Keksikää sopivia rangaistuksia miehelleni
Mieheni on ollut tuhma poika ja siksi minun pitää rangaista sitä. Olisiko vauva-palstalla uusia ideoita ettei homma jää pyörimään samaa kehää?
Vanhat nurkassa seisomiset, remmiä pepulle, ei saa jälkiruokaa ja saa katsoa, kun minä syön senkin jälkkärin jne. on ollut monta kertaa. Haluaisin vähän yllättää mieheni iloisesti jollain uudella jutulla.
Kommentit (40)
Ruiskuta WD40:ä sen auton tuulilasille.
Piilota sen 10 mm lenkkiavain ja hylsy.
Käsket sen kertomaan tunteistaan sinua kohtaan ja kuinka paljon se rakastaa sinua.
Ehkä jos miehesi vaimo putoaisi sillalta herättäisi hänet huomaamaan, kuinka hyvin asiat olivat.
Vierailija kirjoitti:
Ruiskuta WD40:ä sen auton tuulilasille.
Luulen, että mies ottaa heterona mieluummin vaikka munaa toiselta mieheltä kuin tuon rangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Laita siveysvyö tiukalle ja sitten kutsut rouvaseurueen saunomaan ja äijä pesee kaikkien selät ja luonnollisesti jalat.
Olen muuten kerran ollut etäisesti tuota muistuttavassa tilaisuudessa.
Lisätietoja tuosta tilaisuudesta?
Hänelle on tarpeeksi rangaistusta olla suhteessa kaltaisesi idiootin kanssa.
Mikä julmuri ap olet, eikö siinä ole jo rangaistusta tarpeeksi, kun miehesi joutuu olemaan kanssasi yhdessä?
Jos mies on musikaalinen, laita kuuntelemaan Bon Jovia. Tai ehkä se olisi jo hieman liian julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ystävätär kylään ja laita palvelemaan alasti ja tietty siveysvyössä teitä molempia. Laita pyytämään kauniisti ystävättäreltä polvillaan että ei juorua nöyryyttävästä kokemuksesta kenellekään eteenpäin. Toki pitää jalkoja suudella ja hieroa kiitokseksi.
Kyllä ystävättärelle tulisi myös tarjota oraalista nautintoa. Muu olisi epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on musikaalinen, laita kuuntelemaan Bon Jovia. Tai ehkä se olisi jo hieman liian julmaa.
Kyllä minusta mikä tahansa nykymusiikki on pahempaa. Vaikkapa suomiräppi olisi jo jotain täysin epäinhimillistä.
Tarjoile miehellesi pissaa tai sylkeä
Kirjoita miehen ihoon jotain nöyryyttävää ja käske olemaan kotona alasti
Ota miehestä alastonkuvia ja kiristä häntä niiden avulla
Pakota hänet käyttämään liian pieniä kenkiä tai muita vaatteita
Laita kuminauha peniksen ja kassien ympärille
Käske olemaan töissä anaalitappi hanurissa
Käske syömään omaa s*permaansa
Laita hänet itse hakemaan koivuniemen herra metsiköstä.
Tarjoile hänelle ruoka kupista lattialla.
Määrää hänet tyydyttämään sinut X kertaa ennen kuin saa itse laueta.
Nai häntä strap-onilla. Tähän voi lisätä vaikka mitä. Miehelle voi esim ensin tuottaa ns. ruined orgasmin ja sitten käyttää hänen omaa spermaansa liukkarina.
Määrää hänet nuolemaan pyllyäsi kun esim katsot tv:tä tai surffaat puhelimella. Lopettaa ei saa vaikka kestäisi kuinka kauan.
Käske hänen mennä sängylle ja asettua niin, että hän voi runkata spermat omille kasvoilleen.
Lähetä hänet töihin sinun käytetyt pikkarisi jalassaan.
- Siinä muutamia meillä käytetyistä rangaistuksista, ja molemmat nautitaan😊
Kyllähän se, että oot muutaman viikon jalat ristissä on miehelle se pahin rangaistus. Toki siinä samassa rankaiset itseäsikin.
Kiinnitä tiukasti käsistä ja jaloista sänkyyn kiinni. Puet hänelle stay-upit, laitat suupallon suuhun, jonka jälkeen ajelet ihan posliiniksi. Sitten kiusoittelet häntä ja nimittelet hutsuksi ja pidät muutaman ratsastustunnin hänen päällään ja nuoletat itseäsi kunnolla ennen kuin irroitat hänet.
Juota miehesi vaimolle risiiniöljyä ja anna mahdollisuus anaaliseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle on tarpeeksi rangaistusta olla suhteessa kaltaisesi idiootin kanssa.
Juuri näin. Ei voi ottaa huumorin kautta tätä aloittajan kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Laita siveysvyö tiukalle ja sitten kutsut rouvaseurueen saunomaan ja äijä pesee kaikkien selät ja luonnollisesti jalat.
Olen muuten kerran ollut etäisesti tuota muistuttavassa tilaisuudessa.
Mutta sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo rangaistus? Meillä se olisi toive!!? Miten olis se, että oikein mallikkaasti masturboisit hänen edessään, hitaasti, eikä hän pystyisi koskettsmaan sua, eikä itseään?
Mieheltä ääni tälle. Laitat hänet alasti seisomaan vaikka sänkynne päätyyn, käsiraudoissa kädet selän taa. Sitten masturboit hänen edessään hitaasti ja nautinnollisesti yhteen tainuseampaan orkkuun asti. Sitten, jos uskallat, vapautat hänet....
Keitä 5 litraa hernekeittoa ja tunge sorsapilli ukkos hanuriin ja pistä syömään hernekeitto.