Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen huono käytöksiset kaverit.

Vierailija
15.10.2024 |

Miehellä on vakio kaveriporukka johon kuuluu 5 henkilö plus mieheni. Nämä kaikki muut ovat huonokäytöksisisiä ja miehen käytös huononee heidän seurassaan. Kaverit eivät tervehdi minua ollenkaan, vaikka tulevat yhteiseen kotiimme. He jättävät kengät niin, että meinaan kompastua, osa tulee pitkälle sisälle kengät jalassa, vaikka tuulikaappikin on. Kaverit kuitenkin odottavat, että passaan heitä. Jättävät röyhkeästi astiat pöytään jos syövät meillä eivätkä kiitä. Heittävät lapsellista ja huonoa läppää, ovat kovaäänisiä.

Istuvat röyhkeästi sohvalla ja saattavat nasia kulhosta kysymättä karkkeja ja pähkinöitä.

Myös wc on heidän jälkeen epäsiisti. 

Kerran olimme yhdessä baarissa  ja nämä kaverit oli ihan ympäripäissään, käytös muuttui humalassa entistä röyhkeämmäksi, niin kuin saattoi arvata. Yksi heistä pieraisi ihan tarkoituksella todella kova äänisesti ja muut alkoivat nauraa röhöttää, myös yksi miehistä joi minun lasistani pohjat kysymättä lupaa ja vasta sitten meni tilaamaan itselleen juomaa lisää.  Mies ei laita kavereitaan kuriin eikä koe tätä ongelmaksi.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että koko porukalla on porttikielto teille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasia?

Vierailija
4/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei laita kavereitaan kuriin eikä koe tätä ongelmaksi."

Mitä jos ihan itse sanoisit, mikä sinua ärsyttää? Ei hitto täällä on avutonta porukkaa.

Vierailija
5/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvat röyhkeästi sohvalla? :DD

Vierailija
6/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää provoiilusadut ei selvästikään oo sun juttu, sen verran alkeellista ja kankeaa tarinointia. Mitä jos menisit vaikka ulos? Onko työhakemukset tehty?

Vierailija
7/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kynnysmaton vinkuminen tällä kertaa. 

Vierailija
8/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap pakotettu kyseiseen parisuhteeseen, vai mistä tämä ongelma johtuu?

Vierailija
9/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on yhtä totta kuin Salatut elämät. 

Vierailija
10/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pöydällä on jossain kipossa pähkinöitä tai karkkeja niin vieraat usein olettavat että ne on tarkoitettu syötäviksi, toim. huom.

Mutta noin muuten, avaa suusi. Minä olen tehnyt selväksi miehen kavereille että 1. kädet pestään sisään tullessa, 2. kengillä ei kävellä eteistä pidemmälle ja 3. vessassa kustaan istualtaan.

Vierailija
11/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit eivät tule teille etkä sinä tapaa heitä. Jos miehelle ongelma niin ero. Valitsi kaverinsa, pitäkööt kaverinsa

Vierailija
12/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sivistymätöntä porukkaa kaverit. Luulisi että kylässä käyttäydytään niin kutsutaan toistekin.

Vierailija
13/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita porukka kuriin. Ryhdy kunnon pirttihirmuksi!

Vierailija
14/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies maksaa kämpän kulut, niin mies saa päättää, miten siellä ollaan. toim.huom.

Vierailija
15/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on yhtä kuin muutama läheisin ihminen hänen ympärillään. Eli, miehesi on kuten kaverisi. Sinä jäät jälkeen, jos valinta tehdään. 

Sinuna lähtisin itse. Kuulostaa ihan white trash menolta muutenkin. 

Vierailija
16/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaanpa, että miehesi kaverit ovat perusduunareita. 

Vierailija
17/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap pakotettu kyseiseen parisuhteeseen, vai mistä tämä ongelma johtuu?

Aika tyypillistä käytöstä kouluttamattomien duunareiden keskuudessa. 

Vierailija
18/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Älä jätä esille mitään sellaista, mikä ei ole tarkoitettu kaikkien naposteltavaksi, se jos mikä on epäkohteliasta.

2) Tervehdi sinä näitä henkilöitä kun tulevat ovesta sisään, jos eivät vastaa, kysy syytä miksi eivät. Ihan ääneen.

3) Kerro heille, mihin toivot kengät laitettavan. ystävällisesti, mutta napakasti. Ja varmista, etät siihen mihin ne toivot on myös tilaa ne jättää

4) Kun esim. meille tulee minun kutsumiani minun ystäviäni, minä kerään heidän jälkensä.  Eli varmistat miehesi kanssa että hän hoitaa kavereidensa sotkut tai sitten teille ei vieraita enää tule

5) älä käy tämän porukan kanssa ryyppäämässä, heidän tyylinsä aiheutaa sinulle pahan mielen, joten miksi altistua turhaan?

Vierailija
19/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noista tuli miehen kavereita kun olit porsinut kolmannen lapsesi, sitä ennen kaikki oli hyvin ja ihanaa.

Vierailija
20/48 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Älä jätä esille mitään sellaista, mikä ei ole tarkoitettu kaikkien naposteltavaksi, se jos mikä on epäkohteliasta.

2) Tervehdi sinä näitä henkilöitä kun tulevat ovesta sisään, jos eivät vastaa, kysy syytä miksi eivät. Ihan ääneen.

3) Kerro heille, mihin toivot kengät laitettavan. ystävällisesti, mutta napakasti. Ja varmista, etät siihen mihin ne toivot on myös tilaa ne jättää

4) Kun esim. meille tulee minun kutsumiani minun ystäviäni, minä kerään heidän jälkensä.  Eli varmistat miehesi kanssa että hän hoitaa kavereidensa sotkut tai sitten teille ei vieraita enää tule

5) älä käy tämän porukan kanssa ryyppäämässä, heidän tyylinsä aiheutaa sinulle pahan mielen, joten miksi altistua turhaan?

Oikeastiko se ei ole miehen koti lainkaan ja sinä maksat yksin kaikki asumiskulut? Muutenhan miehelläkin olisi jotain oikeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan