Miksi on aikuisia jotka pyöräilee?
Lasten hommaa, aika surullista jos ei autolla osaa ajaa.
Kommentit (54)
En jaksa hakea pyörää kellarista, joten kävelen 😎
Se on muuten Konalan mies, joka näitä aloituksia tehtailee. Usein laittaa puppa-jutun heti perään.
Pyöräily lihasvoimalla aiheuttaa enemmän päästöjä kuin pyöräily sähköllä.Kaikille määrättävä sähköpyörät pakollisiksi.
Ja Helsingin kaupunginvaltuustoon kaupunkiympäristölautakuntaan pääsyvaatimuksena teknillisen alan tutkinto etusija korkeakoulututkinnoilla.
Sinnemäki ja muut runoilijat ja humanistihörhöt saatava pois liikennesuunnittelusta. Jälki on ollut kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräily lihasvoimalla aiheuttaa enemmän päästöjä kuin pyöräily sähköllä.Kaikille määrättävä sähköpyörät pakollisiksi.
Ja Helsingin kaupunginvaltuustoon kaupunkiympäristölautakuntaan pääsyvaatimuksena teknillisen alan tutkinto etusija korkeakoulututkinnoilla.
Sinnemäki ja muut runoilijat ja humanistihörhöt saatava pois liikennesuunnittelusta. Jälki on ollut kauheaa.
Luuleeko joku oikeasti, että Sinnemäki näitä itse suunnittelee?
😂
Asumme keskustassa. Vain yksi auto. Hyvät pyörätiet. Pääsee nopeasti paikasta toiseen eikä tarvitse etsiä parkkipaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyrsiikö ap:ta että pyöräni maksoi luultavasti sinun autoa enemmän?
Harva auto maksaa alle 1500 euroa.
Niin. Parhaimmat sähkömaasturit voi maksaa yli 10000e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyrsiikö ap:ta että pyöräni maksoi luultavasti sinun autoa enemmän?
Harva auto maksaa alle 1500 euroa.
Moni investoi pyörään huomattavasti enemmän
Miksi on aikuisia, jotka ovat APn kaltaisia. Surullista ja valitettavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörä on naisten uusi trendi.
Sähköpyörä on miesten uusi trendi.
Tämä. Miehillä on joku sairas vimma seurata trendejä. Sähköpyörät ovat noloja. Mutta koska se on trendi niin miehet ei näe sitä.
Mä en ole ikinä seurannut mitään trendejä. Yleensä en tiedä mikä trendi on menossa. Enivei mun pyörä maksoi 30 euroa. Kierrätyksestä ostin ihan hyvän polkupyörän. Myin auton pois monta vuotta sitten kun muutin keskustaan. En ollut ajanut autolla moneen kuukauteen niin tajusin että ihan turhaan mä säilön sitä pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Niillä ei tarpeeksi rahaa ostaa ja ylläpitää autoa. M28
Käynti neurologilla voisi auttaa. Joku aivotoiminnan häiriö pitää olla, jos kuvittelee ettei pyöräilijöillä voisi olla autoakin.
Voi trolli! Mutta jos rehellisen vastauksen haluat niin katso ympärillesi, aika iso osa aikuisväestöä ja nuorisoa on plösöjä. Samalla terveydenhuoltoa ajetaan alas ja kalliita, pistettäviä laihdutuslääkkeitä myydään kuin siimaa. Eikö tässä tilanteessa kannata pyöräillä (ja kävellä) ja opettaa se sama taito lapsillekin? Autoilu on kallis tapa kulkea ja hyötyliikuntaa jää paljon pois. Olen ikävä ihminen mutta minua ärsyttää l*skit, t*pakoitsijat ja k*ljankittaajat :(
Ajaisin lähes kaikki ne matkat, jotka nyt teen pyörällä, jos olisi varaa autoon. Ei ole, joten nyt pyöräilen tai kävelen.
Onhan se noloa, että nelikymppinen käy tekemässä ostoksensa polkupyörän ja repun kanssa, mutta eipä tässä paljon vaihtoehtoisia tapojakaan ole.
Koska mulla on suuri pippeli.