Nainen, onko dildossasi pallit?
Kommentit (44)
Ja naisen kuuluu tuntea pillussaan jkaikki kovettuniset ja ruiskahdukset, muutoin on ehdoton no no, ja alapeukkuja satelee.
Ei, ei ole palleja, mutta delfiini kyllä, ja se osaa käyttää söpöä nokkaansa ihanasti.
Millaisen muodon haluaisit anus tappiin?
En omista dildoa, mutta jos omistaisin, niin ihan sama onko pallit vai ei. Mutta suoraan sanottuna seksilelut on minusta tylsiä ja jopa naurettavia, jos ovat jotain delfiinejä tai muita koiranlelun näköisiä. Kyllähän seksissä on tärkeää se molemminpuolinen nautinto, esine ei saa mitään itse siitä, joten kokemus ja vaillinaiseksi.
Haluaisiko joku nuori nainen tai mies, tulla sovittamaan anustappia peppuuni?
-Jeppe
Miksi naisten pitäisi huokailla kalujen tai dildojen perään, kun eivät tunnu miltään.
On pallit, muuten se uppoisi sinne kokonaan eikä saisi pois.
Raija61
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäisi huokailla kalujen tai dildojen perään, kun eivät tunnu miltään.
Miksi naisten, joilla on tunnoton pillu, pitäisi huokailla kalujen tai dildojen perään, kun eivät tunnu miltään.
Tai lesbojen...
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilta ylipäänsä kysytään mitään, kun vastus kysymyksiin on aina kuiten väärä, ja mahdollsesti aina joko "lesbon tai hullun tai tunnottoman pillun naisen vastaus".
Ainoa hyväksyttävä vastaus mihin tahansa on, että penikset ja dildot ovat ainoat oikeat ja että vain yhdynnässä saatu orgasmi on sekä paras että oikea.
Olen oikeasti huolissani mielenterveydestäsi. Onko lähipiirisi sanonut sinulle koskaan tätä?
Kenenkään naisen ei pidä huokailla kenenkaan kalun perään, jos ja kun se ei tunnu miltään, se on han järkeenkäypää, ei järjetöntä.
Hei ap, minulla on pallillinen ihana dildo. Pallien takana on imukuppi. Kun sen kääntää hieman vinoon, kunnolla seinää vasten rynkyttäessä ne kivekset stimuloi Aivan ihanasti välilihaa ja peräaukkoa. Haaveilenkin sellaisesta, jossa olisi peppuun menevä osa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimellisesti ihan kaikki muut tätä ketjua lukevat tajusivat heti, että kysymys on suunnattu niille, joilla on dildo. Jos sinulla ei ole, ketään ei kiinnosta, huokailetko sellaisen perään vai et.
On mulla, hankin huvikseni kun kuvittelin siillä sattas tulla iloa. No eipä tullut, täysin hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, minulla on pallillinen ihana dildo. Pallien takana on imukuppi. Kun sen kääntää hieman vinoon, kunnolla seinää vasten rynkyttäessä ne kivekset stimuloi Aivan ihanasti välilihaa ja peräaukkoa. Haaveilenkin sellaisesta, jossa olisi peppuun menevä osa.
Kiitos vastauksestasi oli kiihoittavaa luettavaa ja sai kalun kovaksi kun sain mielikuvan sinun kiimastasi miten annat dildon hoidella kosteaa pilluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilta ylipäänsä kysytään mitään, kun vastus kysymyksiin on aina kuiten väärä, ja mahdollsesti aina joko "lesbon tai hullun tai tunnottoman pillun naisen vastaus".
Ainoa hyväksyttävä vastaus mihin tahansa on, että penikset ja dildot ovat ainoat oikeat ja että vain yhdynnässä saatu orgasmi on sekä paras että oikea.
Olen oikeasti huolissani mielenterveydestäsi. Onko lähipiirisi sanonut sinulle koskaan tätä?
Lähipiirini ei ole edes tiennyt, että olet huolissasi mielenterveydestäni. Itse asiassa lähipiirini ei edes tiedä kuka olet. Kuten en minäkään. Mutta olet varmasti hyvin sydämellinen ihminen, kun välität noin myös ei läheisistäsi.
Mun mies on ostanut vuosien saatossa meidän leikkeihin dildoja aikamoisen määrän. En käytä niitä yksinäni, vaan ne kuuluvat meidän yhteisiin hetkiin. Mieheni suosikkeja ovat juurikin aidon näköiset ja isot. Hän tykkää katsella kun sellainen soutaa mun pimpissä. Onhan ne aidon näköisiä ja tuntuisia, varsinkin kun lämmittää sellaisen ensin vaikkapa lämpimässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään mulkkua jäljittelevä dildoja. Se mulkku on naurettavan näköinen riippumatta siitä, oliko aito vai tekomuna, ei mua ainakaan ulkonäön puolesta lerssit kiihota.
Paljon parempia seksileluja on markkinoilla vaikka kuinka.
Vit tusi näyttää aivan hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän dildoista mitää iloa ole, oli pallit taii ei. Klitorista hierovat ova aiban eri luokkaa, koska niillä saa oikeasti tyydytyksen.
Onhan! Jos sä saat tyydytyksen oikeasti klittakiihottimella, niin joillekin toisille riittää dildo ja oikea penis pimppiin. Ei tarvita klitan kiihoittamista välttämättä ollenkaan. Mä kuulun näihin naisiin.Oletko koskaan edes kunnon kyytiä mieheltä saanutkaan? Siis sellaista, jossa sua vedetään kuin metrin halkoa ja sä huudat kuin hyeena...
Vierailija kirjoitti:
On mulla, hankin huvikseni kun kuvittelin siillä sattas tulla iloa. No eipä tullut, täysin hyödytön.
Miksi ei tullut iloa?