Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.
IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (5794)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei suoraan liity tähän ketjuun, mutta narsismiin liittyen: Itse elin perheessä, jossa isä eleli omia elojaan, ei antanut äitini erota ja kotiin tullessaan pahoinpiteli fyysisesti äitiä ja tytärtä (minä). Tosin minä otin mieluumin iskut vastaan, jotta pikkuveljeni sai olla rauhassa. Olin 12 vuotias, kun yöllä karattiin äidin kanssa kotoota. Oli kyllä olo kuin lottovoittajalla! Muistan vielä kysyneeni äidiltäni, että saadaanko olla olohuoneessa, kutsua kavereita kylään ja käydä ilman lupaa jääkaapilla. Saatiin!
Muuten hyvä stoori, mutta erota saa aina kyllä jos vaan haluaa. Ehkä joskus 40-luvulla on ehkä voinu olla jotain oikeudenkäyntejä asiasta kait...?
Kuinka monta piuhaa pitää päästä puuttua ettei edes tällaisen jutun alla pysty yhdistämään 1+1 eron seurauksista narsistisen miehen puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sanoja hienoja tai parempia ihmisiä. Miksi sanotaan, että on parempi ihiminen, jos on esim. lääkäri. Äitini aina käytti myös sanoja parempi ihminen esim. papeista, lääkäreistä jne. Olen itsekin korkeasti koulutettu ja miehenikin on ja asiamne on hyvin jne. En ollenkaan ajattele, että olisimme parempia ihmisiä. Paljon parempi ihminen kait äitini oli. Hoiti meitä lapsia ja lehmiä. Oli ahkera ja ihana ihminen.
Ihanasti kirjoitit äitisi tekemästä työstä. Samoin ajattelen omasta äidistäni, joka hoiti ja rakasti meidät monet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se, että mikään mitä uhri olisi tehnyt, ei oikeuta murhaa, eikä tee siitä yhtään ymmärrettävämpää.
Fakta on myös se, että tekijässä on ilmennyt (todennäköisesti jo pidempään) jotain miksi uhri on halunnut erota.
Jossain artikkelissa tekijä on maininnut, että 1970-luku oli hyvin erilaista homoseksuaalisuuden kannalta, kuitenkin hän on n.1990-2000-luvulla viettänyt heteroelämää (, bi ), joten ei olla enää eletty 1970-lukua, joten vetoaminen 1970-lukuun ja sen ilmapiiriin ontuu.
Siis Rolf on syntynyt 1958. Hän kertoi, kuinka meni Kroatiaan lomalle 70-luvun lopussa ja ihaili siellä miehiä uimahousuissaan rannalla. Esimerkiksi vuonna 1978 Rolf oli 20-vuotias. Siksi hän ehkä muistelee tuota 70-luvun ummehtunutta ilmapiiriä, että ehkä se oli osasyy, miksi hän bi-henkilönä kuitenkin päät
Ei ole täysin poikkeuksellista että täysin homo ja täysin lesbo menee naimisiin, saa lapsia keskenään. Ihan siis tietoisesti. Esim. koko Hollywood, heidän agentit ja pr-tiimi hoitaa suhteiden jäärjestelyt, tai pyöriivät samoissa H-piireissä. Esim. tulee mieleen Nicole Kidman ja Tom Cruise
Homo- ja heterosuhteissa vallitsee täysin erilainen dynamiikka, jo mentaalisista, hormonaalisista ja fyysisistä syistä. Suhteutettuna erottuu kaikessa, myös näissä ikävissä tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sanoja hienoja tai parempia ihmisiä. Miksi sanotaan, että on parempi ihiminen, jos on esim. lääkäri. Äitini aina käytti myös sanoja parempi ihminen esim. papeista, lääkäreistä jne. Olen itsekin korkeasti koulutettu ja miehenikin on ja asiamne on hyvin jne. En ollenkaan ajattele, että olisimme parempia ihmisiä. Paljon parempi ihminen kait äitini oli. Hoiti meitä lapsia ja lehmiä. Oli ahkera ja ihana ihminen.
Eivät he olekaan. Mutta koska itse kuvittelevat että ovat, ja saattavat saada tappavat raivarit jos joku on eri mieltä, moni pokkuroi. Lääketeollisuudessa on PALJON pahuutta, jota tavan tallaaja ei edes näe vaikka se tehtäisiin hänen silmiensä edessä tai jopa hänelle itselleen
Noh, kertokaas sen vanhemman uuden miesystävän nimi, tai ainakin jotain tietoja , te jotka tiedätte. Ja te tiedätte kyllä. Kyllä se julki tulee kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta kun eri sivulta Katselin Rolffin kuvia, on kuvia, joissa Rolff on kuvassa naisen kanssa ja sanoo olevansa kuvassa anoppinsa kanssa. Onko nämä todellakin Jannen äiti kuvassa.
Siis onko Jannen äiti poikansa murhaajan kanssa kuvassa.
Vai että anoppi. Sehän tarkoittaa, että tuo vanha homo ukko on hyväksytty sukuun.
Itse en missään tapauksessa hyväksyisi, jos poikani menisi yhteen vanhan homon kanssa,
saatikka haluaisin tavat sitä vanhaa homoa. Koska en tulisi hyväksymään homoutta,
saatikka kaveri olisi vanha homo ukko, en ehdottomasti haluaisi olla sen kanssa missään tekemisisissä, en koskaan. Siksi vähän ihmetyttää.
On Jannen äiti useammassakin kuvassa Rolfin kanssa. Kyllä kai sitä 10 vuodessa ehtii sukuunkin tutustua ja mitäpä sitä äiti muuta voi kuin luottaa poikansa valintoihin. Aikuinen poika tekee kuitenkin omat ratkaisunsa.
Olen homomies ja ollut muutamassa suhteessa ja voin kertoa että meikäläiset eivät koskaan nalkuta toiselle siitä että on joku paikka jäänyt taas siivoamatta tai astiat koneessa. Naisten aivoja ei homoilla ole ja sen takia elämämme on parempaa.
Mitähän se näki tuossa vanhassa äijässä... niin itsekästä kun ei antanut nuoren miehen jatkaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se, että mikään mitä uhri olisi tehnyt, ei oikeuta murhaa, eikä tee siitä yhtään ymmärrettävämpää.
Fakta on myös se, että tekijässä on ilmennyt (todennäköisesti jo pidempään) jotain miksi uhri on halunnut erota.
Jossain artikkelissa tekijä on maininnut, että 1970-luku oli hyvin erilaista homoseksuaalisuuden kannalta, kuitenkin hän on n.1990-2000-luvulla viettänyt heteroelämää (, bi ), joten ei olla enää eletty 1970-lukua, joten vetoaminen 1970-lukuun ja sen ilmapiiriin ontuu.
Siis Rolf on syntynyt 1958. Hän kertoi, kuinka meni Kroatiaan lomalle 70-luvun lopussa ja ihaili siellä miehiä uimahousuissaan rannalla. Esimerkiksi vuonna 1978 Rolf oli 20-vuotias. Siksi hän ehkä muistelee tuota 70-luvun ummehtunutta ilmapiiriä, että ehkä se ol
Korostan vielä että eihän tämän pariskunnan homous ole täysin varmaa, kyseessä on vain huhut. Ja ne voi tietysti olla vääriäkin
Eli ei Nicolen Ja Tom Cruisen homous ole mitenkään varmaa, koska kieltävät. Eli täysin huhuja vain.
Tässä ketjussa paljon arvostellaan Rolfin ulkonäköä ja ikää. Itsekin nuorena pelkäsin, että kun vanhenee ja rumenee. Nyt olemme mieheni kanssa molemmat "rumia ja vanhoja". On tavallaan helpotus. Ei enää tarvi elää niin kurinalaista elämää. Saa herkutella ja ei tarvi niin paljon kuntoilla. Nauttia elämästä ja elellä omissa oloissaan. Eikä tarvi enää välittää sillä tavalla ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta kun eri sivulta Katselin Rolffin kuvia, on kuvia, joissa Rolff on kuvassa naisen kanssa ja sanoo olevansa kuvassa anoppinsa kanssa. Onko nämä todellakin Jannen äiti kuvassa.
Siis onko Jannen äiti poikansa murhaajan kanssa kuvassa.
Vai että anoppi. Sehän tarkoittaa, että tuo vanha homo ukko on hyväksytty sukuun.
Itse en missään tapauksessa hyväksyisi, jos poikani menisi yhteen vanhan homon kanssa,
saatikka haluaisin tavat sitä vanhaa homoa. Koska en tulisi hyväksymään homoutta,
saatikka kaveri olisi vanha homo ukko, en ehdottomasti haluaisi olla sen kanssa missään tekemisisissä, en koskaan. Siksi vähän ihmetyttää.
"Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset lähempänä" Itse äitinä pyrkisin pitämään suhteet niin läheisenä kuin mahdollista, että olisin selvillä missä lapseni menee.
Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta tämä tragedia on Jumala tahto! Janne parka ei löytänyt ajoissa Jeesuksen luo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mur.I.ssa joku kertoo että Jannella oli jo uusi miesystävä, joku v-66 syntynyt, arvostetussa ammatissa oleva, mutta ei julkkis mies. Eihän näistä voi tietää onko totta vai tahallista huijaamista nää jutut, mut kuiteski. Ilmeisesti piireissä kyllä tiedetään tää.
Täällä on edelleen kerrottu jo, että Jannella oli vanhempi miesystävä, ikäisensä miesystävä ja tyttöystävä.
Jos hänellä oli ne kaikki?😂
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se näki tuossa vanhassa äijässä... niin itsekästä kun ei antanut nuoren miehen jatkaa elämäänsä.
Oli elämänsä suuri rakkaus. Jannehan itse teki aloitteen seurustelulle ja vakuutti Rolfin, että on tosissaan. Olivat koko Jannen aikuisiän, mitä vähää sitä ehti kestää yhdessä, jopa kihloissa, niin ihan turha kysyä, mitä näki.
Rolf oli erittäin pidetty herrasmies, komea ja karismaattinen. Ei rikostaustaa. Yllätyksenä tekonsa tuli kaikille hänet tunteneille.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa paljon arvostellaan Rolfin ulkonäköä ja ikää. Itsekin nuorena pelkäsin, että kun vanhenee ja rumenee. Nyt olemme mieheni kanssa molemmat "rumia ja vanhoja". On tavallaan helpotus. Ei enää tarvi elää niin kurinalaista elämää. Saa herkutella ja ei tarvi niin paljon kuntoilla. Nauttia elämästä ja elellä omissa oloissaan. Eikä tarvi enää välittää sillä tavalla ihmisistä.
Aivan, mutta nyt ei ole kyse samanikäisistä puolisoista.
Monesti ihmettelen sanontaa, että kaikella on tarkoitus? Mikähän tarkoitus tässä tapauksessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mur.I.ssa joku kertoo että Jannella oli jo uusi miesystävä, joku v-66 syntynyt, arvostetussa ammatissa oleva, mutta ei julkkis mies. Eihän näistä voi tietää onko totta vai tahallista huijaamista nää jutut, mut kuiteski. Ilmeisesti piireissä kyllä tiedetään tää.
Täällä on edelleen kerrottu jo, että Jannella oli vanhempi miesystävä, ikäisensä miesystävä ja tyttöystävä.
Jos hänellä oli ne kaikki?😂
Nythän jokaisen tulee saada olla miten tahtoo ja elää miten tahtoo, mulle kaikki heti, tahdon elää unelmaelämää tässä ja nyt?
Voisiko syynä tässä pariskunnan riidassa olla riitaisa ositus jossa hammaslääkärin omaisuus olisi lähes mennyt. Olivathan he naimisissa.