Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku selittää pitsihepeneiden käyttötarkoituksen?

Vierailija
13.10.2024 |

Vain naisille on erilaisia pitsihepeneitä mutta ei miehille. Miksi? Kuka edes käyttää polyesteristä tehtyjä pitsihepeneitä, jotka ovat huonolaatuisia ja paistavat vaatteiden alta?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi kertoa vihdoinkin naisille, että suurin osa miehistä inhoaa noita pitsihepeneitä. Eikä ne ole millään tavalla "kuumia". Pakko aina tästäkin valehdella, ettei kukaan suuttuisi. Ihan naisia itseään varten kaupallisista syistä alunperin lanseerattu.

Onko siinä sitten jotain pahaa jos nainen tuntee itsensä seksikkääksi tai kauniiksi ne päällään? 

Ei tokikaan - mutta silloin täytyy luopua narratiivista, että  niitä käytetään miesten miellyttämiseksi tai jopa vaatimuksesta.

Jos nainen tuntee ne päällään olonsa seksikkääksi tai kauniiksi niin miehen miellyttämisen narratiivinko takia hän kuitenkin niitä käyttää? 

Vierailija
42/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saada muna pystyyn

Silloinhan voi hieroa itseäsi niillä hepeneillä. Ja jättää naiset rauhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laitetaan päälle jotta mies voisi riisua ne pois 🤗

Vierailija
44/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on yleensä "pitsihepeneet" vaatteiden alla. Pienet rinnat, joten rintsikat voi olla henkäyksenkevyitä braletteja. Alushousut materiaalia, joka ei kutita ja kiristä, mutta ovat kauniita. On niitä sellaisiakin, jotka ovat sekä mukavia että nättejä. Ja ihan itseäni varten ne päällä ovat, ihan samalla vaivalla ostaa kauniita kuin rumiakin alkkareita. 

Vierailija
45/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi kertoa vihdoinkin naisille, että suurin osa miehistä inhoaa noita pitsihepeneitä. Eikä ne ole millään tavalla "kuumia". Pakko aina tästäkin valehdella, ettei kukaan suuttuisi. Ihan naisia itseään varten kaupallisista syistä alunperin lanseerattu.

Onko siinä sitten jotain pahaa jos nainen tuntee itsensä seksikkääksi tai kauniiksi ne päällään? 

Ei tokikaan - mutta silloin täytyy luopua narratiivista, että  niitä käytetään miesten miellyttämiseksi tai jopa vaatimuksesta.

Jos nainen tuntee ne päällään olonsa seksikkääksi tai kauniiksi niin miehen miellyttämisen narratiivinko takia hän kuitenkin niitä käyttää? 

No - näinhän he aina perustelevat.

Vierailija
46/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi hepeneitä ei ole miehille?

Onhan. Mun miehellä monetkin..uusimmat munapussibiginit täynnä kullattuja paljetteja ja kullan väriset pitsit ...Aaaahhh..

Vierailija
47/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No - näinhän he aina perustelevat.

Mitä sitten? 

Vierailija
48/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttää niitä miellyttääkseen miehiä.

Ei mua miehenä hepeneet miellytä. Liian vaivalloisia riisua naiselta.

Tämänkin kirjoitti nainen.

Tuu tänne niin vedän turpaan

Voin tulla, laita osoite. Ota kavereita avuksi.

Tehhää helpommaksi anna sun osote niin tuun sinne. Kavereita en tartte koska ensin ajan autolla sun yli.

Nettivinkattu poliisille laittomana uhkauksena. Onneksi olkoon.

🤣 

Vierailija
49/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Onko tämä joku yleismaailmallinen totuus?

Moni nainen olis varmasti vaan helpottunut jos tää pitäis paikkansa.

Ihan oikeasti. Sama menee meikkeihin ja muuhun turhaan ehostamiseen.

