Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Mihin meinaat kadota kaksiossa? Pakastimeen? Ei sielläkään saa olla rauhassa kun äijät hakee jäitä ja kylmää vodkaa. Ja se möykkä kun viis kännistä ukkoo huutaa jääkiekkoa seuraten tunnelma tapissa.... Huh. 

Ihan makuuhuoneeseen vaikka kirjan ja kuulokkeiden kanssa, suhteellisen perusilta vaikka vieraita onkin toisessa huoneessa. Tai sitä voi vaikka käydä jossain. En mä ole noita kokenut rajoittavaksi, ehkä lähinnä ärsyttäväksi jos mekkalaa pitävät.

Ja ainakin mun ukot on vaan kännissä alkaneet vaan puhumaan fiksumpia kun selvinpäin, ihan kiva niitä pohdintoja on ollut kuunnella.

Vierailija
22/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio tilaisuus vaimolle tutustua kavereihisi. Sovit, että vaimo on mikana eikä ruyise, vaikka menee aamun tunneille. Sinä hyvität mukisematta sitte joskus kun vaimolla on vastasva tilanne.

Vaikka ei tuo paha hinta olis maksaa vaimolle hotelliyö ja elokuvat tai teatteri. Luulis hänen ymmärtävän tilanteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, ap. Huomisesi ovat ohi.

0/5

Vierailija
24/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vaimona lähtisin vaikka shoppailemaan ja hotelliin yöksi, se olisi ihanaa. Asutteko isossa kaupungissa tai isomman kaupungin lähistöllä. Minä menisin vastaavassa tapauksessa joko mökille omineni tai sitten vaikkapa 150km päähän Helsinkiin viettämään shoppailupäivää+elokuvissa käyntiä ja hotelliyötä.

Mutta sitä älä tee, että peruisit teidän äijien illanvieton. Kyllä sen vaimon pitää osata olla aikuinen. 

Vierailija
26/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vaimolle nyt omaa hemmotteluaikaa jossain hotellissa. Yksi yö ei maltaita maksa ja samalla voi vähän kierrellä kaupoilla tai mistä nyt tykkää. Mieluummin valitsisin tän, kun jäisin miesteniltaan, mutta siitä pitäisin huolen, että sitä ei peruttaisi ja myöskään tuon kaverin varaan eivät mun menoni enää jäisi.

Vierailija
27/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Jos on äijien ilta, niin sinne ei oikeasti naista/naisia haluta. Ehkä kohteliaisuudesta sanotaan ok, mutta oikeasti miehet haluaisi olla vaan keskenään. Silloin miesten ei tarvitse miettiä mistä voi puhua ja mitä vitsejä heittää.

Ap, jos pystyt, niin kustanna vaimo hotelliin ja teet seuraavan viikon kotityöt kokonaan. Eiköhän se siitä lepy.

Vierailija
28/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se syy perumiselle huono sää vai kun joku (miehen sisko) olikin menossa sinne vaimon kaverille? Putosin kärrystä, kun kerrot kahta tarinaa. 

Vaimo kuitenkin hotelliin yöksi. 

Vierailija
29/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tomorrow never comes.

T: Urpo

Vierailija
30/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen kiireistä elämää teillä kaikilla,kun tammikuusta asti olette alkaneet järkätä.

Vierailija
31/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulkku tuo vaimosi kaveri.

Hän ei ilmeisesti ymmärtänyt suostuneensa aikuisen ihmisen lapsenvahdiksi, että toinen aikuinen voisi pitää käty bileet kotona 🤣

Koska nämä tyypit aikuistuvat? Ei koskaan? 

Vierailija
32/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se syy perumiselle huono sää vai kun joku (miehen sisko) olikin menossa sinne vaimon kaverille? Putosin kärrystä, kun kerrot kahta tarinaa. 

Vaimo kuitenkin hotelliin yöksi. 

Ap varmaan tarkoitti sitä, että naisensa kaveri sanoi (teko)syyksi huonon sään, vaikka tosiasiassa hänelle tulee joku muu kylään. 

