Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
1101/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnin palkka on kuolema..

Vierailija
1102/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Rolf hymyilee joka instakuvassa kuin Naantalin aurinko. Tuollaiset ihmiset on jotenkin epäilyttäviä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistelee että millaisia 19-vuotiaat miehet olivat silloin kun oltiin nuoria, niin kyllä niistä suurin osa oli vielä ihan lapsen asteella. Oma aviomies oli minua pari vuotta vanhempi ja ajatusmaailma oli kyllä joissakin asioissa tosi kehittymätön ja lapsellinen vielä kolmekymppiä täytettyäänkin. Siksi kai meille ero tulikin kun en jaksanut enää sitä lapsellisia kiukuttelua. Janne taisi kasvaa nuoresta pojasta aikuiseksi ja samanaikaisesti vanhempi mies vanheni kymmenen vuotta. Sanomattakin selvää että siinä on hyvin erilaiset ajatukset kun toinen on elämänsä ehtoopuolella ja toinen parhaan elämänsä alussa. Vanhempi mies voi olla charmikas mutta jossain vaiheessa nuorempi kyllästyy pappaan ja alkaa katsella muualle. Niin tyypillistä homomiesten suhteissa, että jossain vaiheessa nuorempi häipyy nuorempien perään ja se on kauheaa vanhemmalle kun se on sille sen merkki että ei enää kelpaa nuoremmalle. Ja omistushaluinen tekee sitten noin.

Vierailija
1104/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pysäyttää ja kylmää, kun on nuori ihminen ja kuolee henkirikoksen uhrina ja järkyttävävästi vanhemman avopuolison ampumana. Yli 30 v. ikäero on liikaa. Vanhempi ihminen on valta-asemassa suhteessa nuorempaan. 

Näissä piireissä aika yleisiä ison ikäeron suhteet. Etsiikö nuorukainen hyväksyntää ja turvallisuutta reilusti iäkkäämmästä. Pekka Haavisto oli aikamies, kun iski nuoren Antonion.

Ja kun noissa piireissä ei paljon valinnanvaraa ole niin otetaan ketä saadaan ja pidetään siitä sairaalloisesti kiinni.

Osa on bi-seksuaaleja. Tällä norjalaisella murhaajalla oli ollut perhe. 

Voivat aikuiset lapset olla ylpeitä murhaajaisästään. 

Vierailija
1105/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään ollut häiriintynyt tutun parisuhteesta, jossa myös nuori ihminen on suhteessa huomattavasti vanhemman ihmisen kanssa. Nuori tuntuu olevan suhteessa rahan ja "turvallisuuden tunteen takia". Olen huomannut, että vanhempi ihminen käyttää tätä nuorta hyväksi ja tämä nuori tekee kaikki kotityöt ja palvelee vanhempaa ihmistä. Olen toivonut salaa, että nuori tulee järkiinsä ennen kuin on liian myöhäistä. Tämä vanhempi ihminen on selkeästi narsistinen.

Kannattaisi nyt kaikkien sokerisedistä haaveilevien instabimbojenkin ottaa järki käteen ja mennä opiskelemaan. Muuten voi käydä näin.

Jannehan kyllä opiskeli, jotain bisnesalaa. Ja ansaitsi itse elantonsa myös urheilu-uran jälkeen. Puhujankeikoista maksetaan hyvin. Janne vaikutti hyvin itsevarmalta ja aikaansaavalta, ei ollut mikään tossukka.

Vierailija
1106/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 v lapsi ja 56 mies. On miehen lapsia varmaan nolottanut. Iskä ottaa lapsen miehekseen. Poikakin elää siinä isän siivellä EHKÄ. EN tiedä noiden raha-tasapainoa. Mutta epäilytää, oliko vanhus isähahmona?

Ukiksihan tuo sopii paremmin kuin isäksi.

Yleisemmin 37-vuotiaana saadaan lapsi eikä tulla isoisäksi.

No ei todellakaan. 20-25v. ollaan jo isiä. 

Jo vuosia sitten Suomessa ensisynnyttäjien keski-ikä taisi olla n. 35v. No, mutta ehkä niiden orastavien puumanaisten siittäjinä olikin sitten mainitsemasi ikäiset nuoret kollit.

Vierailija
1107/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnin palkka on kuolema..

Niin, te synnittömät ette kuole.

Vierailija
1108/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette montako vuotta istuu? Toivottavasti loppuikänsä!!! 

Luulen että tekee itsemurhan vankilassa.

Lähetetään hänelle naru tai viulunkieli.

Vierailija
1109/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kyllä Jannen vanhempien (ja muiden läheisten) puolesta. Ei ole varmaan ollut helppoa hyväksyä häthätää aikuisen pojan suhde noin paljon vanhempaan ukkoon, joka sitten tekee lopulta näin :(((

Vierailija
1110/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pysäyttää ja kylmää, kun on nuori ihminen ja kuolee henkirikoksen uhrina ja järkyttävävästi vanhemman avopuolison ampumana. Yli 30 v. ikäero on liikaa. Vanhempi ihminen on valta-asemassa suhteessa nuorempaan. 

Näissä piireissä aika yleisiä ison ikäeron suhteet. Etsiikö nuorukainen hyväksyntää ja turvallisuutta reilusti iäkkäämmästä. Pekka Haavisto oli aikamies, kun iski nuoren Antonion.

Ja kun noissa piireissä ei paljon valinnanvaraa ole niin otetaan ketä saadaan ja pidetään siitä sairaalloisesti kiinni.

Voivat aikuiset lapset olla ylpeitä murhaajaisästään.&nbsp

Se Rolfin poika, joka esiintyy silloin tällöin Jannen instakuvissa on poistanut koko instagram-tilinsä. 

