Se oli typerä letkautus Riikka Purralta se "Menkää töihin!"
Ei edes läppänä naurattaisi. Olin kuvitellut ennen vaaleja hänen olevan fiksumpi, mutta toisin kävi. Kylmänoloinen nainen.
Kommentit (64)
Kyllä teidän vinkuvien läskiperseiden olisi jo korkea aika mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Purra itse koskaan ollut työttömänä? Onko hänellä mitään omakohtaista kokemusta asiasta?
No ei hänellä cv:ssä ainakaan ole riviäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaan osoite niin tuun heti maanantaina.
Jos töitä olisi tarjolla niin ymmärtäisin.
Mutta tuo vaikuttaa ilkeilyltä kun hallitus samaan aikaan ajaa taloutta syvemmälle lamaan ja
tuhoaa työpaikkoja.
Palstavasemmistolaisuuteen kuuluu tehdä loputtomasti persualoituksia 365 päivänä vuodessa 7-23.
Ei ollut. Purra ilmoitti julkisesti ja avoimesti että hänellä olisi tarjota töitä. Olen siitä asti lähettänyt joka viikko työhakemuksen Purralle mutta tämä ei ole laisskuuttaan vielä viitsinyt vastata yhteenkään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Purra itse koskaan ollut työttömänä? Onko hänellä mitään omakohtaista kokemusta asiasta?
Mitä vielä? Mäkkärissä pari kuukautta ja väikkäri jäi kesken. Valtion rahoilla elostellut suurimman osan aikuisiästään. Vihapuheita kyllä suolsi Halla.ahon vieraskirjaan sitäkin tuotteliaammin. Ei ihme, että käytöstavat ovat akalla tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Purra ilmoitti julkisesti ja avoimesti että hänellä olisi tarjota töitä. Olen siitä asti lähettänyt joka viikko työhakemuksen Purralle mutta tämä ei ole laisskuuttaan vielä viitsinyt vastata yhteenkään.
Saa varmaan niin paljon hakemuksia, ettei ole vielä ehtinyt. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Purra on ollut työttömänä melkein koko aikuisikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä osaat tehdä?
Ja sehän vain osoitti ettei hänellä vähän tiukassa paikassa kestä polla.
Halla-aho ei olisi ikinä sortunut moiseen. O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa varmaan niin paljon hakemuksia, ettei ole vielä ehtinyt. 🤣
Eikä Riikka edes osaa välittää hakemuksia Satoselle, jolle olisi sulka hattuun, jos yhdenkin 100 000:sta työllistäisi.
-winner-
Äänestin vaaleissa paikallista perussuomalaista ehdokasta kaverin suosituksesta. Aiemmin oon äänestäny vaan presidentinvaaleissa. Ens vaaleissa aion taas äänestää ja en enää persuja.
Purra onkin työttömyyden kokemusasiantuntija!
Olihan se, typerä letkautus typerältä ministeriltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sehän vain osoitti ettei hänellä vähän tiukassa paikassa kestä polla.
Halla-aho ei olisi ikinä sortunut moiseen. O
Eipä muuten tiedä, kun Halla-aho ei ole ollut päivääkään PM:nä tai edes tuuraajana. Joku voisi huudella Halla-aholle puheenvuorojen jakamiset jatkossa myös arabiaksi ja mielellään minareetti-aksentilla, kiitos ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeavuorenkatu 3 a 11, Helsinkim
Niin, lapsettomallekin on turha tokaista, että tee se lapsi ja odottaa, että se käskystä alkunsa saisi.