Mies on ennemmin koneella kuin kanssani
Meillä on kaksi lasta, ja harvoin jää aikaa olla kahdestaan. Tästä mies itse ollut harmissaan.
Nyt oon ootellut miestä sänkyyn yli tunnin. Mies alkoi joku aika sitten olemaan koneella, lukee siis vain uutisia, katselee ajankohtaisia videoita, laskee jotain exceleitä.
Lapset on suht pienellä ikäerolla, ja nyt vasta lähiaikoina nuorempi on nukkunut edes 2-4h pätkiä iltaisin (ennen roikkui illat tissillä). Alkaa tulla olo, että ei halua olla kanssani, ei halua läheisyyttä eikä mennä nukkumaan samaan aikaan. Olen ns. aina valmiina miehelleni, mutta ilmeisesti videot vaikka säkkipillin soittamisesta voittavat.
p.s en ole edes läski, kun varmasti joku sitä ehdottaa
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vaatii minua pieremään hänen suuhunsa. Pitäisikö suostua?
Ap
Jos parisuhteen ylläpito yhtään kiinnostaa, niin onko tuo paljon vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Alat imemään munaa ja annat kakkosta niin jospa se siitä.
KYLLÄ!
Kakkonen on taikasana, voittaa uutiset ja excelin!
Olisiko miehelläsi jotain salaista menossa ?
Mitä hel...tiä. Nyt kun pieraisin, niin lähti ovet paukkuen ulos. Ota hänestä nyt selvä.
Ap
Toteutin mieheni toiveen ja piereskelin suoraan hänen suuhunsa. Tämän jälkeen kaikki muuttui!!! Nyt meille menee todella hyvin. Ihanaa, että ratkaisu ongelmiin oli noin yksinkertainen. Jatkossa pieren joka päivä mieheni suuhun, niin ei tule enää mitään ongelmia.
Ap
suhde on kuollut ei ole mitään epäselvää tuossa... jos haluat olla onnellinen ota ero ja huomaat että se on elämäsi paras päätös...
Nyt mieheni vaatii minua ulostamaan hänen suuhunsa. Pitäisikö minun tehdä niin?
Ap
Netiissä on niitä videoita ja kuvia... Nyt kun paikkasi parantuvat niin anna olla. Kyllä routa Porsaan kotiin ajaa.
Meillä kesti yörunkkausta lähes neljä vuotta kunnes sovittiin, että runkkaaminen videoille saa nyt loppua tai lähden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vaatii minua pieremään hänen suuhunsa. Pitäisikö suostua?
Ap
Jos parisuhteen ylläpito yhtään kiinnostaa, niin onko tuo paljon vaadittu?
Kumpi on parempi pieni paukku vai suhteen lopettaminen t: paukuttelija
Vierailija kirjoitti:
Nyt mieheni vaatii minua ulostamaan hänen suuhunsa. Pitäisikö minun tehdä niin?
Ap
Voit vähän pissata, koska se on steriloitunutta ammoniakilla vahvistettua eliksiiriä ;)
Pierenkö siis mieheni päälle?
AP