Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan nainen täällä palannut parisuhteeseen hylättyään ensin miesmarkkinat?

Vierailija
11.10.2024 |

On paljon naisia, jotka ovat kokeneet vakkarisuhteen miehen kanssa ja todenneet, että se ei ole se, mitä he haluavat.

Oletko muuttanut mieltäsi, ja jos niin mistä syystä? Onko mitään syytä palata heteroparisuhteeseen? Jos olet ottanut sittenkin miehen, oliko valinta oikea vai kadutko?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin palata markkinoille vuosi sitten. Vuoden aikana näistä deiteistä yhdestä tuli ystävä, yksi stalkkaa minua edelleen, pari hävisi kuin pieru saharaan ja loppujen kanssa ei vaan tavattu toista kertaa.

En jaksa olla missään äpeissä koska niistä ei löydy mitään järkevää. Nykyajan deitti kulttuuri tuntuu olevan fwb:n jne hakemista, mikä ei minua kiinnosta yhtään. Siispä luovutin.

N33

Vierailija
42/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajantuhlausta onpi. Vasta tällä viikolla mietin, että miksi on lapsesta lähtien edes iskostettu mieleen hankkia mies. Ja yrittää sietää miesten käytöstä: osa ei kokkaa, ei puhu tunteista, ei osaa edes huomioida naisen or gasmin tarvetta..Miksi ihmeessä tuhlata aikaa tuollaiseen? Ja sitten vielä deittaillessa altistua mahdollliselle väkivallalle tai muulle hullulle, stalkkereita yms. Ei mitään järkeä. Parempi pysyä miehistä kauempana. Sehän on ihan tutkittu juttu, että naimisissa olokin lisää miehelle elinvuosia, mutta vie niitä naiselta.

Teen kaikkea edellä mainittua ja vielä paljon muutakin. Ja olen 1...10 kunnollisuusasteilolla ainakin 9. Ja silti ei kelpaa kun sekoittaa liikaa tapailunaisen arkea ja vie aikaa jos kerran kaksi viikossa haluaisin tavata. Ei oo helppoa miellyttää naista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärtänyt tarvetta korostaa HETEROparisuhteeseen palaamista. Tarkoittaako ap että kaikki parisuhteesta eronneet naiset ryhtyisivät yleensä lesboiksi? 

Ei minun seksuaalisuuteni ole muuttunut, en vaan halua parisuhdetta elukan kanssa. Puhumattakaan sellaisen kanssa asumisesta. Lähinnä varmaan kysely ei kosketa biseksuaaleja ja muita, sillä naisten kanssa eläminen ja asuminen on huomattavan erilaista, kuin miesten

Vierailija
44/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin palata markkinoille vuosi sitten. Vuoden aikana näistä deiteistä yhdestä tuli ystävä, yksi stalkkaa minua edelleen, pari hävisi kuin pieru saharaan ja loppujen kanssa ei vaan tavattu toista kertaa.

En jaksa olla missään äpeissä koska niistä ei löydy mitään järkevää. Nykyajan deitti kulttuuri tuntuu olevan fwb:n jne hakemista, mikä ei minua kiinnosta yhtään. Siispä luovutin.

N33

Miehet ja naiset ovat olleet niin kauan omissa karsinoissaan, että sukupuolten erot tulevat esiin. Jos katsoo nisäkäslaumojen toimintaa luonnossa, niin naaraathan lähinnä käyskentelevät ja oleilevat, koiraat tappelevat ja pyrkivät siittämään. Hyvin vähän yhteistä heillä

Kristinusko pyrki tuomaan monogamiaa ihmisille, korottamaan ihmisen eläinten yläpuolelle, mutta suurin osa ihmisistä ei kykene humanismiin. Monogamisissa suhteissa petetään tai ollaan sosiaalisesta pakosta

Vierailija
45/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin rakastumaan. Ei tarvittu sen enempää tai vähempää. 

Ihminen ei rakastu, jos ei koe tarvetta siihen. 

Toisin sanoen: onnellinen ihminen ei rakastu.

Elämäänsä täysin tyytyväinen ihminen ei rakastu. Ei koe puutetta mistään. 

Tämä on ihan totta. Rakkaus on tunneskaaloissa yleensä esim. Tunteiden "peace" ja "bliss" alapuolella

Minun mielestäni nainen *on* rakkaus. Heidän tekonsa arjessa ovat koko ajan rakkaudellisia, ja he suhtautuvat ystäviinsäkin rakkaudellisesti. En ole edes ihan varma, voiko nainen rakastaa miestä, jos mies pyrkii siittämään naisen, käyttämään tätä itsensä kasvualustana.

Vierailija
46/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kymmenessä vuodessa miehet vanhentuneet, itsekin rupsahtanut ja vaihdevuodet tekee pikkuhiljaa tuloaan. Seksi ei ole kiinnostanut enää moneen vuoteen. Elämässä on ihan tarpeeksi työtä ja tekemistä. Ei ole aikaa eikä mielenkiintoa ottaa tuohon mitään parisuhteessa lapsen tasolle taantuvaa ukkoa. Antaa niiden olla omissa kodeissaan niin joutuvat elämään kuin aikuiset ihmiset. Miehet tuo niin paljon huolta ja stressiä, mutta ei oikein mitään muuta.

Vierailija
47/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa vaan takaisin markkinoille. Ihan kivojakin miehiä on pinoiksi asti. Ei toki täydellisiä, mutta eivät naisetkaan ole, eikä sellaista kannata vaatia muilta tai itseltään.

Olette ihania tytöt, naiset ja mummot! 🙂

Kun nyt katson elämäni aikana kohtaamiani satoja miehiä, sanoisin että miehet eivät ole kivoja. Suurin osa poikalapsistakaan ei ole. Kivuus karisee siinä kohdassa, kun kollektiivina alistatte naisia seksiorjuuteen, myrkytätte spermalla ja steroideilla, pahoinpitelette raskauden aikana, ja nykyään viette vauvatkin

Mies voi olla harmiton, jos ei osoita erityistä kiinnostusta naiseen, vaan keskittyy vaikka johonkin (ei tappamiseen tai r aiskaamiseen liittyvään harrastukseensa). Esim. Selibaattiin ja rauhanomaisuuteen sitoutuneita munkkeja arvostan tietyllä tapaa, joskaan en ole täysin vakuuttunut siitä, etteivätkö he kävisi sotaa päänsä sisällä

Nuo selibaattimunkit ovat itse asiassa *potentiaalisimpia* parisuhdekumppaneita, koska omaavat kyvyn olla r aiskaamatta naista pilalle. Mutta hekin harjoittelevat sitä etäisissä luostareissa keskenään, eli pystyisivätkö siihen naisen kanssa asuessaan?

Vierailija
48/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33

Minäkin olen saanut stalkkerin! Ja kutsuja ties minne kuusenperseisiin kahdenkeskistä iltaa viettämään. Seuraavaksi pitää varmaan vaan ottaa riski paloittelumurhatuksi joutumisesta. En tosin tiedä miten rennoksi mies kuvittelee treffi-illan jossa naisen aika kuluu kirveiden ja veitsien sijainteja bongaillessa ja miehen pitämisessä näköpiirissään ja käsivarren mitan päässä 😅

Vierailija
49/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa vaan takaisin markkinoille. Ihan kivojakin miehiä on pinoiksi asti. Ei toki täydellisiä, mutta eivät naisetkaan ole, eikä sellaista kannata vaatia muilta tai itseltään.

Kun nyt katson elämäni aikana kohtaamiani satoja miehiä, sanoisin että miehet eivät ole kivoja. Suurin osa poikalapsistakaan ei ole. Kivuus karisee siinä kohdassa, kun kollektiivina alistatte naisia seksiorjuuteen, myrkytätte spermalla ja steroideilla, pahoinpitelette raskauden aikana, ja nykyään viette vauvatkin

Mies voi olla harmiton, jos ei osoita erityistä kiinnostusta naiseen, vaan keskittyy vaikka johonkin (ei tappamiseen tai r aiskaamiseen liittyvään harrastukseensa). Esim. Selibaattiin ja rauhanomaisuuteen sitoutuneita munkkeja arvostan tietyllä tapaa, joskaan en ole täysin vakuuttunut siitä, etteivätkö he kävisi sotaa päänsä sisällä

Mitä sinulle on tapahtunut, että näet kokonaisen sukupuolen ihmisiä tuollaisessa valossa?

Sen verran äärimmäistä menoa, että varmaan suurin osa lukijoista pitää sitä trollauksena/huumoripläjäyksenä, mutta jos vaikka avomielisyyden nimissä suhtauduttaisiin siihen vilpittömänä kirjoituksena...

Vierailija
50/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei varsinaisesti ole tarvetta parisuhteelle. Ne antavat aina vähemmän kuin niistä saa, sillä oma rauha on minulle tärkeää. En tarvitse seksiä, elättäjää, kulujenjakajaa tai omaa talonmiestä.

Silti aina välillä päädyn suhteeseen, kun joku hurmuri tulee vastaan, ja valitettavasti siitä sitten luontevasti edetään aina suhteeseen. On kivaa ja ollaan ihastuneita, niin hankalaa sitä on sitten lopettaakaan, vaikka tietää että suhteiluista tulee ajan myötä pelkkää mielipahaa. Kai sekin on jonkinlaista laiskuutta sekin.

Omat suhteeni ovat olleet useamman vuoden mittaisia, pois lukien viimeinen joka meni aivan penkin alle ja kesti vain muutaman kuukauden. Tuntuu että aivan turhaan kävi läpi sellaisen tunnemyräkän.

Vierailija
51/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Minäkin olen saanut stalkkerin! Ja kutsuja ties minne kuusenperseisiin kahdenkeskistä iltaa viettämään. Seuraavaksi pitää varmaan vaan ottaa riski paloittelumurhatuksi joutumisesta. En tosin tiedä miten rennoksi mies kuvittelee treffi-illan jossa naisen aika kuluu kirveiden ja veitsien sijainteja bongaillessa ja miehen pitämisessä näköpiirissään ja käsivarren mitan päässä 😅

Ja omat eväät pitää muistaa! Ja juomat! Kloroformijuoma on miehille vaan harmitonta vitsailua, kohdesukupuolelle harvemmin.

Vierailija
52/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kymmenessä vuodessa miehet vanhentuneet, itsekin rupsahtanut ja vaihdevuodet tekee pikkuhiljaa tuloaan. Seksi ei ole kiinnostanut enää moneen vuoteen. Elämässä on ihan tarpeeksi työtä ja tekemistä. Ei ole aikaa eikä mielenkiintoa ottaa tuohon mitään parisuhteessa lapsen tasolle taantuvaa ukkoa. Antaa niiden olla omissa kodeissaan niin joutuvat elämään kuin aikuiset ihmiset. Miehet tuo niin paljon huolta ja stressiä, mutta ei oikein mitään muuta.

Ihan samaa ollaan muutaman 5-kymppisen, koko aikuisikänsä naisen kanssa parisuhteissa olleen mieskaverin kanssa mietitty.

Homona olisi helpompaa elää ja olla, ja rakastaa toista miestä ilman naisen aiheuttamaa stressiä ja känkkäränkkää. Mutta kun pillua ei saa mieheltä niin se on se tärkein syy, miksi nainen voittaa 6-0.

Ja se pilluntarve, eli suomeksi lisääntymisvietti, on koodattu miesten geeneihin, joten se ei ole mikään "nyt päätän etten enää tarvitse naista"-juttu. Alkoholistikin voi olla ilman viinaa, mutta terve viriili mies ei ilman pilluntarvetta.

Vierailija
53/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ollaan muutaman 5-kymppisen, koko aikuisikänsä naisen kanssa parisuhteissa olleen mieskaverin kanssa mietitty.

Homona olisi helpompaa elää ja olla, ja rakastaa toista miestä ilman naisen aiheuttamaa stressiä ja känkkäränkkää. Mutta kun pillua ei saa mieheltä niin se on se tärkein syy, miksi nainen voittaa 6-0.

Ja se pilluntarve, eli suomeksi lisääntymisvietti, on koodattu miesten geeneihin, j

Höh. On minustakin seksi todella mukavaa puuhaa, vaikka saisin sen tarpeen kyllä hoidettua ilman seuraakin. Ei seksi ole minulle kuitenkaan tärkein syy olla tekemisissä naisten kanssa. Jos parisuhteesta puhutaan, niin muu läheisyys on tärkeämpää ja jos naisista ihan yleisesti puhutaan, niin he ovat hirveän mielenkiintoista keskusteluseuraa.

