Saat kutsun juhliin, johon haluat meikata. Onko sinulla meikit valmiina kaapissa, vai
Pitääkö lähteä kauppaan?
Minun pitäisi lähteä kauppaan. Meikkasin viimeksi yli 3 vuotta sitten.
Kommentit (46)
En harrasta meikkaamista enkä juhlia, joten pitäisi mennä sekä meikki- että vaateostoksille. Onneksi ei tällaisia tilanteita oikeasti tule, väsyttää pelkkä ajatuskin.
Kaikki löytyy. Osa siitä on kyllä melko vanhaa. Mutta ei se haittaa, sillä monet kuivat kynä- ja puuterinaiset meikit eivät mene vanhaksi, vaikka mainostajat siitä mussuttavat. Joku meikkivoide ja ripsiväri menee, mutta puuteri ja luomiväri ei niinkään.
En menisi kosmetologilla meikattavaksi. Taitamattomia.
Löytyy kaikki tarvittava, vaikka arjessa menenkin meikkivoide + ripsari -meikillä.
Ei kun käsilaukussa. T. Ylikersantti Pylvänäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole meikannut varmaan yli 20 vuoteen. Olen tumma ja ruskeasilmäinen, niin en ole ihan hailakka.
Mutta sitten kun pitäisi mennä ostamaan, niin ostaisin varmaan ruskean ripsarin, jonkinlaisen luomiväripaletin josta sais kahta eriväriä luomille, huulikiiltoa ja kajalin. En osaa niitä pohjustusjuttuja. Niin ja muotovaahtoa kans.
Eipä vaan meinaa löytyä ruskeaa ripsaria. Vuosi sitten yritin etsiä ja sekin oli ruskeanmusta tms, siis mun silmään se oli musta ei ruskea. Olisin halunnut luonnollisen värisen. Käytän nykyään sitten ripsiin ruskeaa kulmageeliä. Ajaa asiansa.
Essencellä on ruskeaa ripsaria. Citymarketeista ainakin saa. On suht. vaaleanruskea, nätti väri.
Kiitos vinkistä. Täytyy käydä vilkasemassa.
Meikit on kaapissa koska meikkaan aina töihin. En tosin osaa meikata siistiä juhlameikkiä varjostuksineen ja luomiväreineen eli samalla tyylillä mennään ku arkena.
Vähän punaisemman huulipunan kävisin ostamassa. Jotain uutta kivaa on mukava hankkia juhlien takia.
Vierailija kirjoitti:
En menisi kosmetologilla meikattavaksi. Taitamattomia.
Tilaa Rauni kotiin meikkaamaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meikkejä enkä menisi niitä myöskään ostamaan yksiä juhlia varten.
Ap lisäsi "joihin" eli hänellä on ilmeisesti useammat juhlat.
Ei, sinä vain et osaa suomea. Opettele ja tule sitten uudelleen keskustelemaan.
Kaikki löytyy, meikkaan viikottain. Jos olisi hienot juhlat, niin saattaisin sijoittaa uuteen ripsariin ja meikkivoiteeseen.
Jos ihan tavalliset juhlat, meikkaisin itse. Jos Linnan juhlat tai muu erikoistilaisuus, kävisin ammattilaisella meikissä.
Siis saitko nyt kutsun juhlaan vai juhliin? Otsikossa on yksikköä ja monikkoa sekaisin.
Hankin hyvin säilyviä meikkejä, juuri sen vuoksi kun meikkaan niin harvoin. Kaikkea on.
Vierailija kirjoitti:
Siis saitko nyt kutsun juhlaan vai juhliin? Otsikossa on yksikköä ja monikkoa sekaisin.
Suomeksi sanotaan juhlat silloinkin, kun kyseessä on yksi tilaisuus. Aivan samoin kuin yksi housupari on housut.
Älä saivartele, kun et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meikkejä enkä menisi niitä myöskään ostamaan yksiä juhlia varten.
Ap lisäsi "joihin" eli hänellä on ilmeisesti useammat juhlat.
Ei, sinä vain et osaa suomea. Opettele ja tule sitten uudelleen keskustelemaan.
No hemmetti, kyllä joihin viittaa useampaan. Siinä olisi käynyt se "juhliin johon.."
Jos on isot juhlat niin meikkautan itseni jollain ammattilaisella, n. pari kertaa vuodessa. Tänä vuonna oli keväällä ystävän syntymäpäivät ja kesällä siskon häät. Vielä tulossa pikkujoulut. Perus illanviettoihin ja arkeen löytyy meikit kotoa.
Kaikki löytyy valmiina, saattaisin joihinkin oikein erityisiin juhliin hakea kaupasta irtoripsitupsut lookin kruunaamaan, ja mahdollisesti uuden asuun sopivan huulipunan (joita minulla on ennestään ehkä parisenkymmentä).
Rakastan meikkaamista, tänään naamassa meikkivoide, peitevpide, varjostus, poskipuna, puuteri ja kulmäkynä, poikkeuksellisen vähän koska illalla on sauna ja selviän vähemmällä kun ei tarvitse poistaa silmämeikkejä erikseen.
En tykkää hirveästi meikin tunnusta iholla. Tekee mieli pyyhkiä meikki pois. Iho ei hengitä. Juhliin ja erikoistilaisuuksiin laitan meikkiä. Joskus käyn ammattimeikkaajalla.
Jos on kaunis iho, niin ei tarvita mitään isoa pakkelia.
Ripsetkin on minulla tosi pitkät. Kestovärjään, niin en käytä ripsaria.
Mistä kaltaisiasi idi ootteja riittääkin joka ketjuun?