Olen läski Vanhapiika ja haluaisin pukeutua hepeniin sen kerran kun bugista jonkun ukon saan mukaan ,mutta  ne hepeneet uppoaa läskivakoihin ..On mulla Tajoustalon ripsari ja huulipuna ..Tasan ei käy nämä jutut ja olen kateellinen..🐽🐋

50/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne toimii vähän niinkuin kivana lahjapaperina paketissa. Ja se paketti on myös kiva avata...

Vierailija
51/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on topissakin pitsireunus.

Puserossa pitsiä hihansuissa ja kalsareissa pitsiä nilkoissa.

Pitkässä hameessa röyhelö helmassa.

Vierailija
52/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne laitetaan päälle vain silloin, kun on luvassa kuumaa menoa makkarissa. Ei niitä arkisin pidetä

Häh? Eikö sinulla ole koskaan ollut kuumaa menoa makkarissa (tai vaikka olohuoneessa) arkisin?

Mietin ihan samaa, pitää laittaa erikseen  panohousut jalkaan? :DD

Vierailija
53/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Onko tämä joku yleismaailmallinen totuus?

Moni nainen olis varmasti vaan helpottunut jos tää pitäis paikkansa.

Ihan oikeasti. Sama menee meikkeihin ja muuhun turhaan ehostamiseen.

Olen läski Vanhapiika ja haluaisin pukeutua hepeniin sen kerran kun bugista jonkun ukon saan mukaan ,mutta  ne hepeneet uppoaa läskivakoihin ..On mulla Tajoustalon ripsari ja huulipuna ..Tasan ei käy nämä jutut ja olen kateellinen..🐽🐋

......sinäkö täällä miehenä kirjoittelet  

Vierailija
54/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaincelien mielestä kaikki on pahasta

Vierailija
55/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantunut moderni uusfeministi käyttää vain isoja maxisloggeja joita on ostettu Prismasta kolmet kympillä. Miestä ei pidä vahingossakaan miellyttää.

Sä haukut kaikki naiset jotka käyttävät maxi sloggeja. 🙄

Ei ne kaikki ole isoja. Löytyy monia kokoja ihan niinkuin muissa vaatteissakin.

Vierailija
56/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Vaimo käyttää jotain urheilurintsikoita ja normaaleja alushousuja ja eniten on aina kiinnostanut mitä niiden alta löytyy

Tämän kirjoitti nainen.

Jos olisin saanut euron joka kerta kun minulle on kirjoitettu tuo kommentti tällä palstalla olisin tienannut sievoisen summan. :) Onkohan sinulla(kin) jokin kivikautistyyppinen käsitys siitä miten miehet kirjoittavat vai mistä kiikastaa?

Vierailija
57/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne laitetaan päälle vain silloin, kun on luvassa kuumaa menoa makkarissa. Ei niitä arkisin pidetä

Häh? Eikö sinulla ole koskaan ollut kuumaa menoa makkarissa (tai vaikka olohuoneessa) arkisin?

Lapsellista saivartelua. Monet pariskunnat viettää päiviä jolloin tuollaiset on käytössä, ihan normaali juttu. Ottavat aikaa toisilleen ja on odotettavissa nussimista ja jotkut tykkää käyttää "rekvisiittaa". 

Vierailija
58/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies ainakin niistä pitää, joten miksikäs en joskus ilahduttaisi häntä pukeutumalla sellaisiin. Tulee siitä itsellekin semmoinen hyvä ja seksikäs olo, joten yleensä se seksi on kyllä kuumempaa jos on vähän panostanut.

Vierailija
59/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitsinen munakukkaro ja se kiinnostaa vaan Arskaa. Pirjo ei oikeen innostu

Vierailija
60/93 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista saivartelua. Monet pariskunnat viettää päiviä jolloin tuollaiset on käytössä, ihan normaali juttu. Ottavat aikaa toisilleen ja on odotettavissa nussimista ja jotkut tykkää käyttää "rekvisiittaa". 

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, löysäisit tätimoonika vähän nutturaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi