään.

Vierailija
34/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan sikapossukäytös ei korreloi mitenkään koulutustason kanssa. Esimerkiksi veljeni on tohtori ja nauraa kun pyydän häntä pesemään kädet ennen kahvipöytään istumista. Miehen kavereista moni on duunari ja korjaavat kyllä omat roskansa ja astiansa jälkeensä ja käyttäytyvät muutenkin siivosti.

Mun ex ohjaa työkseen syrjäytymisvaarassa olevia nuoria joilla on arjenhallinnan haasteita. Suhteen aikana mietin usein, että tarvitsisi sitä ohjausta kyllä ihan itse, koska oli ihan samanlainen kuin ohjattavansa.

Vierailija
35/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jo aika myöntää että keisarilla (miehelläsi) ei ole vaatteita, eikä hän itseasiassa ole keisari vaan pillipiipari?

Vierailija
36/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen pirttihirmu Justiina siellä. Oletko yrittänyt kieltää mieheltäsi ystävät kun ne ei ole sinun erikseen hyväksymiä? Oletko koskaan miettinyt että miehesi ystävien ei ole pakko mielistellä ja palvella sinua niin kuin pakotat miehesi ja se heidän kohtelu johtuu siittä että sinä olet aivan hirveä heitä kohtaan?

Vierailija
37/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ukkosi kaverit tulevat hänen luokseen kylään, häivy sinä jonnekin muualle, vaikka kaverien luo. Äläkä passaa tuollaisia porsaita. Tehköön ukkosi heille tarjottavaa tai tilatkoon jostakin. Ja anna ukkosi siivota jäljet. Älä rupea ukon piiaksi, joka nöyrästi siivoaa porsaiden sotkut. Se joka sotkee ja sallii sotkea, myös siivoaa jäljet.

Vierailija
38/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on omat kodit, ei kaverit häiritse. Harmi, että harvalla naisella on yksin varaa yli 300 000 euron asuntoon.

Vierailija
39/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuollaisen aviopuolison valinnut, niin eipä siinä paljon auta neuvoja kysellä. Ja vielä, jos pitkäkin liitto, niin ihmettelen ongelmaasi. Kyllä tuollainen sivistystaso aika pian129 parisuhteessa käy ilmi.

Vierailija
40/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus :(

Sama täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme