Ei helvetti! Ei ole tosi! Sinne meni ostokset!
Tää on niin uskomatonta, että pakko jakaa teidän(kin) kans, vaikka mut tunnistettaiskin tästä. :) Terveiset vain kavereille ;)
Eli kävin äidin kans kaupassa ja ostettiin aika paljon ruokaa, yhteensä kolme pussia. No äiti meni vielä apteekkiin (joka siis kaupan yhteydessä) ja minä lähdin viemään tavarat autoon. No menin autolle ja löin tavarat peräkonttiin (äidillä ei koskaan ole peräkontti lukossa ja auto aina inva-paikalla) ja lähdin viemään kärryjä takaisin ja jäin odottamaan äitiä apteekista. Sitten kävelimme takaisin ulos ja inva-paikalle päin. Kunnes äiti kysyi, mihin olen vielä menossa, kun autohan on tossa oikealla! Olin, että wtf? Inva-paikkahan on tuolla puolen. "Niin mutta mehän laitettiin auto tuohon kärryjen lähelle..." V***u se oli just samanlainen auto ja inva-paikalla, johon laitoin ne ostokset xD Ja se auto toki oli jo lähtenyt! Ei helvetti. Oltiin vähän aikaa ihan hiljaa, ja sitten naurettiin. Nyt odotellaan josko joku palauttais meidän ostokset, vai lähdenkö uudestaan ostamaan ruoat. Niin tyhmää, että nyt vaan naurattaa, varmaan se vitutuskin tulee kohta.
Kommentit (69)
No varmaan tuon mahtavan kiroilun ja meuhkaamisen lomassa kävit kuitenkin nätisti pyytämässä kauppaa tsekkaamaan sen toisen auton rekkarin ja ottamaan niihin yhteyttä?
Toivottavasti saaja muistaa vilkaista konttiin ;)
Että nämä elämämkoululaiset jaksaa.
Mulle kävi kans tuo moka, et menin samanlaiseen autoon. Se vaan oli jännintä, et sain omalla avaimella sen oven auki :D
Minä olen kerran hypännyt parkkiksella väärän auton kyytiin ja kiroillen koitin sitä käynnistää kunnes omistaja saapui paikalle...
Joskus 90-luvulla erehdyttiin väärään autoon ja ajettiinkin jonkin matkaa kunnes ruvettiin epäileen että tää ei oo meitin corolla. Oli muistaakseni hansikaslokeron kyljessä joku tarra joka herätti epäilyt. Sitten köristeltiin takas ja vaihdettiin autoa. Oli muuten identtinen väriltään ja vuosimalliltaan. Oli sitä "laittaa käyntiin vaikka kymmenpennisellä" -mallia.
Jos sillä autonomistajalla ei ole pitkään aikaan asiaa takaluukkuun, niin naapurit ehkä hälyttää poliisin jossain vaiheessa kun takaluukusta löyhkää ruumiinhaju. Teidän lihaostokset ne siellä vaan mädäntyy.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saaja muistaa vilkaista konttiin ;)
Kauhee jos joku kala alkaa siellä mätänemään🙈
Saisikohan somen kautta ostokset takaisin?
Minä menin 90-luvulla väärän auton etupenkille. Sanoin jotakin rumaa kuskille jonka luulin olevan mieheni, eipä ollutkaan vaan ihan vieras mies. Se katsoi mua ihmeissään, kun pyysin anteeksi ja häivyin. Vihasimme silloisen mieheni kanssa toisiamme.
Minäkin kerran menin istumaan autoon olimme tädin autolla liikenteessä, kun oma oli huollossa ja odottelin äitiä ja tätiä, että tulevat perästä kaupasta, kun itse olin jo maksanut ostokseni. Sitten kun äiti ja täti tuli kaupasta ja huomasin heidän menevän viereiseen autoon aika nolona räkättäen nousin pois siitä viereisestä autosta kun tajusin istuneeni väärään autoon.
Kyllä hävetti.
Tuli tuosta corollajutusta mieleen, että itselle kävi samoin 80-luvun lopussa. Kyseessä oli Saab kylläkin.
Oli vielä kaverin auto mulla lainassa niin siksikään en heti hoksannut kun huoltsikalta läksin ajelemaan. Ihan avaimella oven avasin ja virtalukkoon tuuppasin. Ajelin parisenkymmentä kilometriä ja pistelin karkkipussista karkkeja suuhuni ja ihmettelin, että miten mä semmosia olin ostanut, joista en niin ennenkään ole tykännyt..... Siis mitä v*ttua enhän mä mitään karkkeja oo ostanut ollenkaan!!!!!!
Katoin hanskalokeroon, jossa piti olla mun lompakko ja yks kirjanen. Ei ollut. Auto ympäri ja takas huoltsikalle. Se oikea auto oli siellä, siinä parin kolmen auton päässä mistä olin väärän ottanut.
Eikä ketään näkynyt missään. Jätin väärän paikalleen ja lukitsin ovet, otin oikean ja jatkoin matkaa. Mahtoi kaveri ihmetellä mihin karkit hupeni ja mahtoikohan polttoaineen kuluminen näkyä :D
Vasta jälkeenpäin tuli mieleen, että olis voinut ehkä käydä siellä huoltsikalla jotakin sanomassa, kun oli varmaan työntekijän tms. auto, kun ei ollut kukaan kaipaillut vielä siinä ajassa.
Eniten minua mietitytti, että millainen ihminen ei lukitse auton ovia kauppaan mennessään?
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua mietitytti, että millainen ihminen ei lukitse auton ovia kauppaan mennessään?
Minä en lukitse. Ovissa häikkää eivätkä välttämättä aukea jos laitan lukkoon...
Siis auton ovet olivat ainakin meillä lukossa, mutta peräkontti ei. Ilmoitettiin tästä toki kassalle (kun erillistä infoa ei ko. kaupassa ole) ja vähän hymyilivät sielläkin. Mutta koska kyseessä inva-paikka, niin mahdollisesti kyseessä iäkkäämpää porukkaa, jotka ei varmasti somea seuraa. Mutta toivottavasti menivät tarpeeseen. :) Ja rahallinen arvo oli kuitenkin aika pieni. Hitto, kaikkeen määkin pystyn. :)
Yhteys kaupan vartiajaa ja se katsoo josko kyseisen kulkuneuvon rekkari näkyy, siitä saa omistajan tiedot.
Mutta trollihan tämä vaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt ole automaattilukitus kaikissa kärryissä jotka kulkevat vielä?
Hahahhahah