Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katselee muita naisia

Vierailija
13.10.2024 |

Olemme olleet yhdessä 3kk. Mitä mieltä, olisiko ok jos mies katselee muita naisia urheiluun liittyvässä tilanteessa? (Yksilöurheilu) Ja pyrkisi välillä heitä lähelle, nevomalla ym.

Minusta tämä on vähän huono merkki.

En ole itsestäni epävarma, olen tyytyväinen vartalooni. Mutta aina löytyy jotain "parempaa".

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yhtälailla kaikki on omaa tulkintaa. Esim se, että mies katselee muita, on jokaisen omaa tulkintaa.

Vierailija
42/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti tullut tuo häiritsevä ominaisuus esiin; vasta 3kk tunteneet. Yleensähän miehet pitää tuon ominaisuuden pois pitääkseen tapailukumppanin itsellään.

Aloituksesta tulee väistämättä mieleen, että mies trianguloi tarkoituksella. Haluaa ensin aiheuttaa lievää dissonanssia, myöhemmin jyrkempää, sitten *mitä tarkoitat?*-gaslight, jonka jälkeen alkaa hienotunteisesti vihjailemaan mielenterveydestäsi..

Niin tämä tuli kyllä esiin kun meillä oli ollut pientä riitaa, ensimmäistä kertaa, ja otin itse hieman etäisyyttä. En halunnut aiheuttaa draamaa juuri siinä tilanteessa. Sitten mies meni ja haki huomiota muualta. Mietin tekikö tarkoituksella.

Voin kyllä itsekin helposti flirtata silmillä, jos olisin sinkku, tekisin sitä ko paikassa ja saisin seuraa helposti. Se voi olla hauskaa.

Mutta kun en tee niin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto ei ole mitenkään stabiili, eli uskon sinun olevan itsevarma itsestäsi ja kehostasi, mutta jos toisen tapa toimia teettää sinussa epävarmuutta jo alkumetreillä niin kannattanee asiasta keskustella hänen kanssaan ja sitten tarvittaessa turhaa on jatkaa suhdetta, joka aiheuttaa omaan terveeseen itsetuntoon epäilyksiä omasta kelpoisuudesta (parempaa sanaa en nyt löydä).

Ymmärsin kuitenkin, ettei sinulla olisi taipumusta liialliseen mustasukkaisuuteen, vaan miehen käytön ihmetyttää sinua muutoin.

Mieti, mitä haluat, keskustelkaa yhdessä ajatuksistanne ja tunteistanne, koska toiselta ei myöskään voi vaatia ajatustenlukutaitoa.

Kyllä jos mies kyttäilee naisia niin siinä ei ole ajatuksenluvusts kyse, vaan miehestä jonka kanssa ei kannata olla yhdessä.

Vierailija
44/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin samaa omassa miehessä, mutta sitten tajusin, että mies tekee niin, että kun huomaa että joku mies katsoo Minua (en edes itse katso heitä), niin sen jälkeen etsii naisen jota itse katsoo.

Ilmeisesti haluaa saada mulle "mitättömän" olon, tai ei halua että huomaan että miehet kiinnostuu. Lisäksi pitää minua ilmeisesti kilpailijana?? (Narsisti?)

Olen kovasti tarkkaillut miestä tällaisen varalta, mutta en ole löytänyt mitään muuta huomautettavaa. En yleensä kelpuuta ketään ja seula on tarkka.

Ap

Vierailija
45/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran yksi rento tyttöystävä, jolle "jäin kiinni" naisten katselusta. Tämä vain nauroi ja sanoi, ettei hätää, olen mies ja on normaalia, että katselen kauniita naisia, ei sille voi mitään. Kunhan et muuten koske. ;) Itse yritän siis vältellä muiden katsomista ollessani parisuhteessa, mutta olen vain ihminen, jolla on silmät päässä, eikä sitä kykene kokonaan lopettamaan.

Vierailija
46/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa katsella mutta ei koskea. Jos alkaa kommentoimaan toisten naisten ulkonäköä niin se on jo huono juttu.

Vierailija
47/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen on kaunis nainen, nykyajan tyylinen törröhuuli vai oman aikani klassinen kauneus.

Vierailija
48/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota voi olla noin eri tasoista touhua. Joku voi hetken seurata kaunista ihmistä katseellaan, mikä on ihan ok, mutta sitten on näitä, jotka jatkavat juttua niin, että yrittävät esim. kiinnittää sen ihmisen huomion ja saada katsekontaktin toistuvasti. Tällaisen tyypin kanssa sitä häpeää silmät päästään. 

Juu, ap:n kuvauksesta ei oikein voi päätellä onko kyse normaalista käytöksestä joka paisuu mustasukkaisessa mielessä, vai onko mies todella liian kiinnostunut muista naisista. 

Vierailija
49/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota voi olla noin eri tasoista touhua. Joku voi hetken seurata kaunista ihmistä katseellaan, mikä on ihan ok, mutta sitten on näitä, jotka jatkavat juttua niin, että yrittävät esim. kiinnittää sen ihmisen huomion ja saada katsekontaktin toistuvasti. Tällaisen tyypin kanssa sitä häpeää silmät päästään. 

Juu, ap:n kuvauksesta ei oikein voi päätellä onko kyse normaalista käytöksestä joka paisuu mustasukkaisessa mielessä, vai onko mies todella liian kiinnostunut muista naisista. 

Se on sillä rajalla. Vaikea sanoa, vielä.

En pidä ihmisistä jotka tarvitsevat paljon huomiota.

Ap

Vierailija
50/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole riittävän hyvä.

Vierailija
51/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ei jatkoon. On helpompi erota ennen kuin alkaa kiintyä.

Vierailija
52/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisen (vanhan) naisen syndrooma

Erityiset yhteiset nimittäjät vihaisen (vanhan) naisen oireyhtymässä erottavat sen kaikista nykyisistä vakiintuneista luokitteluista. Nämä oireet ovat jaksoittaiset provosoimattoman vihanpurkaukset, avioliitoon yhteensopimattomuus, vakavat itsemurhayritykset, alttius alkoholin ja huumeiden väärinkäytölle, sairaalloisesti suuntautunut kriittinen asenne ihmisiin ja päinvastainen pakkomielteinen tarve menestyä kaikissa pyrkimyksissä, sekä voimakas siisteyden ja täsmällisyyden tarve. Tämä jatkuva täydellisyyteen pyrkiminen on heidän tuhonsa. Hoito on parhaimmillaan lievittävää ja sitä yleensä vastustetaan. Esitämme kolme tapausta sekä heidän takiaan kärsivien miestensä seurausoireyhtymän, jotka reagoivat vihaan vahvistamalla heikkoja maskuliinisia halujaan.

Potilaissa, kaikki naisia, yleensä yli 40v vanhoja, havaitaan silmiinpistävän samankaltainen tausta, avioliittoon sopeutumattomuus, alttius alkoholin liikakäytölle sekä huumeiden käytölle, itsemurhauhkaukset ja tyypillisesti vihan äärimmäiset ja hallitsemattomat purkaukset. Seksistä nauttiminen kohentuu sen jälkeen kun vihaa puolisoa kohtaan on osoitettu ja puolisoa halvennettu. Heidän vihanpurkauksensa kestävät 24 tuntia tai enemmän ja niitä seuraa lievää itsensä tuomitsemista johon liittyy lievää katumusta, mutta hyvin vähän ymmärrystä itsestään, he eivät opi kokemuksesta ja heillä vaikuttaa olevan vain vähäinen mahdollisuus vaikuttaa vihanpurkauksensa syttymiseen. [...]

Journal of American Medical Association, 'The Angry Woman Syndrome':

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/5538857/

Vierailija
53/53 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain ole riittävän hyvä.

Yrität tahallaan loukata ihmisiä.

Säälittävää!

Ap