Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettämisepäily, auttakaa!

Vierailija
13.10.2024 |

Epäily on vahva, mutta kysyttäessä puoliso raivostuu. Nyt on hävinnyt yksi ehkäisyväline yhteisestä jemmasta, paperi on jäljellä. Kanssani sitä ei ole käytetty, eikä kenenkään kanssa kotona sitä ole voitu käyttää. Mitä ajattelisitte asiasta? Jos kysyn, osoittautuu että  seuraan tiettyjä asioita ja tarkoitus on nyt tosiaan seurata, mikä on meininki. Käyttääkö joku kumeja itsekseen? Kuljettaa taskussa pelkkää kumia ilman suojusta?

Niille jotka kommentoi stalkkaamiseen tms. Tiedoksi: avoin keskustelu asiasta on mahdoton ja en voi erotakaan pelkän mutun perusteella.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa: en ole tästä kumin häviämisestä sanonut mitään. Mutta aiemmista epäilyistä puhuttiin ja silloin raivostui moneen kertaan. Siksi oon nyt ns. seurantalinjalla. 

Kumia ei ole voitu käyttää kotona, koska itse tai joku muu miehen lisäksi ollaan oltu koko se aika kotona kun kumeja oli enemmän ja nyt kun on vähemmän. Onko hän käynyt huomaamattani  jossain "iltakävelyllä" sitten? Hareastuksissa on kyllä käynyt. Tulen hulluksi näiden epätodelliselta tuntuvien epäluulojeni kanssa.

Voi kun pääsisikin tutkimaan puhelimen, mutta se on lukittu ja aiemmin kysyin, niin en saa katsoa sitä kun on yksityinen väline. Tämä toki totta, mutta jos itsellä olisi vuosien parisuhde vaakalaudalla, eikä salattavaa olisi, miksi en näyttäisi puhelintani? 

Kyllä, olen hankkinut apua itselleni. Kuitenkin tällaiset kumien häviämiset eivät ainakaan hälvennä epäluuloisuuttani. 

No mitä ihmettä? Kortsun kääreet jäljellä, mutta ei ole mitenkään mahdollista että olisi kotona käyttänyt?? Eli äijä on kulkenut sinne harrastukseen kuksimaan paljas kortsu taskussa tai sitten jo paikallaan, kuten joku ehdotti? Ei kovin uskottavaa. Jos ap et ole trolli niin tajuat kai että tuo on järjetöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla