Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut naiset ovat sitä mieltä, että tottakai naiset voi osallistua äijien iltaan. No ei voi! Miksi pitää ängetä mukaan kuuntelemaan äijien juttuja?

Tuli mieleen eräs entinen opiskelukaveri. Oli sen verran omistushaluinen miehestään, että antoi miehensä viettää yhden tunnin äijien illassa. Mies kävi äkkiä saunassa, kun nainen istui autossa parkkipaikalla ja katsoi kellosta aikaa. Ei ihan tervettä touhua!

Sehän riippuu tilanteesta. Tässä tilanteessa ap todellakin pitää poikien illan ja fiksu nainen olisi hommannut itse vaikka hotellihuoneen. Mutta jos meillä aletaan viettämään extempore poikien iltaa niin annan kyllä olla rauhassa ja menen vaikka makkariin, mutta ihan normaalisti olen kotona. 

Vierailija
42/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voi lähteä risteilylle yhdeksi yöksi. Sinne voi hyvin mennä itsekseenkin, syö rauhassa buffetin ja rentoutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sun ei kuulu perua äijäiltaa, vaimo voi olla messissä halutessaan

Mut ekana vaimo voisi selittää sille naisystävälle tilanteen ja pitäisivät sitten vaikka koti-illan siellä vaimon kaverilla

Ap: ehdotin tätä mutta ei käy. Kaveri oli jo muuta ohjelmaa kotiin sopinut, tulee joku miehen sisko etc. Omasta mielestäni ei hyvä selitys ja vaimokin surullinen kun näin kävi. Ehdotin että jättää tuon kaverin mutta ei kuitenkaan tilanne niin paha. Harrastuskaveri eli täytyy pitää välit.

Eli muijas on niin lapanen että "kaveri" vedättää häntä ja pitää varakaverina. Toivon, että naisesi ryhdistäytyy ja viettää teidän kanssa hauskan illan äijäbileissä. Jos ei siihen pysty, menköön sit sinne hotelliin vaikka. Sun ei pidä perua iltaanne jonkun muijan veivaamisen takia.

Vierailija
44/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Mihin meinaat kadota kaksiossa? Pakastimeen? Ei sielläkään saa olla rauhassa kun äijät hakee jäitä ja kylmää vodkaa. Ja se möykkä kun viis kännistä ukkoo huutaa jääkiekkoa seuraten tunnelma tapissa.... Huh. 

Naapureita käy sääliksi. Vaimo hotelliin.

Vierailija
45/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voi vaimokin pysyä kotona makkarissa tai vaikka koittaa osallistua. Voi olla hauskempaakin porukalla.

Makkarissa koko piiiitkä ilta? Mielikuva vaimosta murjottamassa meillä makkarissa kun äijät öyhöää ja saunoo. 

Rouva kuulosuojaimet päähän kököttää makkariin... Just. Meillä vastaavassa tilanteessa rouva lähti ihan yksin rimpsalle. Ja tuollaisen kaverin kanssa ei kannata sopia mitään enää. 

Jos olisin vaimo, haluaisin olla kotona, en illalla halua mennä mihinkään. Vaikka sitten kuulosuojaimet päässä.

Vierailija
46/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut naiset ovat sitä mieltä, että tottakai naiset voi osallistua äijien iltaan. No ei voi! Miksi pitää ängetä mukaan kuuntelemaan äijien juttuja?

Tuli mieleen eräs entinen opiskelukaveri. Oli sen verran omistushaluinen miehestään, että antoi miehensä viettää yhden tunnin äijien illassa. Mies kävi äkkiä saunassa, kun nainen istui autossa parkkipaikalla ja katsoi kellosta aikaa. Ei ihan tervettä touhua!

Aikuisen ihmisen ei pitäisi joutua ulos kotoa käty bileiden vuoksi. Niitä järjestävät teinit. 

Vierailija
47/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että ääripäästä toiseen?

Tässä nyt enemmän on kysymyksenä se, tarvitseeko sen naisen kotoaan lähteä vaikka siellä ihmisiä onkin, ei kyse ole pakolla änkeämisestä. Vai haluaako ne ukot että nainen ei saa olla kotonaan ja pitää ehdottomasti lähteä muualle ettei tarvitse katsella?

Vierailija
48/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen ei pitäisi joutua ulos kotoa käty bileiden vuoksi. Niitä järjestävät teinit. 

Joo samaa mieltä. Toki kurjaa puolin ja toisin, jos suunnitelmat muuttuu, mutta omaan kotiinsa pitää ihmisen aina olla tervetullut - etenkin, kun ei itse ole syypää niiden suunnitelmien muuttumiseen.

Vierailija
49/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piffaat vaimon hotelliin yöksi.

Miks se ap:n tehtävä olisi? Miksi rangaista häntä? Vaimo ihan itse maksakoon.

Vaimollahan on oikeus tulla omaan kotiinsa, vaikka siellä suunniteltaisi mitä iltamia. Hänellä ei ole velvollisuutta käyttää rahaa voidakseen yöpyä muualla kuin kotonaan. Eli jos AP haluaa viettää iltaa siellä kavereiden kanssa ilman häntä, kannattaisi hänen maksaa hotelliyöstä.

Luitko aloituksen? Vaimon piti lähteä omiin menoihinsa, mutta kun ne peruuntuivat (ja vielä aivan viime tipassa), hän vaatii myös miestä perumaan omat menonsa. Eihän niin itsekkäästi voi parisuhteessa toimia.

Minä kyllä ymmärrän sitä vaimoakin. Jos on ollut innoissaan menossa ystävän kanssa jonnekin, ilmeisesti pitkästä aikaa, ja se peruuntuu niin eihän se mieltä ylennä muutenkin jo harmistuneena yhtäkkiä maksaa turhaan maltaita jostain hotelliyöstä jos itse olisi mieluummin vain rauhassa kotona. Ei se ole itsekästä haluta tulla omaan kotiinsa yöksi. -eri

Vierailija
50/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen kiireistä elämää teillä kaikilla,kun tammikuusta asti olette alkaneet järkätä.

Tutulta kuulostaa. Vaikea sopia ihmisten kanssa mitään kun kaikilla on kalenterit täynnä. Pitää hoitaa työ, lapset harrastuksineen, vanhempien asioita, sukujuhlat yms, remontit, omat harrastukset, ollaan perheen kanssa jne. Siinä ei usein kavereita nähdä tai ainakaan kaveriporukkaa kerralla.

Vierailija
51/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena menisin ilman muuta hotelliin viettämään omaa laatuaikaa. Jos on ollut aikeissa mennä pizalle, viettää baari iltaa pitkän kaavan mukaan, niin kyllähän sillä hintaa jo äkkiä saa keskitasoisen hotellihuoneen. En  ymmärrä miksi miehen pitäisi se maksaa, paitsi jos haluaa. Eihän se rouva ilmaiseksi sitä baari iltaakaan olisi kait viettänyt? Ja tekee parisuhteelle hyvää saada tavata omiakin kavereita omalla  ajallaan. Ilman muuta ajattelisin tässä puolisoa että jos on saanut toimeksi sopia äijä iltaa omien kavereiden kanssa  niin tottakai se olisi ok, toki olen itsekin ollut mukana äijä illoissa, mutta kyllä rauhallinen hotelli ilta hyvällä illallisella sarjoja katsellen on ihan ok myös.

Vierailija
52/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voi vaimokin pysyä kotona makkarissa tai vaikka koittaa osallistua. Voi olla hauskempaakin porukalla.

Makkarissa koko piiiitkä ilta? Mielikuva vaimosta murjottamassa meillä makkarissa kun äijät öyhöää ja saunoo. 

Rouva kuulosuojaimet päähän kököttää makkariin... Just. Meillä vastaavassa tilanteessa rouva lähti ihan yksin rimpsalle. Ja tuollaisen kaverin kanssa ei kannata sopia mitään enää. 

Jos olisin vaimo, haluaisin olla kotona, en illalla halua mennä mihinkään. Vaikka sitten kuulosuojaimet päässä.

Joo mä en. Äijät tsiikaa vähäpukeisia tyttöjä ja ties mitä netistä ja iso tv pauhaa siinä. Kuvaruudun täydeltä ns naisten kauneutta. Yhhyh. 

Vierailija
53/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No herkkuja, leffa kuulokkeilla jne makkariin. Kyllä siitä selviää.

Vierailija
54/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Mihin meinaat kadota kaksiossa? Pakastimeen? Ei sielläkään saa olla rauhassa kun äijät hakee jäitä ja kylmää vodkaa. Ja se möykkä kun viis kännistä ukkoo huutaa jääkiekkoa seuraten tunnelma tapissa.... Huh. 

Ihan makuuhuoneeseen vaikka kirjan ja kuulokkeiden kanssa, suhteellisen perusilta vaikka vieraita onkin toisessa huoneessa. Tai sitä voi vaikka käydä jossain. En mä ole noita kokenut rajoittavaksi, ehkä lähinnä ärsyttäväksi jos mekkalaa pitävät.

Ja ainakin mun ukot on vaan kännissä alkaneet vaan puhumaan fiksumpia kun selvinpäin, ihan kiva niitä poh

Eli kuulosuojaimet päässä makariin möksöttään kirja eteen. Jo on elämää. 

Jaa fiksuja nää mitä itse oon kuullut känni ukoilta: 

- bemmi on paras 

- v...u ei ole, kyllä se on s...tana audi

- oo sää saat..a tojokuski vit..u hiljaa!

- Rane tua lisää kaljaa

-röyh pier

- v..tu kyllä tepsi on kova

- pidä sää hom.. pää kii, se on hifki, muut on akkojen puuhaa

- kattokaa jätkät mitkä munkit!

- akka pihtaa

Kyseessä 40+perheelliset yliopistosta valmistuneet. 

Vierailija
55/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä peruuta huomista, mutta keksikää heti seuraavalle viikonlopulle tai muuten mahdollisimman pian jotain kivaa kahdenkeskistä tekemistä.

Vierailija
56/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jotain todella suomalaista. Vaikka tuollainen olosuhde ja pikku kämppä niin kotoa en lähde vaikka saisi kohta laittaa ruokaa ukoille. Ja yöllä siivota yrjöt. 

Kyllä ollaan vielä puussa. Euroopassa ihmeteltäisiin ;) 

Vierailija
57/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmasti outo mutta tuo kuulokkeet komerossa touhu ei kyllä miellyttäisi. Lähtisin minne vaan pois kämpästä. Baariin, elokuva, pizza... Ajelulle? 

Mutta raskaat  kuulokkeet päässä makkariin klo 17-05 mitä vois kuvitella tuollaiset junttibileet kestävän, niin ei. 

N47 

Vierailija
58/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä ideaalia, mutta jos naiselle tehty oharit, niin hyväsydämiset miehet huolivat kyllä seuraansa vaikka se hieman pilaisi tunnelmaa. Reilu pitää olla - puolin ja toisin.

Juuri näin. Mulle on käynyt vastaava, eli olin menossa kaverin kanssa ja mies piti saunailtaa kotona. No, kaveri sairastui joten mä kävin kaupungilla leffassa ja lasillisella, kotiin tullessa miehillä oli jo sen verran vauhti päällä että kovasti halusivat kertoa mullekin juttujaan. Hetken istuin seurassa, he jatkoivat kun menin nukkumaan ja kaikilla oli lopulta kiva ilta. 

Vierailija
59/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Jaa onks nää jotkut homppis zembalot? Vaimon syytä olla paikalla. 

Vierailija
60/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun on lapsia ja tulee vastaava ohimarssi? Akat ja pennut komeroon kuulokkeet päähän? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän