Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisepäily, auttakaa!

Vierailija
13.10.2024 |

Epäily on vahva, mutta kysyttäessä puoliso raivostuu. Nyt on hävinnyt yksi ehkäisyväline yhteisestä jemmasta, paperi on jäljellä. Kanssani sitä ei ole käytetty, eikä kenenkään kanssa kotona sitä ole voitu käyttää. Mitä ajattelisitte asiasta? Jos kysyn, osoittautuu että  seuraan tiettyjä asioita ja tarkoitus on nyt tosiaan seurata, mikä on meininki. Käyttääkö joku kumeja itsekseen? Kuljettaa taskussa pelkkää kumia ilman suojusta?

Niille jotka kommentoi stalkkaamiseen tms. Tiedoksi: avoin keskustelu asiasta on mahdoton ja en voi erotakaan pelkän mutun perusteella.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi mies on aivan liian typerä suhteeseen, kun jätti sen tyhjän kääreen sinne. Yhden kumin kääreineen häviämisen selittäminen olisi paljon helpompi kusettamisesi. Toivottavasti et ole jo ehtinyt lisääntyä noin tyhmän miehen kanssa.

Vierailija
22/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä jos käyttää kortsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit sanomaan mitään? Ikinä ei pidä sanoa mitään  vaan seurata tilannetta.

Vierailija
24/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ihan kiva masturboida kumin kanssa, niin ei mahla lennä minne sattuu. Jos mies pettäisi niin olisi ovelampi ja huolellisempi.

Vierailija
25/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli spämmää paskaa, auttakaa!

Vierailija
26/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittoi aamulla varmuuden vuoksi päälle kun illalla firman pikkujoulut? 

:D Nauroin ääneen, kiitos!

Samoin, kiitos kommentoijalle! On vielä niin hyvä visualisointikyky, että näin ukon kumi pingotettuna huolellisesti pestyyn ja parfymoituun vehkeeseen, uusien merkkikalsarien kera. Iltaa odotellessa :D

Vierailija
27/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sitä on käytetty teillä kotona kun on käytetty. Et ole mitään outoa haistanut. Minä haistoin vieraan naisen tuoksun tyynystäni kun tulin matkoilta kotiin. Selkeä kukkaistuoksu. Minä en käytä mitään allergioiden vuoksi. En sanonut asiasta mitään. Meni useampi kuukausi kun mies itse tunnusti, että on harrastanut seksiä jonkun naisen kanssa vuoteessamme.

Vierailija
28/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se stalkkaaminen auta mitään. 

Mitä jos et löydä mitään? Et siltikään luota. Kun luottamusta ei ole, sitä ei vaan ole.

Voi olla, että puolisollasi ei ole mitään salattavaa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska sinä epäilet. 

Jos taas löydät jotsin todisteita pettämisestä, niin mitä sitten teet? 

Vierailija
29/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa, Siis raivostuu, koska osuit oikeaan eikä keksi tähän hätään mitään parempaa valhettakaan. No kun se on vieraan makuun päässyt niin kyllä se uudelleenkin menee. Odota vaan.

Miksi mies olisi koiran kanssa sitä kondomia tarvinnut? Ei raskaus- eikä tautiriskiä.

Vierailija
30/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sitä on käytetty teillä kotona kun on käytetty. Et ole mitään outoa haistanut. Minä haistoin vieraan naisen tuoksun tyynystäni kun tulin matkoilta kotiin. Selkeä kukkaistuoksu. Minä en käytä mitään allergioiden vuoksi. En sanonut asiasta mitään. Meni useampi kuukausi kun mies itse tunnusti, että on harrastanut seksiä jonkun naisen kanssa vuoteessamme.

Oijoi, tuoksuista on moni kärynnyt. Mikä teillä tilanne nyt, jos sopii kysyä...

Vierailija
31/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu vainoharhainen akka olet vain ja kuvitellut kaiken. Mene hoitoon!

Vierailija
32/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ap.

Ja mitä se pettäminen muka on?

Jos käy vain sängyssä jonkun kanssa, ei mitään pettämistä ole.

Pelkkää puhdasta himojen tyydyttämistä.  Kun molemmilla on voimakas seksuaalinen kemia toisiaan kohtaan.

Siinhän ei ole kyse tunteista, ihastumisista eikä rakkaudesta.

Sellainen olis todella vaarallisrmpaa, kuin pelkkä rakastelu. Nuo seksiin pohjautuvat suhteet ovat hyvin lyhyitä. Tilapäisiä.

Ihminen tyydyttää myös nälkänsä, janonsa ja paljon muita nautintojaan.

Miksi juuri seksi on niistä tuomittavin.

Sitäpaitsi yksikään vieraissa käyvä mies, ei e-välineitä vohki kotoaan.

Kyllä hänellä on omat varastot, kakkospuhelimesta lähtien.

Joo eihän se ollut mitään, pelkkää munaa pimpissä vain. Ei siis mitään, sama kuin olis syönyt voileivän. Seuraavaksi salapano kävelee maha pystyssä kotiisi. Pelkkä voileipä sekin vain. Jne jne. 

Vierailija
33/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: en ole tästä kumin häviämisestä sanonut mitään. Mutta aiemmista epäilyistä puhuttiin ja silloin raivostui moneen kertaan. Siksi oon nyt ns. seurantalinjalla. 

Kumia ei ole voitu käyttää kotona, koska itse tai joku muu miehen lisäksi ollaan oltu koko se aika kotona kun kumeja oli enemmän ja nyt kun on vähemmän. Onko hän käynyt huomaamattani  jossain "iltakävelyllä" sitten? Hareastuksissa on kyllä käynyt. Tulen hulluksi näiden epätodelliselta tuntuvien epäluulojeni kanssa.

Voi kun pääsisikin tutkimaan puhelimen, mutta se on lukittu ja aiemmin kysyin, niin en saa katsoa sitä kun on yksityinen väline. Tämä toki totta, mutta jos itsellä olisi vuosien parisuhde vaakalaudalla, eikä salattavaa olisi, miksi en näyttäisi puhelintani? 

Kyllä, olen hankkinut apua itselleni. Kuitenkin tällaiset kumien häviämiset eivät ainakaan hälvennä epäluuloisuuttani. 

Vierailija
34/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yhden kumin vähentyminen maata kaada, eiväthän nuo paljon maksa. Osta uusi paketti lisänä varastoon.

Vierailija
35/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa, Siis raivostuu, koska osuit oikeaan eikä keksi tähän hätään mitään parempaa valhettakaan. No kun se on vieraan makuun päässyt niin kyllä se uudelleenkin menee. Odota vaan.

Miksi mies olisi koiran kanssa sitä kondomia tarvinnut? Ei raskaus- eikä tautiriskiä.

Tämä. Koiran kanssa touhuamiseen ei tarvita kuin kumisaappaat. Haukun takajalat saappaisiin, ettei pääse potkiessa raapimaan.

Kehotan aptä stalkkaaamaan talouden saappaat, löytyykö karvoja?

Vierailija
36/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa: en ole tästä kumin häviämisestä sanonut mitään. Mutta aiemmista epäilyistä puhuttiin ja silloin raivostui moneen kertaan. Siksi oon nyt ns. seurantalinjalla. 

Kumia ei ole voitu käyttää kotona, koska itse tai joku muu miehen lisäksi ollaan oltu koko se aika kotona kun kumeja oli enemmän ja nyt kun on vähemmän. Onko hän käynyt huomaamattani  jossain "iltakävelyllä" sitten? Hareastuksissa on kyllä käynyt. Tulen hulluksi näiden epätodelliselta tuntuvien epäluulojeni kanssa.

Voi kun pääsisikin tutkimaan puhelimen, mutta se on lukittu ja aiemmin kysyin, niin en saa katsoa sitä kun on yksityinen väline. Tämä toki totta, mutta jos itsellä olisi vuosien parisuhde vaakalaudalla, eikä salattavaa olisi, miksi en näyttäisi puhelintani? 

Kyllä, olen hankkinut apua itselleni. Kuitenkin tällaiset kumien häviämiset eivät ainakaan hälvennä epäluuloisuuttani. 

Onko miehen ollut mahdollista olla jollakin verukkeella kotona sillä aikaa kun olet ollut töissä? Kumin käytön on joka tapauksessa ollut tapahduttava niin, että et satu yllättämään. Olisiko hän kuljettanut jemmasta lainattua, avattua pakkausta mukanaan sitten? Olisitko huomannut sen puuttumisen? Tarkistatko piiloon random-aikoihin?

Vierailija
37/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä ei usein tunnusta, vaikka olisi jo vedenpitävät todisteetkin. Turha siis jankata miehen kanssa.

Asenna vaikka huomaamaton valvontakamera, niin touhut selviävät. Tyhjä kortsukuori viittaisi siihen, että panee teidän yhteisessä kodissa muita, mutta voit varmuudeksi heittää sen autoon airtagin, jos juoksee naisissa.

Tai ihan vaan suoraan kuule erota, kerran luottamusta ei ole. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.

Vierailija
38/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ap.

Ja mitä se pettäminen muka on?

Jos käy vain sängyssä jonkun kanssa, ei mitään pettämistä ole.

Pelkkää puhdasta himojen tyydyttämistä.  Kun molemmilla on voimakas seksuaalinen kemia toisiaan kohtaan.

Siinhän ei ole kyse tunteista, ihastumisista eikä rakkaudesta.

Sellainen olis todella vaarallisrmpaa, kuin pelkkä rakastelu. Nuo seksiin pohjautuvat suhteet ovat hyvin lyhyitä. Tilapäisiä.

Ihminen tyydyttää myös nälkänsä, janonsa ja paljon muita nautintojaan.

Miksi juuri seksi on niistä tuomittavin.

Sitäpaitsi yksikään vieraissa käyvä mies, ei e-välineitä vohki kotoaan.

Kyllä hänellä on omat varastot, kakkospuhelimesta lähtien.

Joo eihän se ollut mitään, pelkkää munaa pimpissä vain. Ei siis mitään, sama kuin olis syönyt voileivän. Seuraavaksi salapano kävelee maha

Mä olen kokenut voimakkaamman yhteyden vieraaseen naiseen parturin hiuspohjan hieronnassa, kuin monessa panossa.

Miksi siis on ihan ok käydä parturissa, mutta vieraissa ei?

M44

Vierailija
39/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu, eikä mela melomalla.

Vierailija
40/61 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on paha olo ja epäluottamusta, ei se parane sillä, ettei mies ole pettänyt. Miettisin lähtöä, koska ei hyvä suhde. 

Mun eksä riehui kerran eron jälkeen "kadonneesta" kondomista. En vaivautunut kertomaan, että olin tutkinut sitä vain huvin ja urheilun kannalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi