Oudoin panosi
Olin tavannut fiksulta vaikuttavan miehen tanssilavalla. Viikko siitä päädyttiin tekemään intiimimpää tuttavuutta. Mies pyysi että käännän reidet levälleen virsikirja-asentoon. Meni itse kyykkyyn päkiöiden varaan, käänsi polvet sivuille ja lähestyi minua pomppimalla sängyssä eteenpäin. Aktia kesti minuutin, jonka jälkeen hän heti nousi sängystä, sanoi kiitos ja meni pesulle. Minä olin niin hämilläni, että en osannut sanoa mitään.
Kommentit (93)
Oudoin pano on varmaan yks kiva nainen.
Kaverin 30v bileet Lohjalla. 03 havahdun baarissa siihen että kaikki muut lähteneet mökille takaisin. Paitsi juhlakalun sisko menen juttelee. Aiemmin päivällä vaihdettu pari sanaa. 5 min tästä tanssitaan hän kiehnää mua vasten ihan älyttömästi. Ollaan molemmat varattuja. Hänen mies ja mun vaimo mökillä. Päätetään lähteä kevyessä pakkasyössä mökille päin. Kävellään kerrostalon ohi nainen vetää mut oven syvennykseen. Alkaa imeä samantien. Laskee housut ja ohjaa mut takaapäin sisään. Erittäin nopea ja raivokas yhdyntä päättyy siemensyöksyyn naisen sisään. Kirpeässä -2 asteen pakkasessa. En edes oikeasti ehdi miettiä mitään homma on ohi hetkessä. Kävellään taksille ja ajetaan mökille. Nainen ei näytä mitään tunteita tai huomioi mua enää mitenkään. En koskaan kuule naisesta mitään.
Tapasin junan ravintolavaunussa jakkupukuisen bisenes look naisen. Keskustelimme niitä näitä kun hän sanoi, pitää vessaan tule mukaan. Lähdin mukaan, yllätykseksi hän sanoi tule tänne sisäpuolelle. Lukittuaan oven hän sanoi spontaanisti naidaan mennen nojaamaan käsienpesuallasta. Nainen veti hameensa lanteille ja näky oli tyrmäävä, sukkanauhat sukissa ja naru stringit. Aloin aukomaan housujani ja hän hoputti pane jo. Kiskaisin stringit alas ja aloin naimaan takaapäin. Hän tuli jo muutamalla työnnöllä ja hetken kuluttua toistamiseen. Sitten aloin tuntemaan että tulen myös, painoin niin syvälle kun pääsin ja laukesin voimalla häneen. Siistimme paikamme ja menimme takaisin ravintolavaunuun. Nainen jäi hämeenlinnassa pois enkä tiennyt edes hänen nimeään mutta ihan kiva kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin junan ravintolavaunussa jakkupukuisen bisenes look naisen. Keskustelimme niitä näitä kun hän sanoi, pitää vessaan tule mukaan. Lähdin mukaan, yllätykseksi hän sanoi tule tänne sisäpuolelle. Lukittuaan oven hän sanoi spontaanisti naidaan mennen nojaamaan käsienpesuallasta. Nainen veti hameensa lanteille ja näky oli tyrmäävä, sukkanauhat sukissa ja naru stringit. Aloin aukomaan housujani ja hän hoputti pane jo. Kiskaisin stringit alas ja aloin naimaan takaapäin. Hän tuli jo muutamalla työnnöllä ja hetken kuluttua toistamiseen. Sitten aloin tuntemaan että tulen myös, painoin niin syvälle kun pääsin ja laukesin voimalla häneen. Siistimme paikamme ja menimme takaisin ravintolavaunuun. Nainen jäi hämeenlinnassa pois enkä tiennyt edes hänen nimeään mutta ihan kiva kokemus.
Nää unet on pahoja. Heräsitkö mällit housussa. Nukuitko ohi aseman?
Oudoin on kyllä jo vuosien takaa.Tai siinä itse tapahtumat sen ympärillä. Tein siis yhdenlaisen businessdiilin, mikä oli siis myöhemminkin todella kannattava itselleni. Sinä iltana tapasin Helsingin yössä naisen, jonka vein hotelliini, ilmeniettä hän on varattu. Aamulla heitin naisen "miltei kotiin" koska ei halunnut että mies näkee että tulee toisen miehen kyydissä. No näin tehtiin. Naisen hypättyä pois autosta ja ajaessani lähistöllä näin tutun miehen aamukävelyllä koiransa kanssa. Pysäytin auton ja tervehdin, hän pyysi aamukahville lähelle ja lupauduin. Mies kyllä sanoi etä vaimokin tulossa työpaikkansa kesäjuhlista saaristosta.
No ei minulla mitään aavistusta ollut että menen samaan kotiin. Siinä joimme kahvit ja mies esitteli kaunista vaimoaan. En viitsinyt sanoa että olemmekin tuttuja, eikä hämmentynyt vaimokaan juuri puhunut. Hymyili kyllä miehensä selän takana itsekseen.
Myöhemmin kun tavattiin lähetin miehen kautta vaimolle kiitos viimeisestä - terveiset. Vaimo kuulemma oli ollut vähän hämmentynyt saariston kesäjuhlista ja siksi hiljainen kahvitellssa, mies sanoi. Kehuin miehelle että ei hiljaisuus haittaa, hänellä oikein kaunis vaimo katsoakin.
Olen kuullut että he ovat sittemmin eronneet.
Kerran Ahvenanmaalla 80-luvulla eräs rouva lähestyi rannassa ja ehdotti, että kävisimme oluella. Suostuin ja juttua lensi puolin ja toisin. Hänellä oli vuokramökki ja sinne ajauduin.
Nainen halusi perseeseen. En ollut moista kokenut aikaisemmin, enkä varsinkaan sitä, että nainen lorautti ripulit ratsastuksen jälkeen päälleni.
En ole sen koommin paskaan dipannut.
Nuorempana tuli pantua silloista kiimaista brunette tyttöystävää auton konepellillä, auton takapenkillä, junan vessassa, metsässä ja takapihalla. Oi niitä aikoja!
Uimarannan uimakopissa samaan aikaan uimassa ollut mies, tuli pukukoppiin. Kesken panon kysyi koska olen käyny viimeksi kakalla, kun vastasin että aamulla niin kysyi saako kokeilla työnsi sormen pyllyyni ja siirryttiin anaaliin, liukkariksi käsivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tuli pantua silloista kiimaista brunette tyttöystävää auton konepellillä, auton takapenkillä, junan vessassa, metsässä ja takapihalla. Oi niitä aikoja!
Vaimoainesta!
Olin nuorempana vappuaattona melko päissään ravintolassa. Havahdun siihen että juttelen ikäiseni tytön kanssa jotain ja puheeksi tulee 'jatkoile' lähtö hänen kotiinsa. Ehtona on kuitenin kävely yhdessä noin 10 kilometrin päähän! Ehdotin taksia ym. mutta se torjuttiin heti, ja ainaisessa puutteessa ei auttanut kuin suostua ehdotukseen.
Käveltiin koko matka ja juteltiin niitä näitä, selvisinkin melko paljon matkalla. Kun käytiin sänkyyn niin tyttö oli riisunut kaikki vaatteet. Yritin jotain kevyttä hyväilyä ym. mutta se loppui lyhyeen kommenttiin 'Mitä sä oikein touhuat!? Käydään jo hommiin!' Ja minähän tein työtä käskettynä. Tuntui kuin olisi ollut lähinnä juttukaveria vailla, ja seksi oli kai sitten vastapalvelus seuranpidosta.