Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Röyhkeät tarjoukset asuntokaupassa, renkkaan potkiminen lisääntynyt.

Vierailija
13.10.2024 |

Eiköhän se pyynti ole jo llähellä sitä mitä halutaan.

Et sä kato voi autokaupassakaan alkaa kymmeniä tonneja tinkaamaan

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikään laki tai kirjoitettu sääntö ei kiellä tekemästä todella halpaa tarjousta. Eihän sitä ole pakko hyväksyä. Tietenkin on ihmisiä jotka ovat pakkotilanteessa ja heidän on pakko myydä ja kapitalismi ei tunne sääliä. 

Tuo on yksi parhaista keinoista tehdä kunnolla voittoa. Ei mua haittaa tarjota sata kertaa naurettavan halpaa tarjousta kun 101 kerralla se onnistuu ja 40 000 euron voitto on sen arvoista.

Vierailija
22/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikään laki tai kirjoitettu sääntö ei kiellä tekemästä todella halpaa tarjousta. Eihän sitä ole pakko hyväksyä. Tietenkin on ihmisiä jotka ovat pakkotilanteessa ja heidän on pakko myydä ja kapitalismi ei tunne sääliä. 

Tuo on yksi parhaista keinoista tehdä kunnolla voittoa. Ei mua haittaa tarjota sata kertaa naurettavan halpaa tarjousta kun 101 kerralla se onnistuu ja 40 000 euron voitto on sen arvoista.

Sama kuin autokaupalla. Kannattaa katsella autoja jotka ovat olleet myynnissä pitkään ja tehdä niistä aggressiivisia tarjouksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kato voi autokaupassakaan alkaa kymmeniä tonneja tinkaamaan

Kyllä mä kato voin jos autokauppiaskin on arponut kinnerille mark-to-fantacy hinnan mark-to-market arvon sijaan.

Suomalainen kasvukeskuksien asuntomarkkina on irronnut 2000-luvulla niin totaalisesti velaksi eläneen persaukisen periferian reaalitodellusuudesta että 1990-luku part deux on edessä joko hitaasti kitůmalla tai kertarysäyksellä.

Vierailija
24/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun nyt lapsuudenkodissa (perintönä). Äidin naapuri oli aikoinaan sanonut yhtiökokouksessa, että pitää otta katolle lisäantenni (että näkyy Nelonen) - se nostaa asunnon arvoa. Olivat ottaneet. Mietin, et pskt se mitään arvoa nosta, tollanen kuuluu jo oletukseen. ... Myöhemmin tuli sitten kaapeli-tv.

Sama: itse remppaat asunnon - se nostaa asunnon arvoa. Ja p:t, uusi omistaja remppaa uudestaan ja siitä itselleen mieluisan.

Mietin vieläkin tuota: jos saisin rahaa niin paljon, niin muuttaisin kasvu/maakuntakeskukseen; rivarikaksio olisi mulle mieluinen, maksasin hp:n - "mä otan tän". Sitä rahaa pitiäisi sit olla se asunnon hinta + 35-50%, koska varainsiirtovero ja mahdolliset yhtiön remontit päälle. 

Vierailija
25/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään tarjous ei ole minusta röyhkeä, aina saa tarjota mitä vain ja sitten tarjous vain hyväksytään tai hylätään, eihän tässä ole mitään ihmeellistä.

Itse kuitenkin kunnioittaisin jokaista tarjousta, vaikkapa laittamalla vastatarjouksen, vaikka tarjous olisi kuinka alhainen ja vastatarjoukseni todela kaukana.

ps olen nähnyt sellaisenkin, että vastatarjouksena on laitettu korkeampi kuin pyyntihinta, että myyjäkin voi olla "röyhkeä"

Vierailija
26/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä tarjota mitä haluaa. Osaan kyllä loukkaantumatta sanoa ei, jos näkemykset eivät kohtaa.

Enempi huvittaa/säälittää ihmiset jotka sotkevat tunteet talousasioihin.

Vierailija
27/27 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhoamiset sikseen, olen viimeisen kahden vuoden aikana ostanut kaksi asuntoa varsin reippaalla alennuksella ilmoitettuun hintaan. Molemmat perikuntia, halusivat päästä eroon kun kulut juoksee. Lapsukaisilla on nyt hyvät asunnot opiskeluun.