Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka esittää hölmömpää, kuin on? Minua luullaan todella yksinkertaiseksi

Vierailija
12.10.2024 |

Oikeasti olen paljon älykkäämpi, en vain välitä antaa älykästä kuvaa itsestäni.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että olet älykäs? Ei tuo normaalia käytöstä ole.

Vierailija
2/66 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsedi mielestä?Me 

Vierailija
4/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me täällä ollaan oikeasti tosi älykkäitä. Näytellään vaan tyhmää.

Vierailija
5/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Tavallaan helpompi töissä, kun on vähän höpsön maineessa. Varsinkin miehet tuntuu ottavan mielellään sellaisen auttelevan roolin. Itselläni ei ole mikään tarve esitellä älyäni. Ei siitä tuolla mitään makseta.

Vierailija
6/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän äärimmäisen typerältä. Ette uskoisi miten typerältä.

Ei tarvitse esittää mitään, kun on kunnon pullaposki.

Ikävä kyllä töissä silti kaikki kyselevät neuvoa, eli en saa silti olla typeränä rauhassa.

Vierailija
7/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä itseäni kovinkaan älykkäänä, mutta en jaksa aina päteä tai korjailla muiden virheitä, joten usein olen vain hiljaa vaikka tietäisinkin jotain enemmän tai paremmin. En yritä esittää tyhmempää, mutta en myöskään kuvittele olevani muita fiksumpi.

Vierailija
8/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juuri puhu ja mokailee usein voi saada hölmön maineen, vaikka vaan ihmisarkuuden takia ne mokat tapahtuu, hermostuksissaan. 

Vierailija
9/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Tavallaan helpompi töissä, kun on vähän höpsön maineessa. Varsinkin miehet tuntuu ottavan mielellään sellaisen auttelevan roolin. Itselläni ei ole mikään tarve esitellä älyäni. Ei siitä tuolla mitään makseta.

Riippuu tietenkin alasta, mutta useinkin juuri siitä älystä töissä maksetaan. Ei ehkä tuottavassa työssä, mutta silloin olet piilottanut älysi jo opiskelujen aikana etkä ole opiskellut asiantuntijatehtäviin. Ovela, koko elämän kestävä oikeaa tyhmemmän näytteleminen on käynnissä.

Vierailija
10/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität tyhmempää kuin olet? Voin omasta puolestani sanoa, että on rasittavaa ja turhauttavaa olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on selvästi skarppi ja sivistynyt tyyppi mutta joka tekeytyy mistään mitään ymmärtämättömäksi lahopääksi. Feikattu yksinkertaisuus ei ole söpöä eikä viehättävää. Se antaa vaikutelman huonosta itsetunnosta ja siitä, että aliarvioit ihmisiä ympärilläsi.

Vierailija
11/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietenkin alasta, mutta useinkin juuri siitä älystä töissä maksetaan. Ei ehkä tuottavassa työssä, mutta silloin olet piilottanut älysi jo opiskelujen aikana etkä ole opiskellut asiantuntijatehtäviin. Ovela, koko elämän kestävä oikeaa tyhmemmän näytteleminen on käynnissä.

Omalla työpaikallani tuosta ei makseta mitään lisää. Kenenkään palkkaa tuskin korotetaan.

Vierailija
12/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tilanteissa naisen kannattaa esittää typerää hölmöä bimpoa 👍

Vierailija
13/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista huumoria että on vähän höppänä ja sillä myös yrittää välttää joutumasta pahisten hampaisiin, kun ei kilpaile heidän kanssaan maineesta ja kunniasta.

Vierailija
14/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykäs ei edes kykene esittämään tyhmää, koska hänen aivonsa eivät vain pysty siihen hitaampaan prosessointiin.

Vai tarkoitatko, että tiedät asioita mutta esität ettet tiedä? Sehän ei varsinaisesti kerro älykkyydestä, eli aivojen "nopeudesta"

Vierailija
15/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Kun on tarpeeksi älykäs, jutut menevät väkisin niin oudoiksi, että tavallinen väestö ei jaksa kuunnella

Vierailija
16/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap kertoa, Miten esitetään hölmöä?

Minä kun olen oma itseni. En esitä mitään kenellekään. 

Vierailija
17/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihan vaan oma itseni, mutta jostain syystä ennakko-oletus on liki poikkeuksetta se, että olen todellista tyhmempi.

Sitten suututaan tai ainakin närkästytään, kun en olekaan vasemman jalan saapas tai osaan jotain mitä kyseinen ihminen itse ei.

Vierailija
18/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ajatus voi olla lähellä omaa asennettani nyt, kun en enää halua enkä jaksa selittää asioitani muille. Puhuminen ja elämänkertani selittäminen esim. työnhaussa tai uusille tuttavuuksille on erittäin uuvuttavaa.

Työsuhde päättyi keväällä taloudellisista ja tuotannollisista syistä, joten jälleen olisi tuotava esiin ansioini ja osaamiseni. Se ei vain innosta. Samoin suvun uusille jäsenille (lasten avioliittojen myötä) en myöskään jaksa avata persoonaani. 

Onkohan muita kuusikymppisiä näissä tunnelmissa? 

Vierailija
19/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään oppimisvaikeuksisena. Oikeasti kognitiiviset kyvyt laskeneet aiemmasta.

Vierailija
20/66 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti älykäs ei edes kykene esittämään tyhmää, koska hänen aivonsa eivät vain pysty siihen hitaampaan prosessointiin.

Vai tarkoitatko, että tiedät asioita mutta esität ettet tiedä? Sehän ei varsinaisesti kerro älykkyydestä, eli aivojen "nopeudesta"

No nuorena esitin, etten saanut kopioitua/ nostettua jotain/ ihan mitä vaan, mitä en jaksanut ja miehet teki mun puolesta.

Ohis