Nainen, onko dildossasi pallit?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole dildoja, mutta luulisi, että dildopallit estäisivät ottamasta dildosta hyvän otteen. Miten on dildoharrastajat?
Minusta taas tuntuu, että noista palleista juuri saisi paremman otteen kuin siitä pelkästä varresta. Varsinkin jos se on, sattuneesta syystä, liukaskin.
Ei ole siis dildoa minullakaan
Vierailija kirjoitti:
En omista dildoa, mutta jos omistaisin, niin ihan sama onko pallit vai ei. Mutta suoraan sanottuna seksilelut on minusta tylsiä ja jopa naurettavia, jos ovat jotain delfiinejä tai muita koiranlelun näköisiä. Kyllähän seksissä on tärkeää se molemminpuolinen nautinto, esine ei saa mitään itse siitä, joten kokemus ja vaillinaiseksi.
Samaa mieltä, molemminpuolinen nautinto on tärkeää. On ihanaa kuulla, kun paikat kostuu ja miten mies tai nainen ääntelee seksin aikana. Lisäksi on ihanaa katsoa kasvoihin rakastelun aikana, kun näkee, miten toinen nauttii. Tietty asentokin vaikuttaa tähän, ettei aina se katseminen onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään mulkkua jäljittelevä dildoja. Se mulkku on naurettavan näköinen riippumatta siitä, oliko aito vai tekomuna, ei mua ainakaan ulkonäön puolesta lerssit kiihota.
Paljon parempia seksileluja on markkinoilla vaikka kuinka.
Kyllä se aito on aina parempi.
Mikä onkaan ihanampaa kun pallit läpsii rytmikkäästi himokkaaseen emättimeen.
Ei ole, en tykkää penisjäljitelmistä sillä minusta ne näyttävät vain irvokkailta. Oikeat saa näyttää oikeilta ja ne on oikeissa miehissä kiinni, irralliset ja tehtaassa valmistetut voisi sitten näyttää ihan joltain muulta.