Vierailija
33/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse perua jo sovittua juttua. Ymmärrän vaimonkin näkökannan, mutta ei ole reilua vaatia toistakin muuttamaan suunnitelmia, kun oma meno peruuntui. Itse lähtisin vaikka sinne äidille vklopuksi, jos en muuta keksisi.

Vierailija
34/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ap, huomisesi on peruttu.

Vierailija
35/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut naiset ovat sitä mieltä, että tottakai naiset voi osallistua äijien iltaan. No ei voi! Miksi pitää ängetä mukaan kuuntelemaan äijien juttuja?

Tuli mieleen eräs entinen opiskelukaveri. Oli sen verran omistushaluinen miehestään, että antoi miehensä viettää yhden tunnin äijien illassa. Mies kävi äkkiä saunassa, kun nainen istui autossa parkkipaikalla ja katsoi kellosta aikaa. Ei ihan tervettä touhua!

Vierailija
36/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, että puhu vaimolle selkeästi ja rauhallisesti tämän illan olevan ollut hankala järjestää ja sinä sekä kaverisi olette odottaneet sitä jo pitkään. Jos hänellä olisi vastaava tilanne, niin sinä joustaisit myös.

Jos hän ei tätä ymmärrä ja halua auttaa/joustaa, niin pistä tämä ilta korvan taakse. Naiset, jotka tekevät näin, tekevät niin yleensä myös jatkossa. Saman tyylinen käytös toistuu myös muissa elämänne isommissakin tilanteissa, jossa sinä joudut aina joustamaan, kun asiat eivät mene hänen tahtonsa mukaisesti.

Vierailija
37/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piffaat vaimon hotelliin yöksi.

Miks se ap:n tehtävä olisi? Miksi rangaista häntä? Vaimo ihan itse maksakoon.

Vaimollahan on oikeus tulla omaan kotiinsa, vaikka siellä suunniteltaisi mitä iltamia. Hänellä ei ole velvollisuutta käyttää rahaa voidakseen yöpyä muualla kuin kotonaan. Eli jos AP haluaa viettää iltaa siellä kavereiden kanssa ilman häntä, kannattaisi hänen maksaa hotelliyöstä.

Vierailija
38/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on oikeesti outoa, ettei nainen tässä itse heti ehdottanut, että tekee itse jotain muuta (esim. menee sinne hotelliin), että te saatte olla rauhassa. Itseltäni tulisi aivan luontaisesti ajatus, että menen kuitenkin johonkin pois jaloista. 

Kerro mihin päädyitte.

Vierailija
39/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piffaat vaimon hotelliin yöksi.

Miks se ap:n tehtävä olisi? Miksi rangaista häntä? Vaimo ihan itse maksakoon.

Vaimollahan on oikeus tulla omaan kotiinsa, vaikka siellä suunniteltaisi mitä iltamia. Hänellä ei ole velvollisuutta käyttää rahaa voidakseen yöpyä muualla kuin kotonaan. Eli jos AP haluaa viettää iltaa siellä kavereiden kanssa ilman häntä, kannattaisi hänen maksaa hotelliyöstä.

Luitko aloituksen? Vaimon piti lähteä omiin menoihinsa, mutta kun ne peruuntuivat (ja vielä aivan viime tipassa), hän vaatii myös miestä perumaan omat menonsa. Eihän niin itsekkäästi voi parisuhteessa toimia.

Vierailija
40/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut naiset ovat sitä mieltä, että tottakai naiset voi osallistua äijien iltaan. No ei voi! Miksi pitää ängetä mukaan kuuntelemaan äijien juttuja?

Tuli mieleen eräs entinen opiskelukaveri. Oli sen verran omistushaluinen miehestään, että antoi miehensä viettää yhden tunnin äijien illassa. Mies kävi äkkiä saunassa, kun nainen istui autossa parkkipaikalla ja katsoi kellosta aikaa. Ei ihan tervettä touhua!

Ei ehkä ideaalia, mutta jos naiselle tehty oharit, niin hyväsydämiset miehet huolivat kyllä seuraansa vaikka se hieman pilaisi tunnelmaa. Reilu pitää olla - puolin ja toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän