Nainen 40
Onnenpotku kävi minulle 27 vuotiaalle, sain viettää yön 40 vuotiaan naisen kanssa, ja rakastella Hänen kansaan, nainen oli ihana ja aktiivinen, lisäksi hänellä oli alapään karvoitus, hyväilin sieltä, olin aivan hurmiossa, sovimme, että Hän soittaa ja tapaamme uudelleen..
Kommentit (6)
Mitä kaikkea puuhasitte?
Pari kertaa itsekin vanhempaa saaneena, niin ovathan ne aivan upeita naisia.
No, kaikenlaista, yhdytä olin molemmilta puolin, siis, edestä ja takaa, pitää sanoa, OLI IHANA NAINEN..
Kokemuksesta tiedän, 40 vuotias ja myös 55-60 leskinaiset ovat ihania sängyssä, kuin myös muuallakin, heidän kehonsa on täydellinen miehelle, itse olen 22 vuotias, mutta kokenut paljon näissä naisen kanssa olemisesta..
Nuorempana kävin paljon striptease paikoissa ja hain aina vanhempia naisia ne oli kaikkein parhaita.
tykkäsivät kun parikymppinen kolli katselee heitä ja tekee kaikkea muuta kivaa. Olivat ihanan rohkeita ja eikä ollut mitään estoja.
Ei hullumpaa. Itsekin nuorena miehenä pääsin muutaman vanhemman daamin kanssa touhuamaan.
Se kyllä tuntui kivalta, että näille naisille olin nähdäkseni sellainen ihan mieleinen saalis.