Toppis!
Kommentit (28)
Pian saat varmaan tuloksen soitella? Kävithän aamulla siellä verikokeessa?
Tilanne on nyt sellainen, että mulla alkoi menkat eilen ja tänään on jo ollut ihan kunnon vuotoa, että ei tässä raskaudesta ole enää tietoakaan. Kävin kyllä aamulla vielä verikokeessa, mutta en päässyt soittoajalla läpi, joten joudun huomenna soittelemaan uudelleen. Toivon nyt vaan, että olisi kaikki kunnossa, niin että pääsee uuteen yritykseen mahdollisimman pian. Tosin meillä jää ainakin tämä nyt alkanut kierto väliin, koska olemme lomamatkalla juuri mun oletetun ovulaatioviikon. Että semmosta. Ei tule meille lasta vieläkään. :(
Pakkaseen jäi yksi icsi-alkio, joten jossei siitä tärppää, alkaa koko piikitysrumbat ja muut alusta. Ollaan tässä jo vakavasti mietitty adoptio vaihtoehtoakin ja se tuntuu hyvältä muuten, mutta kun se on niin älyttömän aikaa vievä prosessi. Katsotaan nyt ainakin tuo viimeinen alkio ensin.
Oon tosi pahoillani! Epäreilua on elämä. :(
Toivottavasti seuraavalla kerralla sujuu paremmin. Ehkä se yks alkio siellä pakkasessa onkin se teidän tuleva lapsi, että vielä ei ollut sen aika... Toivotaan niin! Voimia tulevaan! Olette mielessä! :)
Hemmetti soikoon, ei mua kyllä helpolla päästetä!
Soitin sit vielä tänään hoitajalle siitä eilisen verikokeen tuloksesta ja hoitaja ilmoitti iloisella äänellä, että kyllä tää hcg on ihan kivasti noussut, on yli 400, että ihan normaalilta vaikuttaa. En edes tarkkaa lukua muista, kun olin niin puulla päähän lyöty. Kun sitten kerroin, et mulla on kuitenkin vuoto alkanut ihan kunnolla, niin hän oli sitä mieltä, että kyllä se ilmeisesti sitten on tulossa pois sieltä, kun alkuarvokin oli niin heikko. Menen nyt sitten vielä perjantaina kontrollikokeeseen taas.
Ei siellä kyllä mitään voi olla jäljellä tällä vuodon määrällä....
Käyn kertoilemas vielä perjantain tilanteen, jos jaksat roikkua linjoilla kuuntelemassa Tuupalainen. :) Kiva, kun saa tällai vuodattaa sulle! Ootko muuten päässy takasin töihin vai mikä on vointi?
En oo päässy pariin päivään nettiin, ku tuo ukkeli hölömöläinen oli unohtanu maksaa laskun... ;) Ja mitäs uutisia täällä onkaan.
Toivottavasti vuoto on loppunut ja kaikki olisi kuitenkin hyvin. Tosi hyvin tuo oli kyllä noussu tuo arvo!! Huomista jännätään sitte.
En oo vieläkään töissä. Vielä olis runsas viikko saikkua, katsotaan sitte miltä tuntuu. Tänään on ollu tosi kamala päivä. Vaari kuoli tänään ja itku ja hirvee olo on sitte lisänny supistuksia ja vauva on ollu levoton. Nyt alkaa helpottaan. Nukuin pikkusen aikaa, niin olo on aika rauhallinen. :(
Mutta sulle pidän peukkuja!
Tulipa vaan tuossa mieleen, että sullahan siirrettiin kaks alkiota, ettei se ois se toinen joka vuotais pois. Kun kuitenki se arvo niin hyvin nousi...
Tuu pian kertoon kuulumisia! :)
Voi, otan osaa suruun. Toi on kaikista kurjinta, kun tulee jotain henkistä stressiä, joka sitten vaikuttaa fyysiseen oloon. Kun sille ei oikein pysty tekemään mitään. Lepäile nyt kuitenkin ja koita ottaa niin rauhallisesti kuin pystyt, toivottavasti olo sitten paranisi. Voimahalauksia paljon!!
Kävin tänään sitten siellä kontrollikokeessa ja arvo oli vain 505 eli on noussut, mutta ei normaalisti. Eli ei ole enää normaalin raskauden mahdollisuutta, joko on jo mennyt kesken tai sitten voi kai olla kohdunulkoinen. Nyt joudun sitten taas ens viikon tiistaina kontrolliin p.....kele!! Olisi ollut helpompaa, jos olis jo arvot tippunu, mutta taas joutuu odottamaan ja kattomaan mitä tässä oikein tapahtuu.
Jos mulla ens viikollakin vielä on arvot nousussa, niin sitten ottavat kuulemma vastaanotolle ja katsotaan tilannetta. Pelottaa, et jos se on munatorvessa, niin se voi revetä tai jotain. Vaikka en mä kyllä näillä munatorvillani enää mitään tee... Mulla ei oo nyt ollu mitään kipuja eikä tuntemuksia, mutta niitä todennäköisesti voi tulla ja hoitaja käski sitten lähtemään päivystykseen, jos viikonlopun aikana jotain tulee.
Kyllähän mä vielä salaa elättelin jotain pientä toivetta, että se ehkä olis ollu just se toinen alkio, joka sieltä vuosi pois, mutta näin nyt kävi. :(
Onneks me lähdetään reilun viikon päästä talvilomalle etelän lämpöön, niin toivottavasti saisi ajatukset irti tästä hetkeksi. Vaikka nyt mua tietty jännittää sekin, että jos tää " tilanne" ei ole ohi matkalle lähdettäessä, niin toivottavasti ei mene reissu pilalle tän takia.
Viikonloppuja ja parempia vointeja sulle!
Vitsi, kun ihana, miten sä jaksat mua tsemppailla! Ihan liikutun...kiitos!
Enpä ollut huomannut tuota mainintsemaasi tapausta, joten kiva kun kerroit. Mä tein tänään aamulla liuskatestin ja siihen ei kyllä tullut minkäänlaista viivaa, eli ei ilmeisesti ole hormonit noussut yhtään. Menkat ei kuitenkaan ole vielä alkaneet. Jos tää on kohdunulkoinen, niin silloin varmaan voi olla ettei noin vaivainen hcg määrä näy testissä. Voihan se kai olla vain kemiallinen raskauskin, mutta siinä tapauksessa luulen että vuoto olisi jo alkanut, mulla kun on lugeista huolimatta alkanut vuoto aina ajallaan.
Pienen pienen pieni toivonkipinä kuitenkin sinnittelee vielä takaraivossa...
Maanantaihin on perhanan pitkä matka!