Jos joutuisi autiolle saarelle pelkässä miesseurassa, tai vaikka työpaikkaan missä on ainoastaan miehiä... 🥹

M40

Vierailija
54/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se pilluntarve, eli suomeksi lisääntymisvietti, on koodattu miesten geeneihin, j

Niin tuo on sitä heteromiehiksi itsensä mieltävien homoromantiikkaa. Suurin osa miehistä on kaltaisiasi. He on suhteessa naisen kanssa koska sillä on pillu. He ei kykene tuntemaan seksuaalista halua miehen kehoon, joten käyttävät naista itsensä tyydyttämiseen. Ihmisenä nainen ei kiinnosta. Nämä miehet jakaa mieluiten elämänsä sekä tunteensa muiden miesten kanssa ja naiselle jää pelkkä kotiapulaisen ja patjan rooli kuviossa. En tiedä kykenetkö ymmärtämään miksi naista ei tämä rooli kiinnosta. Minä taas olen oppinut elämäni aikana jo ymmärtämään, että miestä ei kiinnosta mitä minä ajattelen, tunnen tai ylipäätään yritän saada häntä ymmärtämään tai kiinnostumaan. Oletan nytkin että saatat lukea tämän tekstini mutta miesten tapaan näet täyttä tyhjyyttä. 

Vierailija
55/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Tuo on niin passé. Nykyään ne huumaa naisen, joukkoraiskauttaa ja kuvaa sen nettiin.

Vierailija
56/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö iäkäs nainen ole enää nainenkaan, vaan joku MUMMO? Surullista.

Vierailija
57/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän liiton jälkeen kuvittelin haluavani hyvän parisuhteen, toisenlaisen kuin edellisen. Muutamaa miestä kokeiltuani totesin, että parempi yksin, vaikka rakastuminen onkin ihanaa.

Itsekin olisi ihanaa kokea rakastuminen. Mutta kun kokemusta aidosti hyvästä parisuhteesta ei ole, niin ei ole ollut halua etsiä uutta parisuhdetta. Yli vuosi tässä yksinään oltu, ja mennee helposti toinenkin.

Kalliimpaa elämä on yksinään, mutta tainnut olla ainoa huono puoli.

Vierailija
58/60 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen palaaminen tarkoittaa kylläkin että on joskus ollut parisuhteessa ja palaa siihen takaisin.

En ole palaamassa yhteen kenenkään eksäni kanssa.

Vierailija
59/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ero tuli yli 20v avioliittovuoden jälkeen. Päätin etten enää ikinä tule asumaan yhdenkään miehen kanssa saman katon alla. Ihan tarpeeksi tuli elätettyä perhettä. 

Erosta 7 vuotta ja kohta 4 vuotta on mies asunut minun katon alla. Raha-asioista olen tarkka ja pidän rahamme erillään. Vahingosta viisastuin. 

Aina olen ollut monogamisem heterosuhteen kannalla, joten haluan olla samassa kainalossa ja saman miehen kanssa sängyssä puuhastelemassa.

N46

Siis menitkö teininä naimisiin?

Vierailija
60/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajantuhlausta onpi. Vasta tällä viikolla mietin, että miksi on lapsesta lähtien edes iskostettu mieleen hankkia mies. Ja yrittää sietää miesten käytöstä: osa ei kokkaa, ei puhu tunteista, ei osaa edes huomioida naisen or gasmin tarvetta..Miksi ihmeessä tuhlata aikaa tuollaiseen? Ja sitten vielä deittaillessa altistua mahdollliselle väkivallalle tai muulle hullulle, stalkkereita yms. Ei mitään järkeä. Parempi pysyä miehistä kauempana. Sehän on ihan tutkittu juttu, että naimisissa olokin lisää miehelle elinvuosia, mutta vie niitä naiselta.

Teen kaikkea edellä mainittua ja vielä paljon muutakin. Ja olen 1...10 kunnollisuusasteilolla ainakin 9. Ja silti ei kelpaa kun sekoittaa liikaa tapailunaisen arkea ja vie aikaa jos kerran kaksi viikossa haluaisin tavata. Ei oo helppoa miellyttää naista....

Kaikki ei sovi yhteen kaikkien kanssa. Kannattaa tutustua omaan kiintymyssuhdetyyppiinsä. Myös miehet voi olla ristiriitaisesti kiintyviä, jotka tekee kaikkensa (myös feikkaa ja ylimiellyttää) saadakseen rakkautta, ja naiset vältteleviä, ja ristiriitaiset + välttelevät vetoaa usein toisiinsa (mutta suhdetta ei silti synny).