Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katselee muita naisia

Vierailija
13.10.2024 |

Olemme olleet yhdessä 3kk. Mitä mieltä, olisiko ok jos mies katselee muita naisia urheiluun liittyvässä tilanteessa? (Yksilöurheilu) Ja pyrkisi välillä heitä lähelle, nevomalla ym.

Minusta tämä on vähän huono merkki.

En ole itsestäni epävarma, olen tyytyväinen vartalooni. Mutta aina löytyy jotain "parempaa".

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kaiken ap:stä, että hän mainitsee kaikista maailman asioista olevansa tyytyväinen vartaloonsa!

Muuten olisit tullut sanomaan että ap on ruma. Niin tämä palsta toimii.

Ap

Anteeksi kuinka?

Vierailija
22/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota voi olla noin eri tasoista touhua. Joku voi hetken seurata kaunista ihmistä katseellaan, mikä on ihan ok, mutta sitten on näitä, jotka jatkavat juttua niin, että yrittävät esim. kiinnittää sen ihmisen huomion ja saada katsekontaktin toistuvasti. Tällaisen tyypin kanssa sitä häpeää silmät päästään. 

Niin oli kyllä sillä rajalla: syy miksi kyselen miten muut asian kokee.

Ap

Kyllä sen eron huomaa, seuraa tilannetta. Siinä on ihan selkeä haku päällä -viba, jonka ajan kanssa huomaa. Siinä tapauksessa kannattaa jättää herra touhuihinsa. 

Olisi vaikea päätös, kun hän on muuten niin huomioiva.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseleminen, kun ei ole liian näkyvää, on normaalia, mutta sitä pitää siis säädellä niin, ettei vie huomiota kumppanilta. Kun ollaan kumppanin seurassa, ei kiinnitetä liikaa huomiota muihin. Avoimet suhteet sit erikseen, jos yhdessä katsellaan. 

Yksipuolinen katselu on viesti kumppanille, että prioriteetit ei ole kunnossa. 

Pyrkii puheisiin ja lähelle on ennakkovaroituksia pettämisestä. 

Sydänsuruja ja hajoamista luvassa, jos tuon miehen kanssa jatkaa. 

Vierailija
24/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on visuaalinen eläin. En ymmärrä, mitä pahaa on, jos katselee ympärilleen, ellei sitten tuijota kuola valuen kuin kiimainen koira. Minun on hyvin vaikeaa uskoa, etteikö tuossa aloittajan tapauksessakin olisi kyse mustasukkaisuudesta, vaikka itselleen muuta valehteleekin.

Mietin että jos minä tekisin samaa kuin mies, hän loukkaantuisi varmasti.

Ap

Niin se minunkin mustasukkainen exäni arveli, kun aikoinaan jätin sen mustasukkaisuuden vuoksi. Vaan kun minun itsetuntoni kestää moisen. Lisäksi mielestäni parisuhde on muutakin kuin vain kaunista tai komeaa pintaa.

Mun itsetunto taas on sellainen että tiedän ansaitsevani parempaa kuin muita kuolaavan ääliön. En pidä hyvänä itsetuntona sitä että kestää mitä tahansa kohtelua, päinvastoin. Onko yleistäkin tulla huijatuksi noin? 

Vierailija
25/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti katselee koska on mies. Kannattaa pitää sakset auki tai hakee vielä pimpukkaa muualta! T: M65+

Vierailija
26/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota voi olla noin eri tasoista touhua. Joku voi hetken seurata kaunista ihmistä katseellaan, mikä on ihan ok, mutta sitten on näitä, jotka jatkavat juttua niin, että yrittävät esim. kiinnittää sen ihmisen huomion ja saada katsekontaktin toistuvasti. Tällaisen tyypin kanssa sitä häpeää silmät päästään. 

Niin oli kyllä sillä rajalla: syy miksi kyselen miten muut asian kokee.

Ap

Kyllä sen eron huomaa, seuraa tilannetta. Siinä on ihan selkeä haku päällä -viba, jonka ajan kanssa huomaa. Siinä tapauksessa kannattaa jättää herra touhuihinsa. 

Olisi vaikea päätös, kun hän on muuten niin huomioiva.

Ap

Katso silmiin sitä huomion tarvettasi. Siinä on se heikko kohta, jolla tuo peluriukko saa sut takaisin joka kerta. Niin kauan kuin janoat hänen vaihtelevaa huomiotaan, hän manipuloi sinua ja roikut löysässä hirressä kuin jojo. Välillä huomiota sulle, välillä muille.... näin se jojo pyörii. 

Vierailija
27/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmen kuukauden jälkeen jo katselee muita naisia, niin tuo kuulostaa jo tyypilliseltä pettäjältä.

On varmasti ihanaa, että on huomioiva, mutta onko enää niin ihanaa, kun vuoden jälkeen hän on pettänyt sinua useaan otteeseen ja tajuat vain tuhlanneesi aikasi häneen.

Vierailija
28/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli unohtuu, kun mies vähän huomioi... Eli sun tunteet riippuu liikaa miehen huomiosta. Voit mennä vuoristorataa, jossa miehen teot vaikuttaa sun tunteisiin tai jäädä kyydistä. Jos tukahdutat tunteesi ja valehtelet itsellesi, se vasta huono juttu sun hyvinvoinnille on vaikka lyhyellä aikavälillä voikin toimia.

