Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis öö miksi ryhmä ihmisiä ostaa pullotettua vettä kaupasta?

Vierailija
12.10.2024 |

Öö eikö sitä saa hanasta?

Mitä liikkuu ihmisen päässä joka ostaa sitä kaupasta vaikka ilmaiseksikin saa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hiilihapotettua lähdevettä, koska se on raikasta, antaa hyvän olon ja auttaa happo-vaivoihin, närästykseen. Mä en sitten taas osta esim. kaljaa, sidukkaa, viiniä, lonkeroa, energiajuomia tai limsaa.

Ei vesi meillä ainakaan ilmaista ole, parikymppiä taitaa olla per kk/hlö vesimaksu.

Vierailija
22/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaupungin osassamme tulee putkiremppa, osa on jo tehty. Ajoittain tulee huonolaatuista vettä joten kahvi ja ruokavesi ostetaan kanistereissa

Et taida paljon pastaa keitellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan hiilihapotettua lähdevettä, koska se on raikasta, antaa hyvän olon ja auttaa happo-vaivoihin, närästykseen. Mä en sitten taas osta esim. kaljaa, sidukkaa, viiniä, lonkeroa, energiajuomia tai limsaa.

Ei vesi meillä ainakaan ilmaista ole, parikymppiä taitaa olla per kk/hlö vesimaksu.

Ja unohdin tuon ööööööööööö...

Vierailija
24/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus juttu että perusut ostaa   persu Kärkkäisen kaupasta hopeavettä . Nousi haloo kun juottivat lapsillekin...🤮

Vierailija
25/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihapotettu pullovesi maistuu paremmalta kuin hanavesi.

Vierailija
26/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli joskus juttu että perusut ostaa   persu Kärkkäisen kaupasta hopeavettä . Nousi haloo kun juottivat lapsillekin...🤮

Koeta jo sinäkin ymmärtää, että tuo persujankkaus on aika tyhmä ja kulahtanut, keksi uutta.

Vierailija
27/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

För att man öö inte har någon öö vattenkran i öö bilen öö.

Vierailija
28/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööö vetäkö sulle kuuluu tuntematon tuntemattomien juomiset.  Ööööö.  Siiiiissss öööööö🤭🤭🤭🤭

Vierailija
29/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan iso Ö ja jonossa ööööööö. Ö ö ö ööööööh. Juon järvestä vettä. Oliko sulla muuta kysyttäväää, äääh, öööh?

Vierailija
30/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kivennäisvedestä. Maku on hyvä ja kuplat tuovat juhlavuutta vaatimattomaankin ateriaan. Minulla on aina pari litraa kivennäisvettä kotona ihan huoltovarmuutena. En viitsi hanavettä säilytellä missään kanistereissa vesikatkojen yms. varalta.

Vierailija
31/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvii vettä vaikka sähkökatkon aikana, niin voi olla ihan fiksua ostaa pullovettä. Kaikilla ei ole aggregaattia.

Nerokasta,mulla on aina pari litraa hanavettä jääkaapissa ja 10 litraa muovikanisterissa jonka veden vaihdan noin viikon välein.Ei tarvi mitään pullovettä ostaa.

Vierailija
32/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö koska jos olen menossa jonnekin enkä muistanut ottaa kotoa vettä mukaan ja koska on öö jano.

Vierailija
33/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska öö tykkään öö kuplavedestä ja öö ostan sitä öö siksi. 

Halvemmaksi tulee tehdä kuplavesi itse.

Vierailija
34/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun mä ostin pullotettua vettä, niin ostin 10 litran kanisterin koska meidän vesiosuuskunnan vedellä oli keittokehoitus. Ostin enshätään sen kanisterin. Muuten tuli sitten reilun kuukauden aikana keitettyä sitä vettä tai täytin kanisterin työpaikalla. Joo oli vain keittokehoitus, mutta en silti alkanut ottamaan riskiä.

Vierailija
35/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖÖ ihme natkutusta. Mineraalipitoista ym. pullovettä on kaupassa josta sitä voi ostaa. Miksi pitää natkuttaa ja nalkuttaa jollekin pulloveden ostosta, ihmiselle joka ei osta koskaan mitään limua, mehua eikä edes maitoa saatikka koskaan olutta, viiniä tai muuta alkoa. Mikä teitä häiritsee oikein jos joku ostaa pullovettä kaupasta oli se sitten kuplitettua tai ei? 

Vierailija
36/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valtaosalle juomavesi on ilmaista. Todella harvalla tulee vesi omasta lähteestä.

Omasta kaivosta huippuhyvää vettä. Kaverit tulee kanisterien kanssa käymään ja vievät vettä kotiinsa.

Vierailija
37/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ihmetyttää se, mitä kiksejä näistä umpiääliöaloituksista joku saa? 

Vierailija
38/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska öö tykkään öö kuplavedestä ja öö ostan sitä öö siksi. 

Halvemmaksi tulee tehdä kuplavesi itse.

Siinä ei ole niitä kivennäisiä, jonka vuoksi kivennäisvettä ostetaan. Itse tehdyssä pullovedessä on vain ilmavaivoja aiheuttavia kuplia.

Vierailija
39/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkyttävät hanaveden kautta

Vierailija
40/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja euroja vuodessa juomaveteen sairasta touhua ja koska hanasta tulee kusta ruokakin,kahvi,tee ym. pitää valmistaa pullovedestä siinä eurot vilisee silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi