1€ raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä. Yli 200€ vähemmän sain.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on sellainen joka lietsoo vihaa köyhiä kohtaan. Joku outo fetissi.
kenelläkäön ei ole näin huono tilanne kuukaudesta toiseen jos sille voi tehdä jotain> muuttaa pois Helsingistä.
Jos siellä kuitenkin haluaa asua ja kaikki tukensa laittaa vuokraan niin en ymmärrä tätä joka päiväystä porua rahasta.
siksi tämä on paska provo
Kerro miten voin muuttaa pois helsingistä ja millä rahalla? Minulla ei ole luottotietoja eikä varaa maksaa muuttoa, vuokravakuutta, muutto miehiä yms yms.
Ap
Tiedetään tiedetään. Pakkaa reppuun tärkeimmät tavarasi ja menet liftillä matkan. Tällä tavalla tulee ilmaiseksi se muutto. Sut otetaan muuttotappiokuntaan. Kunnalle maksetaan jokaisesta asukkaasta valtiontukea hyvinvointialueen käyttöön. Pysyy työpaikatkin ne vähäiset osalla kuntalaisista. Ei tartte vuokravakuuttakaan maksaa. Luottotiedottomia on muitakin kuin sinä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonosta perustarvikkeita ja vyötä kireämmälle.
Höpöhöpö. Huomenna taas sama aloitus hieman eri muodossa. Ei tarvita ruokajonoa.
Huomenna sitä rahaa on ehkä kaksikymppiä loppukuuksi. Tai sitten 65 senttiä. Jankkaus sen kun jatkuu.
Suosittelen myös näpistämistä. Kun kerran elät tuilla, ei mahdollinen kiinnijääminen vaikuta talouteesi mitenkään.
Entisaikoina osattiin tehdä keihäs riistan metsästystä varten. Googlaa. Tee keihään kärki hakkaamalla kivestä kivekseen.
Ja kas kummaa. Sinulla on pian peura syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tee 50€ jauhelihakeitto
Äh, mitä sitä suotta kursailla kun voi ostaa satasella pizzaemmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPÄMMI POISTOON.
Antaa olla. Vtun ääliö pösilöt vaan ottaa todesta.
Vieläkö joku muka jaksaa ottaa todesta kuukausia tätä samaa lorua jankanneen tarinoinnin? Rahaa ei ollut ruokaan keväälläkään, ja vielä on kuitenkin voimia spämmätä. Voisit ap kertoa salaisuutesi. Miten olet vielä hengissä, vaikka sinulla ei ole ainakaan puoleen vuoteen ollut rahaa ruokaan
Meet töihin tai kuolet nälkään. Samat säännöt on kaikilla muillakin, eläimilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kalaan, sieneen kierrä avustukset
Ei ole kalastus välineitä, sieniä ei ole talvella
Ap
Minun ketjuni poistettiin vaikka minulla on lähes samanlainen tilanne. toisella käyttötilillä on enää 1942 euroa enkä tiedä kuinka selviän kuun loppuun!
Oletko ajatellut TÖIHIN MENOA SAATANA??!!
Vierailija kirjoitti:
Saat mammuttimarkkinoilta 5kg perunaa.
Ei ole varaa mennä k-citymarkettiin, bussilippu maksaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat mammuttimarkkinoilta 5kg perunaa.
Ei ole varaa mennä k-citymarkettiin, bussilippu maksaa
Ap
Kävellä lompsuttele sinne. Aikaahan sulla on. Minä olen joskus kävellyt parikymmentä kilometriä päivässä. Pystytkö kävellä sinne vai ootko suljetulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalaan, sieneen kierrä avustukset
Ei ole kalastus välineitä, sieniä ei ole talvella
Ap
Meijän paappa lupasi tuua sulle kalastusvehkeensä äs marketin eteen huomenna klo 13. Meijän paappa ei jaksa enää kalastaa.
Ai niin- ei voikaan, koska lahjoitukset sinä menet ja ilmoitat kelaan. Tällöinhän sun toimeentulotuesta vähennetään taaaaas.
Varasta ruokaa k-marketista