Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinkun syöjät! Eikö teitä yhtään häiritse että se joulukinkku oli eläessään älykkyysosamäärältään 6 vuotiaan lapsen tasolla?

Vierailija
12.10.2024 |

Häiritseekö muita tämä asia?

Häiritseekö?

Vaihtoehdot

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siat ovat älykkäämpiä kuin koirat. Kaikki te koiranomistajat, joille sessu on kuin oma lapsi. Miettikääs kun se teidän sessu pakattaisiin tiiviisti rekkaan muiden söpöjen karvakavereiden kanssa. Teurastettaisiin, ja saapuisi teille kaupan pakastealtaan kautta jouluaterialle. Nam nam. 

Niin? Mitä sitten vaikka onkin. En silti söisi koiria koska niitä ei suomessa syötäväksi kasvatettu ole eikä tarkoitettu. En ole kiinalainen, siellä syödään koiria ja kasvatetaan lihaksi.

Selvä. Sua ei siis haittaa jos syön koirasi jouluaterialla. 

Haittaisi. Suomessa on omistamisen oikeus. Kotieläimet ovat omaisuutta. Haittaisi myös jos tulisit pihaan ja söisit mun haravan. Tai autosta pölykapselit. Älä syö toisen omaisuutta ilman lupaa.

Vierailija
82/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut niin vähä-älyisestä TERVEESTÄ lapsesta, joka olisi muutaman kuukauden ikäisen porsaan tasolla. Surullista, jos aloittajan lapsi sellainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusivuotias on vielä ihan hemmetin tyhmä, eihän sillä ole vielä minkäänlaista omaa järkeä päässä tai juuri persoonallisuutta. En pidä tuon ikäisiä vielä mitenkään oikeina ihmisinä. 

Ei taida sinulla olla omia lapsia?

Alkuperäisen lainauksen kirjoittaja taitaa olla aloittaja. 

Vierailija
84/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on onneksi sen verran tarkka lainsäädäntö, ettei ne kuusivuotiaan tasoiset saa edes nähdä teurastamossa muiden kuusivuotiaan tasoisten teurastusta, niin ei ne ehdi tajuta mitä niille on tapahtumassa. 

Jokunen vuosi sitten joku väitti kuulemiensa äänien perusteella sikoja kohdellun huonosti tietyssä teurastamossa, kun oli kävellyt sen ohi. Koska HK julkaisi siksi valvontakameran tallenteen väitetystä ajankohdasta ja sillä oli kaikki hyvin, ja siat ääntelivät muuten vain toisilleen kun siirtyivät teurasautosta sisälle rakennukseen, olen siitä lähtien ostanut joka joulu HKn joulukinkun.

Minua ei haittaa syödä lihaa kunhan eläintä on kohdeltu asiallisesti loppuun saakka. 

Lähes vuosi sitten satuttiin maaseudulla mökkireissulla tällaisen kuorma-auton taakse, jossa vietiin sikoja teuraalle. Kymmeniä kärsiä kolmessa kerroksessa

Lapsena asuin lihatehtaan vieressä, jossa tietysti oli myös teurastamo. Pahaa teki kuulla kun sinne vietiin autoilla teuraseläimiä, ne raukat äänteli paniikissa ja se kuului ihan selvästi. Veljeni oli siellä tehtaassa kesätöissä jonakin pakkaajana ja kertoi myös kuulleensa, että teurastamolla oli joskus kidutettu niitä eläimiä huvin vuoksi. Siellä oli myöhemmin töissä ainakin yksi tunnettu koulukiusaaja, joten varmaan on perinne jatkunut kun valvova silmä on välttänyt :/ Tästä on toki jo pitkä aika, että ehkä asiat on kehittyneet. Tai sitten ei. Minä en lihaa ole vuosiin syönyt eikä velikään suostu makkaraa suuhunsa enää pistämään tuon kesätyönsä jälkeen.

Vierailija
85/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ainakaan lukeko kirjaa Tainnutuskehto.

Aloittajan äo ei ole tainnut paljon nousta siitä, kun hän oli 6-vuotias.

Vierailija
86/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena asuin lihatehtaan vieressä, jossa tietysti oli myös teurastamo. Pahaa teki kuulla kun sinne vietiin autoilla teuraseläimiä, ne raukat äänteli paniikissa ja se kuului ihan selvästi. Veljeni oli siellä tehtaassa kesätöissä jonakin pakkaajana ja kertoi myös kuulleensa, että teurastamolla oli joskus kidutettu niitä eläimiä huvin vuoksi. Siellä oli myöhemmin töissä ainakin yksi tunnettu koulukiusaaja, joten varmaan on perinne jatkunut kun valvova silmä on välttänyt :/ Tästä on toki jo pitkä aika, että ehkä asiat on kehittyneet. Tai sitten ei. Minä en lihaa ole vuosiin syönyt eikä velikään suostu makkaraa suuhunsa enää pistämään tuon kesätyönsä jälkeen.

Jaxuhalit teille

Vierailija
87/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että,alkoikin tekeen kinkkua ja rosollia mieli 🥰

Vierailija
88/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön vain riistalihaa, kaikki possut ja broilerit olen jättänyt pois jo vuosia sitten. 

Vierailija
89/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselläkin ajantaju on kehittynyt vasta 25-35 vuotiaana. Siitä alkaakin sitten nopea taantumus kohti terminaalivaihetta.

Vierailija
90/90 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi