Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat kutsun juhliin, johon haluat meikata. Onko sinulla meikit valmiina kaapissa, vai

Vierailija
12.10.2024 |

Pitääkö lähteä kauppaan?

Minun pitäisi lähteä kauppaan. Meikkasin viimeksi yli 3 vuotta sitten.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole meikannut varmaan yli 20 vuoteen. Olen tumma ja ruskeasilmäinen, niin en ole ihan hailakka. 

Mutta sitten kun pitäisi mennä ostamaan, niin ostaisin varmaan ruskean ripsarin, jonkinlaisen luomiväripaletin josta sais kahta eriväriä luomille, huulikiiltoa ja kajalin. En osaa niitä pohjustusjuttuja. Niin ja muotovaahtoa kans.

Eipä vaan meinaa löytyä ruskeaa ripsaria. Vuosi sitten yritin etsiä ja sekin oli ruskeanmusta tms, siis mun silmään se oli musta ei ruskea. Olisin halunnut luonnollisen värisen. Käytän nykyään sitten ripsiin ruskeaa kulmageeliä. Ajaa asiansa.

Essencellä on ruskeaa ripsaria. Citymarketeista ainakin saa. On suht. vaaleanruskea, nätti väri.

Kiitos vinkistä. Täytyy käydä vilkasemassa.

Myös ainakin Lumenelta, Catricelta, Maybellinelta ja ELF:ltä on tullut ruskea ripsari markkinoille viime vuosina, jos haluat vähän vertailla sävyjä ja muita ominaisuuksia.

Vinkkinä muillekin vaaleille suomalaisille, että ruskealla ripsarilla saa usein sellasta kivaa pehmeyttä/utuisuutta silmiin, etenkin jos muuten ei meikkaa vahvasti. 

Vierailija
42/46 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset meikit meni roskiin joskus 10 vuotta sitten. En osaisi enää edes meikata.

Jos meikkaisin johonkin juhliin niin voisi tutut ihmetellä että miksi näytät noin oudolta😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole meikannut varmaan yli 20 vuoteen. Olen tumma ja ruskeasilmäinen, niin en ole ihan hailakka. 

Mutta sitten kun pitäisi mennä ostamaan, niin ostaisin varmaan ruskean ripsarin, jonkinlaisen luomiväripaletin josta sais kahta eriväriä luomille, huulikiiltoa ja kajalin. En osaa niitä pohjustusjuttuja. Niin ja muotovaahtoa kans.

Eipä vaan meinaa löytyä ruskeaa ripsaria. Vuosi sitten yritin etsiä ja sekin oli ruskeanmusta tms, siis mun silmään se oli musta ei ruskea. Olisin halunnut luonnollisen värisen. Käytän nykyään sitten ripsiin ruskeaa kulmageeliä. Ajaa asiansa.

Ai, no jos ei löydy, niin olisko vaikka vihreetä sitten? Jos ei sitäkään, niin sitten musta.

Vierailija
44/46 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi juhliin, joihin pitää meikata. Jäisin kotiin lukemaan kirjaa.

Vierailija
45/46 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kerrot, että olit nuori kasarilla kertomatta, että olit nuori kasarilla. 

Pohjameikki on tärkein. Ikääntyneen on parempi rajata ja punata huulensa, kuin laittaa niihin jotain epämääräistä kiiltoa. Kuka käyttää enää muotovaahtoa?

Vierailija
46/46 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai minulla on meikit valmiina. 

N53