Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
5461/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen homomies ja ollut muutamassa suhteessa ja voin kertoa että meikäläiset eivät koskaan nalkuta toiselle siitä että on joku paikka jäänyt taas siivoamatta tai astiat koneessa. Naisten aivoja ei homoilla ole ja sen takia elämämme on parempaa. 

No tämä ei heidän kohdalla tainnut pitää paikkaansa, muistan videolta miten epätyytyväinen Rolf oli kun Jannelta tavaroita jäi vähän sinne tänne. 

Vierailija
5462/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitaatti murha inffosta

En kopioinut sitä fiktiota, mikä tätä lausetta edelsi. 

Ensinnäkin: info kirjoitetaan yhdellä f-kirjaimella.

Toiseksi: kyseisellä palstalla suorastaan kilpaillaan siitä, kuka keksii mielikuvituksellisimmat spekulaatiot tapahtuneista rikoksista. Joukkoon mahtuu soppaa sekoittamaan myös lukematon määrä trolleja.

Totuutena sieltä voi lukea ainoastaan poliisin viralliset tiedotteet.

Joku yksittäinen totuuden jyvä voi tulla, jos joku on henkilökohtaisesti ollut esim uhrin perhettä. Kaikki sitä kaukaisemmat, "tutun tutuilta" kuullut jutut voi saman tien sivuuttaa. Mikään niistä ei ole vielä tähän päivään mennessä pitänyt paikkaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin surullista, että Rolfin kaikin puolin hyvä elämä sai näin surullisen lopun. Ja tietysti Jannenkin elämä. 

Nyt olet väärässä, ainoastaan Jannen elämä loppui. Tuo paskiainen elää edelleen. 

Vierailija
5464/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti ihmettelen sanontaa, että kaikella on tarkoitus? Mikähän tarkoitus tässä tapauksessa on? 

Tätä sivuten: olen miettinyt, oliko tämä jokin mystinen "kohtalo" vai olisiko sen voinut välttää. - Kun näillä murhaajilla on niin kummallinen ajatusmaailma, kuten sillä Mikael Penttilällä: hän kertoi tappaneensa naisen, koska tämä alkoi huutaa ja naapurithan sitä olisivat ihmetelleet. - Siis todellako...Toisaalta Penttilä ei ole mikään järjen jättiläinen, mutta kai noissa eläinlääketieteen tutkinnoissa täytyy jotakin tajuta. Minne se järki sen jälkeen katosi vai onko papparaisella jokin aivosairaus. Kaipaisin sitä, että tähän rikokseen saisi jonkin ymmärrettävän syyn.

Vierailija
5465/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne oli kyllä tosi kaunis mies. Ja muutenkin vaikutti fiksulta. 

Vierailija
5466/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Rof rakasti Jannea eikä halunnut erota ja oli mustasukkainenkin. Niin kaunis ja mukava poika kuin olla ja voi. 

Vierailija
5467/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei suoraan liity tähän ketjuun, mutta narsismiin liittyen: Itse elin perheessä, jossa isä eleli omia elojaan, ei antanut äitini erota ja kotiin tullessaan pahoinpiteli fyysisesti äitiä ja tytärtä (minä). Tosin minä otin mieluumin iskut vastaan, jotta pikkuveljeni sai olla rauhassa. Olin 12 vuotias, kun yöllä karattiin äidin kanssa kotoota. Oli kyllä olo kuin lottovoittajalla! Muistan vielä kysyneeni äidiltäni, että saadaanko olla olohuoneessa, kutsua kavereita kylään ja käydä ilman lupaa jääkaapilla. Saatiin! 

Muuten hyvä stoori, mutta erota saa aina kyllä jos vaan haluaa. Ehkä joskus 40-luvulla on ehkä voinu olla jotain oikeudenkäyntejä asiasta kait...?

Tais olla (muistaakseni) kasarilla, kun ei enää tarvittu syyllistä avioeroa varten. En tunne asiaa tarkemmin, ehkä eron sai jollakin tavalla muutenkin. Mut yksinkertista se ei ollut.

Vierailija
5468/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun näkyy päivystävän teitä jeesustelijoita, niin mielenkiinnosta kysyn, mistä te jaksatte ammentaa sitä uskoa siihen uskoonne, kun katsotte ja kuulette, mitä pahaa tapahtuu koko ajan vaan enenemässä määrin tämän päivän ihmisille? Uutiset on synkkääkin synkempiä, ja uhreina niissä useimmiten viattomat, kunnon ihmiset, niin miten se teidän kaikkivoipa mystinen miesoletettu sallisi moisen, hän kun on kuitenkin se elämänpelin pääkäyttäjä?

Vierailija
5469/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että jättämisestä tulee noin sairas kostontarve, pettämisestä ennemminkin. Itse halveksun kaikkein eniten pettämistä. Kukaan ei omista ketään, eikä kenenkään kanssa ole pakko olla. Parisuhteen pitää perustua vapaaehtoisuuteen, ja jättää saa, ja pitääkin, jos ei enää rakasta tai muut alkaa kiinnostamaan, mutta ketään ei saa pettää, koskaan!

Ketään ei saa tappaa, koskaan! 

Vierailija
5470/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on raukkamaista. Rolf raaka , kylmä ihminen. Ei ollut varmaan tottunut elämään niin ,että joku sanoo ei. Olisipa tappanut itsensä eikä Jannea.

Vierailija
5471/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti Rof rakasti Jannea eikä halunnut erota ja oli mustasukkainenkin. Niin kaunis ja mukava poika kuin olla ja voi. 

Mistä ihmeestä tiedetään, että rakastivat toisiaan pusi pusi, nusi nusi. Kaunis nappisilmä toki, mutta mitä kaikkea siellä taustalla oli,  josta kenelläkään ei ole harmainta aavistustakaan.

Vierailija
5472/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin surullista, että Rolfin kaikin puolin hyvä elämä sai näin surullisen lopun. Ja tietysti Jannenkin elämä. 

No en kyllä ihan ensimmäiseksi Rolfin loppuelämää surisi. Itsehän se tämän teon päätti tehdä.

Ennemmin surisin niitä joita tämä Rolfin itsekäs ja julma teko kosketti kaikista eniten. Jannen elämä päättyi lopullisesti, mutta myös Jannen perheen ja ystävien elämä muuttui lopullisesti. En tiedä miten vanhemmat edes voi selvitä tästä järjissään. 

Vierailija
5473/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos R. olisi ampunut itsensä, olisi sekin teko tuhonnut Jannen. Olen voinut huonosti koko viikon Jannen kohtalon vuoksi. Miten voikin ihon alle näin mennä tuntemattomien ihmisten tragedia. 

Vierailija
5474/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista taas nähdään, millaisia juntteja suomalaiset ja yhteiskunta on edelleen. Eletään ihan kuin jotain 40-lukua... Menee vielä kauan ennen kuin voimme kutsua itseämmä sivistysvaltioksi!

Vierailija
5475/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne oli kyllä tosi kaunis mies. Ja muutenkin vaikutti fiksulta. 

Vai oli Janne tosi kaunis mies... Mikäs hin tti sä oikein oot? Häh? Palsta täynnä hin ttareita, jotka tykkää vetää itteensä sekä toisia hin ttareita perseeseen. Hyi helvetti, miten likaisii ootte!"

Vaikka homo olenkin, niin ikinä en ole ketään persiiseen miestä pannu, eikä kyllä muakaan. Kiva lukea moisia yleistyksiä.

Näillä eräillä on ihan ihmeellisiä käsityksiä homojen seksielämästä. Seksiä voi harrastaa niin monella tavalla, eikä se anaaliyhdyntä ole mikään must juttu kaikille. Seksielämä voi olla monipuolinen ja täysin toimiva ilman mitään yhdyntää. Luin jostakin tutkimuksesta, että kaikista yhdyntäkeskeisimpiä ovat heteromiehet. 

Vierailija
5476/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Itselläkin vaikuttanut yöuniinkin useina öinä kun tämä mielessä..

Vierailija
5477/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä kommenteista taas nähdään, millaisia juntteja suomalaiset ja yhteiskunta on edelleen. Eletään ihan kuin jotain 40-lukua... Menee vielä kauan ennen kuin voimme kutsua itseämmä sivistysvaltioksi!

Saati sydämen sivistys -valtioksi.

Vierailija
5478/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos R. olisi ampunut itsensä, olisi sekin teko tuhonnut Jannen. Olen voinut huonosti koko viikon Jannen kohtalon vuoksi. Miten voikin ihon alle näin mennä tuntemattomien ihmisten tragedia. 

Se teko nimenomaan olisi ollut kosto Jannelle. Tämä teko kostaa ainoastaan Jannen lähipiirille. Janne on kuollut, tuskin se enää häntä koskettaa. 

Vierailija
5479/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin jotenkin samaistua näihin murhaajiin. Olen rehellisesti vain sanonut, että en ole koskaan halunnut omia lapsia. Niin minua on haukuttu vaikka miten ihan vaan sen takia. On sanottu vialliseksi, itsekkääksi, laiskaksi, lastenvihaajaksi jne. Vaikka en ole ketään murhannut. 

Mitä tekemistä sinun vela-tilanteellasi on tämän tapauksen kanssa?

Vierailija
5480/5794 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, Jannea jäi ikävä.

Ketju on lukittu.