Vierailija
1111/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään ollut häiriintynyt tutun parisuhteesta, jossa myös nuori ihminen on suhteessa huomattavasti vanhemman ihmisen kanssa. Nuori tuntuu olevan suhteessa rahan ja "turvallisuuden tunteen takia". Olen huomannut, että vanhempi ihminen käyttää tätä nuorta hyväksi ja tämä nuori tekee kaikki kotityöt ja palvelee vanhempaa ihmistä. Olen toivonut salaa, että nuori tulee järkiinsä ennen kuin on liian myöhäistä. Tämä vanhempi ihminen on selkeästi narsistinen.

Kannattaisi nyt kaikkien sokerisedistä haaveilevien instabimbojenkin ottaa järki käteen ja mennä opiskelemaan. Muuten voi käydä näin.

Jannehan kyllä opiskeli, jotain bisnesalaa. Ja ansaitsi itse elantonsa myös urheilu-uran jälkeen. Puhujankeikoista maksetaan hyvin. Janne vaikutti hyvin itsevarmalta ja aikaansaavalta, ei ollut mikään tossukka.<

Sannalle maksetaan hyvin puhujankeikoista mutta ei todellakaan jollekin Janne Puhakalle.

1112/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tää oli yle 17.00 uutisissa? Yleensä nämä on maikkarin Pekka Lehtisen rikosuutiset tms kamaa 

Vierailija
1113/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannehan kyllä opiskeli, jotain bisnesalaa. Ja ansaitsi itse elantonsa myös urheilu-uran jälkeen. Puhujankeikoista maksetaan hyvin. Janne vaikutti hyvin itsevarmalta ja aikaansaavalta, ei ollut mikään tossukka.<

Janne opiskeli amiksessa.

Vierailija
1114/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli uutinen miten julkkikset suree kilpaa uhria. Osa on tuntenut tai tavannut hänet, mutta ihmettelen millä perusteella Sanna Marin on jakanut uutisen Instagramissa ja laittanut vain sydämen kommentiksi? 

Onko Sanna Marin koskaan tavannut uhria? Vai onko tämä vain hänelle keino saada huomiota? Leviääkö kohta ulkomailla virheellinen huhu, että murhan motiivi olisi homofobinen? Vaikka tekijä on kumppani. 

Miksei olisi tavannut? Sannan bestis on homoseksuaali Ilmari ja heillä yhteinen kaveripiiri, johon varmasti kuului monia homoparejakin. Sanna on itsekin sateenkaariperheessä kasvanut eli yhteisön jäsenet tuttuja. Suomen sateenkaariyhteisössä lähes kaikki tuntee toisensa ja pitävät yhtä. Kyllä mä pidän sitä todennäköisempänä, että Sanna tuntee julkkishomon kuin vaikkapa julkkispersun.

Sanna taas vaan siipeilee ja hankki tuolla tekopyhyydellään lisää håmåfaneja klikkailemaan. Feikki, mikä feikki aivan kaikessa.

Vierailija
1115/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän nämä halusi asua Suomessa? Itse ainakin lähtisin oikopäätä Norjaan jos olisi norjalainen kumppani.

Ai, Norjaan, missä on se sekoboltsi prinsessa shamaaneineen ja narkkari Mette-Maritin kuplaotsainen naistenhakkaaja, heroinisti poju. Onpa tasokas maa.

Puhumattakaan delfiinien, hylkeiden verilöylyistä.

Kuvottava eläinrääkkääjämaa. 🐬🦭🐳

No joo, mutta on Suomikin taantumuksellinen eläinrääkkäjämaa turkistarhoineen.

Vierailija
1116/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat aik

Valtava sokki kun isä murhaaja. 

Vierailija
1117/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua järkyttää eniten se että tappaja on kumppani jonka kanssa hän oli yhdessä kymmenen vuotta. Siis miten voi vain tappaa toisen tällä tavoin? Miten? 

Aivan varmasti Janne on kohdannut väkivaltaa joka on raaistunut jo pidemmän aikaa. 

Jaa että nuori hokijätkä ottaa turpaan joltain vanhalta norjalaishinurilta? Se on kyllä ihan oma valinta.

Henkistä väkivaltaa ja alistamista on varmadti ollut. Vahvaluonteisen näköinen murhaaja.

On voinut olla toisin päinkin. Emme voi vielä tietää joten on turha spekuloida, kumpi teki mitä. On ase voinut olla kotona vanhalla miehellä itsepuolustustarkoituksessakin. Puhakka kuitenkin on ollut todennäköisesti voimakkaampi osapuoli, nuorempi ja vanhvemmanoloinen, kuin heikko, lähes 70 v vanhus. Ehkä osti aseen puolustaakseen itseään, joltain....

Mutta emme voi tietää vielä. Oikeudessa sitten  kuullaan. Oliko vanhusta lyöty, onko mustelmia?? Tai sitten ei. On vaan päätetty lopettaa riitaisa suhde. Ehkä he oli jo eronneet, mutta asuivat vielä saman katon alla. Ja uudet partnerit ehkä ärsytti liikaa?

Vierailija
1118/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha arvuutella. Poliisilla on motiivi jo tiedossa. 

Vierailija
1119/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista todella....osanotto omaisille. 💕

Olisiko mustasukkaisuus motiivi. Eräällä naisparilla kävi niin että mustasukkaisuudesta toinen surmasi toisen.

Vierailija
1120/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisiko siinä viimeisessä Petollisessa ollut jotain asiaan liityvää kun sitä ei näytetä?

Ketju on lukittu.