Onko sinulla käteistä rahaa?
Onko sinulla käytössä tai varalla käteistä rahaa?Jos vaikka ei pankkikortit toimi.
Kommentit (154)
On,koska se on minun pääasiallinen maksutapa.
Vähän yli 300 euroa käteistä nyt varalla.
Muutama reissuista jäänyt Ruotsin ja Norjan kruunu ja USA:n dollari löytyy. Niillä saisi ehkä yhteen laskettuna ostettua pullon olutta ja paketin vessapaperia.
Ehkä joku 3€. En ole enää vuosiin käyttänyt käteistä. Jos kortti ei toimi kassalla, niin en mä siihen kuole. Mulla on 3 ruokakauppaa ihan vieressä, menen sitten sinne vaikka seuraavana päivänä. Jos häiriö kestää muutaman päivän, niin otan sitten kotona jotain ruokaa pakkasesta.
Suurimmalla osalla suomalaisista on tuulen huuhtoma velkaorjaperse
mistä sitä käteistä saa? tili tyhjenee jo palkkapäivänä vihreän siirtymän korottamiin laskuihin
Lompakossa näkyy olevan 50€ seteli ja 5€ seteli.
Työpöydän oikealla puolella toinen laatikko ylhäältä.
Siellä on:
Kirjekuori, jossa on 650€.
Kirjekuori, jossa on ehkä noin 25 000 ruplaa seteleinä (n. 230€)
Kirjekuori, jossa on 250$ ja 100
Joten paperirahaa löytyy.
Olen jonkin sortin 'varautuja' ja aina lompakossa käteistä 20-50e.
Lisäksi kotona on jonkin verran käteistä varalla euroina, ja myös muutaman maan valuutta joissa matkustelen enemmän tai vähemmän usein.
Minulla on myös 2 eri pankin tilit (toinen nykyään S-pankki) ja olen pitänyt pankki-ja luottokortin erillisinä (eli samasta pankista on 2kpl kortteja, toinen luotto- ja toinen pankkikortti) ja pankkivalinnalla varmistanut luottokortit vielä niin että ovat eri luottoyhtiöiden.
Jos sis yksi pankki on alhaalla, toinen toimii. Samoin jos matkalla ei syystä x vaikka Visa toimi niin voi kokeilla toista luottokorttia. Tai jos sähköt pitkään pois tmv. niin on käteistä varalla sen verran että "jotain" (ruokaa) saa jostain.
Toki pieni kotivara on myös, ei iso mutta vettä kaapissa useammaksi päiväksi ja samoin jotain ruokaa myös (puurohiutaleita, tonnikalaa, ymv.) retkikeitin kaiken varalla, ja jopa ämpärivessa! 😀
On, tuhdisti euroja sekä suosimieni lomapaikkojen valuuttoja runsaasti.
50 markan seteli, muutaman punta ja ulkomaisia kolikoita.
Laatikossa ollut hätävara 100e kului pakollisiin menoihin. Pitäisi hommata uusi jemmasatanen pahan päivän varalle.
Tilillä on käteistä muutama kymppitonni.
Maksan aina käteisellä
Ei, en ole mummo
Vierailija kirjoitti:
Lompakossa näkyy olevan 50€ seteli ja 5€ seteli.
Työpöydän oikealla puolella toinen laatikko ylhäältä.
Siellä on:
Kirjekuori, jossa on 650€.
Kirjekuori, jossa on ehkä noin 25 000 ruplaa seteleinä (n. 230€)
Kirjekuori, jossa on 250$ ja 100
Joten paperirahaa löytyy.
mistä olet tuommoisen määrän rahaa saanut?
Mulla on vitonen tilillä ja ihan oikeasti, siinä kaikki. Pärjääkö sillä vai ei, jos vaikka tän viikon pärjäisi.
Itselläkin varalla nyt seteleinä lompakossa 140€ ja kolikkoina taskunpohjalla ehkä 8-10€.