Huomio mummot! Voitte poistaa Koronavilkun puhelimestanne!
Nyt voit turvallisin mielin pyytää tyttärenpoikaasi poistamaan Koronavilkun puhelimestasi.
Kommentit (52)
Ootko vähän ajastasi jäljessä? Nyt on vuosi 2024. Koronaa eikä koronavilkkuakaan ole ollut enää moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä puhelimessa ole höpsö, ainoastaan kännykässä.
- Anne67v
Ja maskista en vielä luovu!
- sama
Vierailija kirjoitti:
Ootko vähän ajastasi jäljessä? Nyt on vuosi 2024. Koronaa eikä koronavilkkuakaan ole ollut enää moneen vuoteen.
Eikä sinulla myöskään huumorintajua.
Ei ole lapsenlapsia enkä osaa itse.
Riitta57v
Mitä? Mikä ihmeen koronavilkku? Ei minun vanhassa nokiassani mitään koronavilkkua ole. Soittaa voi ja lähettää tekstiviestejä. Onko se koronavilkku joku soittoääni?
Ja senkin me veronmaksajat maksoimme.
Eikö se ollutkaan demarivilkku eli vilkuttaa kun demari on lähellä ja ehdit pistää omat kätesi taskuihin ettei sinne demarin kädet mahdu enää ?
Vierailija kirjoitti:
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
6 miljoonaa on vielä pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sinulla myöskään huumorintajua.
Ai onko tämä huumoria, onpa paskaa huumoria?
Mikä on koronavilkku?
Terveisin, mummeli
Vieläkö QAnonpellen hokija vaikuttaa palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun korona ei ta ppanut persusaastoja penikoineen. Joutaisivat kaikki persusaastat kuolla, niistä ole muuta kuin vaivaa oikeille ihmisille.
Voihan hitsinpimpeli kun mulla ei ole tyttärenpoikaa, mulla on pojantytär. Osaiskohan se poistaa koronavilkun vai pitääkö mennä puhelinliikkeeseen puhelimeni kanssa.
Huomio jonnet! Voitte poistaa vauvapalstan selaimen suosikeistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun korona ei ta ppanut persusaastoja penikoineen. Joutaisivat kaikki persusaastat kuolla, niistä ole muuta kuin vaivaa oikeille ihmisille.
Tälle iso peukku. Persutsaastat helvettiin Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollutkaan demarivilkku eli vilkuttaa kun demari on lähellä ja ehdit pistää omat kätesi taskuihin ettei sinne demarin kädet mahdu enää ?
Minulla on persusaastasta ilmoittava merkki, tiedän ladata aseen, jos persu tulee liian lähelle. Persut on perseestä.
Ei sitä puhelimessa ole höpsö, ainoastaan kännykässä.
- Anne67v