Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Innon Marko on persoona ja sisustukset persoonallisia

Vierailija
15.02.2007 |

Tila-ohjelmassa ärsyttää juontajien, varsinkin sen Mariannen, sanailu, ihan kuin tankkaisi jotain vähämielisille kuulijoille, ilmeet myötäilevät sössötystä. Karithalan sisustukset ovat täysin persoonattomia: kaikki uusiksi, valtavat muutokset ja lopputuloksena ihan tavallinen nykymuodin mukainen pintakiilto. Ainoastaan se vanhempi tyttö Tila-ohjelmassa osaa oikeasti esiintyä ja sisustaa myös.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jossain ohjelmassa on se vaalea nainen, joka on NIIN teennäinen, että oksat pois!

Ja liekö sama ohjelma, missä on se todella iso ja lihava nainen, niin voi öklötys!

Vierailija
2/4 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään Markon tyylistä. Ihan erilainen kuin esim. Tilan ja Pintastailaajien tyyli joka on ihan samasta muotista, aina samaltaista kulmikasta sohvaa ja vähän tavaraa jolloin sotkut näkyy huutomerkkeinä jne. Ehdottomasti palkkaisin Markon sisustamaan mun kodin jos vain olis rahaa (maksaa varmaan paljon)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan näköisiä ihmisiä, olen lähes kateellinen sille Minnalle. Eilinen pyöreä sohva oli kyllä vaikea istuttava ja vähän moka, mutta muuten tykkään Markon jutuista tosi paljon. Tilassa tosiaan Mariannen " leijuu" huoneessa ja selostaa typerän yksityiskohtaisesti jostakin tyynystä. Tilassa on tylsää myös Hannan askartelujutut, joita ihan oikeasti ei jaksa katsoa.

Vierailija
4/4 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuotia tai ei (minusta lähinnä klassista), pidän yksinkertaisuudesta, enkä todellakaan tahtoisi mitään ylimääräisiä pölynkerääjiä à la Marko. Verhoja seinille jne. Jäks. Näkemäni Karihtalan suunnittelemat sisustukset ovat poikkeuksetta miellyttäneet minua. Kuinkahan monella muuten on sellainen koti tai maku? Tai sitten Markon maku? Epäilen, ettei kumpikaan kovin monella. Markossa on pahinta, että hän ei yhtään kuuntele asiakastaan, ainakaan sen ohjelman perusteella.