1€ raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä. Yli 200€ vähemmän sain.
Kommentit (167)
Ukki lupasi tuoda sulle tuhat euroa ässälle huomenna. Ai niin- ei voikaan, kun sitten ap sinä et saa toimeentulotukea kolmeen kuukauteen. Sori ei voi jelpata.
Sijoita eurosi Kenoon, taso kymmenen, ja skädäm, sinulla voi olla 200000e fyrkkaa.
Lainaa sun tyttöystävältäsi. Vannotat hänelle, että maksat takaisin sitten kun sinut palkataan viikoksi hyllyttämään äs markettiin.
Joko myit perintöhuonekalusi? Löytyykös muuta myytävää? Käytkö kuntosalilla? Lopeta kuntosaleilu ja kävele kitymarkettiin. Saat liikuntaa.
Täällä on porrassiivoojalle paikka auki. Nappaako?
Miten olis, jos kokeilisit välillä jo työntekoa!!
Tuutko hakkaamaan halkoja? Haetaan autolla ja päivän päätteeksi viedään kotiisi.
Hommasta saat ruokakassin matkaasi.
Täällä olisi haravoitavaa ja saat 12 tunti ja uuden suunnitelman elämällesi
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaudu ja työllisty
Ei pääse kouluu olen yli 20 kertaa hakenut eikä ole varaa opiskella, töitä olen hakenut 11 000+ hakemusta mutta kukaan ei palkkaa....
Ap
Sori vaan, mutta kukaan ei voi biffata sulle mitään, koska se vähennetään sun toimeentulotuesta.
Näinhän se menee. Jos ei olot kelpaa Suomessa, niin muuta vaiks itäiseen naapuriin. Siellä tarvitaan jengiä hommiin S i p e r i aan ja rintamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vielä olet hengissä ja vinkumassa.
Miksi en olisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat mammuttimarkkinoilta 5kg perunaa.
Ei ole varaa mennä k-citymarkettiin, bussilippu maksaa
Ap
Ei ole varaa mennä edes kauppaan, kun bussilippu maksaa. Ei ole varaa muuttaa halvemmalle paikkakunnalle, kun ei ole mm. laatikoita. Nyt ap alkaa näyttää siltä, että nuo sinun eiolevaraa -ideasi alkavat olla lopussa. Mitähän kieltävää keksit seuraavaksi? Ei voi edes siihen lähisaleen taapertaa, kun ei ole varaa hankkia mitään vaatteita? Autetaanpa nyt kaikki, ja keksitään tälle satuilijalle kaikki mahdolliset asiat, joihin hänellä ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttaudu ja työllisty
Ei pääse kouluu olen yli 20 kertaa hakenut eikä ole varaa opiskella, töitä olen hakenut 11 000+ hakemusta mutta kukaan ei palkkaa....
Ap
Ei sinne kouluu pääsekään vammaisten ryhmäkodista ja suljetulta. Nii että turhaan haaskaat aikaasi koulusta haaveiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä olet hengissä ja vinkumassa.
Miksi en olisi?
Ap
Koska sinulla oli jo keväällä se ongelma, että kuun alussa tilillä ei ollet kuin max parikymppiä, ja sillä oli pärjättävä koko loppukuu. Ihmeesti olet kuitenkin voimissasi vinkumassa, mihin kaikkeen ei ole varaa.
Noh kelpaako se porrassiivoojan paikka ap?
Joo mene sossukelaan heti.