Tsemppiä irtautumiseen ja oman tasapainon löytämiseen. 

Vierailija
29/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin, kun tällainen ensimmäisen kerran vilahtaa mieleen, kannattaa miettiä tarkkaan haluaako _oikeasti_ suhdetta ko ihmisen kanssa. Ei tule paranemaan, tulee pahenemaan. Ei ole viatonta, vaikka kuinka selittelee mustaa valkoiseksi.

Vierailija
30/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan hänellä silmät päässä, jopa näkeekin niillä.

Vierailija
31/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis tuollaista miestä. 

Vierailija
32/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, ettei parisuhde tee kenestäkään sokeaa. Kyllä minäkin näen ja toisinaan jopa huomioin esteettisesti viehättävät miehet ja naiset, silloin tällöin miehen kanssa katselemme samoja henkilöitä. Mielestäni tämä on ok niin kauan, kun ei yritä ottaa kontaktia siihen viehättävään ulkopuoliseen.

Vierailija
33/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ei ole mitenkään stabiili, eli uskon sinun olevan itsevarma itsestäsi ja kehostasi, mutta jos toisen tapa toimia teettää sinussa epävarmuutta jo alkumetreillä niin kannattanee asiasta keskustella hänen kanssaan ja sitten tarvittaessa turhaa on jatkaa suhdetta, joka aiheuttaa omaan terveeseen itsetuntoon epäilyksiä omasta kelpoisuudesta (parempaa sanaa en nyt löydä).

Ymmärsin kuitenkin, ettei sinulla olisi taipumusta liialliseen mustasukkaisuuteen, vaan miehen käytön ihmetyttää sinua muutoin.

Mieti, mitä haluat, keskustelkaa yhdessä ajatuksistanne ja tunteistanne, koska toiselta ei myöskään voi vaatia ajatustenlukutaitoa.

Vierailija
34/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaista lajia harrastaneena naisena voin kertoa, etteivät miehet lähesty kuin niitä naisia, joita haluavat panna. Muut saavat harrastaa rauhassa. Poislukien pari lapsen tasolle jäänyttä (ja tämä ei ole miehen kohdalla haukku, vaan kehu)

Eli miehesi on elikko. Joko hyväksyt tämän ja pidät tiukkaa kuria, koulutat tämän, tai päästät tämän juoksemaan pippelinsä perässä vapauteen. Suosittelen lämpimästi jälkimmäistä

Vierailija
35/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti katselee koska on mies. Kannattaa pitää sakset auki tai hakee vielä pimpukkaa muualta! T: M65+

Eläinmaailmassa, siis naaraiden ja koiraiden nisäkästodellisuudessa, missä elukkamainen käytös on ok, ei jaella pimpukoita. Siellä koiras saa pimpukkaa jos naaras kelpuuttaa tämän isäksi ja alfauros antaa luvan siittää. Ja 99% koiraista vain katsoo, kun alfa saa pimpukkaa. Se on se todellisuus, minkä itsellenne tilaatte elukkamaisella käytöksellä. Enjoy

Vierailija
36/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti tullut tuo häiritsevä ominaisuus esiin; vasta 3kk tunteneet. Yleensähän miehet pitää tuon ominaisuuden pois pitääkseen tapailukumppanin itsellään.

Aloituksesta tulee väistämättä mieleen, että mies trianguloi tarkoituksella. Haluaa ensin aiheuttaa lievää dissonanssia, myöhemmin jyrkempää, sitten *mitä tarkoitat?*-gaslight, jonka jälkeen alkaa hienotunteisesti vihjailemaan mielenterveydestäsi..

Vierailija
37/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori tai ainakin naivi. Äh, miksi tuhlasin tähänkin pari minuuttia.

Vierailija
38/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen ihmisiä ihan huomaamattani. Jos näen kauniin ihmisen, saatan katsoa pidempään. Minusta se on aivan luonnollista eikä tarkoita yhtään mitään. Etenkin jos sattuu olemaan luonnostaan tarkkaavainen ja havainnoiva yksilö. Jos näen komean miehen, niin katson. Se on kumppanilleni ok. Jos hän näkee upean naisen perseen, niin hän saattaa katsoa, ja se on mulle ok. Molemmilla on riittävä itsetunto ja ymmärrys sille mikä on aivan luonnollista ihmiselle.

Vierailija
39/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin samaa omassa miehessä, mutta sitten tajusin, että mies tekee niin, että kun huomaa että joku mies katsoo Minua (en edes itse katso heitä), niin sen jälkeen etsii naisen jota itse katsoo.

Ilmeisesti haluaa saada mulle "mitättömän" olon, tai ei halua että huomaan että miehet kiinnostuu. Lisäksi pitää minua ilmeisesti kilpailijana?? (Narsisti?)

Vierailija
40/53 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin samaa omassa miehessä, mutta sitten tajusin, että mies tekee niin, että kun huomaa että joku mies katsoo Minua (en edes itse katso heitä), niin sen jälkeen etsii naisen jota itse katsoo.

Ilmeisesti haluaa saada mulle "mitättömän" olon, tai ei halua että huomaan että miehet kiinnostuu. Lisäksi pitää minua ilmeisesti kilpailijana?? (Narsisti?)

Täytyy muistaa, että kaikki tuo on vain tulkintaasi.