Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinkun syöjät! Eikö teitä yhtään häiritse että se joulukinkku oli eläessään älykkyysosamäärältään 6 vuotiaan lapsen tasolla?

Vierailija
12.10.2024 |

Häiritseekö muita tämä asia?

Häiritseekö?

Vaihtoehdot

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, koska sen 6-vuotiaan liha on hyvää ja ravitsee minut. Ja sitten minä selviydyn.

Vierailija
22/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei häiritse verrata lapsia sikoihin? Selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, sinä syöt kuitenkin suklaata. Eikö sinua häiritse, että jokaista suklaalevyä kohden syöt puolikkaan torakan? Entä mites tuontiavokadot? Eikö häiritse, että avokadojen kasvatukseen kaadetaan laittomasti metsiä ja niiden kasvattaminen tarvitsee paljon enemmän vettä, kuin metsäekosysteemi olisi tarvinnut. Myös huumekartellit ovat haistaneet rahan avokadomarkkinoilla ja bisnes tuo paljon kurjuutta jo ennestään köyhille.

Mites kauramaito? Juuri oli juttu lehdessä, että kauramaidon valmistukseen käytettävästä syömäkelpoisesta kaurasta jopa 50% menee hukkaan. Hukkaan menee rauta, hivenaineet, proteiinit ja kuidut. Kauramaitoa hörppivä saa ainoastaan hiilihydraatit. Viljelyalan tehokkuudesta siis 50% menee roskiin.

No se on pikkusen eri asia et sun kuolleen torakan tai sian jolla 6 vuotiaan lapsen äö. Mut toisaalta, vois sunkin lapsen tapppaa ja laittaa uuniin . Niin pit

Kuule, siellä avokadojen takia hakatussa metsässä menee aika monta eläintä ja niiden elintilat pysyvästi. Eli avokado on pahempi kuin kinkku.

Vierailija
24/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lihavan penskan syönnistä joutuisi vankilaan joten syön jouluna kinkkua. Toki loppuisi tuo kirkuminen ja häiriköinti jos laittaisi penskan teuraaksi...

Vierailija
25/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on pikkusen eri asia et sun kuolleen torakan tai sian jolla 6 vuotiaan lapsen äö. Mut toisaalta, vois sunkin lapsen tapppaa ja laittaa uuniin . Niin pitäis kyl tehdä monille teistä.

Lähteekö jo vähän mopo keuliin?

Vierailija
26/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritsisi, mutta olisin äärimmäisen yllättynyt.

Vierailija
27/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, mutta se häiritsee, että täällä on osa porukasta älykkyysosamäärältään tuolla tasolla.

Vierailija
28/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sika olisi tuollainen poikkeusyksilö, niin mistä se yleensä tiedettäisiin?

Vierailija
29/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En osaa verrata kun en tiedä miltä kuusivuotias maistuu.

Kinkkuni on sellainen puolivuotias syödessä.

Vierailija
30/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse, mutta se häiritsee, että täällä on osa porukasta älykkyysosamäärältään tuolla tasolla.

Vegaanit on sikaa tyhmempiä.

Vierailija
31/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä.

Vierailija
32/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää syö kinnua. Tykkään elävistä possuista liikaa, että voisin syödä niitä. Mulle se olisi sama, jos söisin koirani :/

Ei kiitos.

Vierailija
33/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. RuumiinOSILLA ei ole älykkyyttä.

Niin että ohitat suoraan sen vaiheen kun se possu/sika tapetaan ja kun odottaa sitä ja kokee sen kivun tapettaessa. Ei tietenkään enään siinä vaiheessa ajattele kun on sinun lautasella. 

Eipä sitä voi elävänäkään siihen lautaselle laittaa. Vastakysymyksenä, eikö sinua haittaa ne tuhannet pieneliöt ja mikrobit jotka tapat joka ikinen päivä kävelemällä, vetämällä vessan, piereskelemällä ja aivastelemalla? Jos ei haittaa olet paatunut m u rhaaja.

Vierailija
34/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykyyttä voidaan mitata näin, eli sitä verrataan siihen millainen ihmisen älykkyys on missäkin iässä. Minkähän ikäisen ihmisen älykkyys sinulla on, kun et tietä tuota. 

Tuo on siitäkin hyvä vertaus, koska me kaikki suunnilleen tiedetään millainen älykkyys on esim sillä 6 vuotiaalla lapsella. 

Vierailija
35/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn 6-vuotiaani kanssa keskusteluja kosmologiasta ja Europaan ylihuomenna käytävästä raketista. En usko saavani kinkusta samanlaista keskusteltuseuraa.

Siksi toisekseen, jos Jumala ei olisi halunnut ihmisten syövän eläimiä, miksi hän teki ne lihasta?

Checkmate, vegaaniateistit!

Vierailija
36/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kovasti töitä sen suhteen, että pääsisin eroon kinkusta. Voi olla, että jo tänä vuonna on ensimmäinen joulu ilman kinkkua. Meillä on kuitenkin pöydässä paljon kaikkea muuta hyvää, mm. kalaa. Mies on jo monta vuotta ollut sitä mieltä, ettei tarvitse kinkkua. Ehkä tänä vuonna. Yritän vähentää lihaa kaikin konstein.

Itse pidän kasvisruoasta,eikä minulle ole ongelma olla syömättä lihaa. Laitan liharuokaa vain koska muu perhe vaatii sitä.

Pidän kuitenkin paljon kalasta ja maitotuotteista, ja niistä luopuminen olisi minulle vaikeampaa kuin lihasta luopuminen. Tiedän, että meret ovat ylikalastettuja, ja tiedän että maidontuotanto kulkee käsi kädessä lihan tuotannon kanssa, eikä ole ongelmatonta. Kalat myös ovat älykkäitä ja tuntevia eläimiä. Tunnen syyllisyyttä kalan ja maitotuotteiden syömisestä, mutta Suomessa on kovin vaikeaa korvata kaikkea kasviksilla, kuten pähkinöillä ja muilla tuontituotteilla. 

Vierailija
37/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää syö kinnua. Tykkään elävistä possuista liikaa, että voisin syödä niitä. Mulle se olisi sama, jos söisin koirani :/

Älä syö possua elävänä.

Ei kiitos.

Kiitos nam.

Vierailija
38/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykyyttä voidaan mitata näin, eli sitä verrataan siihen millainen ihmisen älykkyys on missäkin iässä. Minkähän ikäisen ihmisen älykkyys sinulla on, kun et tietä tuota. 

Tuo on siitäkin hyvä vertaus, koska me kaikki suunnilleen tiedetään millainen älykkyys on esim sillä 6 vuotiaalla lapsella. 

Niin tiedetään, ja tiedämme myös sen, että jo kaksivuotiaan lapsen kanssa voi käydä älykkäämmän keskustelun kuin sian kanssa. Siat eivät ymmärrä mitään, ja kyky etsiä ruokaa ja käyttäytyä laumassa ei laita eläintä ihmisen tasolle.

Vierailija
39/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. RuumiinOSILLA ei ole älykkyyttä.

Niin että ohitat suoraan sen vaiheen kun se possu/sika tapetaan ja kun odottaa sitä ja kokee sen kivun tapettaessa. Ei tietenkään enään siinä vaiheessa ajattele kun on sinun lautasella. 

Eipä sitä voi elävänäkään siihen lautaselle laittaa. Vastakysymyksenä, eikö sinua haittaa ne tuhannet pieneliöt ja mikrobit jotka tapat joka ikinen päivä kävelemällä, vetämällä vessan, piereskelemällä ja aivastelemalla? Jos ei haittaa olet paatunut m u rhaaja.

Niillä pieneliöillä ei ole älyä, tunteita ja tietoisuutta. 

Tosin ei ole kyllä sinullakaan. 

Vierailija
40/90 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö possua elävänä.

Ei kiitos.

Kiitos nam.

On kyllä julmia ihmisiä palstalla kun elävänä syövät :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän