Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehelle uuden mahdollisuuden?

Vierailija
11.10.2024 |

Tapailin keväällä hetken aikaa yhtä miestä mutta juttumme päättyi. Oikeastaan ei voi puhua edes tapailusta vaan muutamista treffeistä. Pidimme kuitenkin treffien välissä lähes päivittäin yhteyttä ja jaoimme asioita.

Itselleni ei oikein koskaan selvinnyt syy miksi juttumme päättyi. Itse epäilen että mies löysi toisen mielenkiintoisemman naisen. Tiedän että hän tapaili uutta naista kesän aikana. Kesän aikana meillä oli puolisin ja toisin muutamia yhteydenottoja. Olin jo päässyt miehestä aika lailla yli kunnes hän tuli taas deittiäpissä vastaan ja oli tykännyt minusta. Itse swaippasin vasemmalle mutta jäi mietityttämään tulisiko miehelle antaa vielä uusi mahdollisuus?

Jollain tasolla uskon että mies on edelleen kiinnostunut. Itse olisin ollut valmis vielä yrittämään uudelleen mutta ajatus "varavaihtoehtona" olemisesta ei vaan houkuta. Ja turha tulla sanomaan että olit vain helppo pano kun emme ehtineet edes sänkyyn asti.

Ajatuksia, mielipiteitä, omia kokemuksia?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. When people show you who they are, belive them. The first time

Ensimmäinen lyönti on yleensä KEVYIN. Ymmärrä ja muista tämä

Mikä ihmeen lyönti??

- Ei ap

Väkivalta, henkinen väkivalta, pettäminen ... Ihan sama, hakkaako mies kädellä, pettääkö viestein, vai ihan tosielämässä. On vain ajan kysymys, kun alhaiset ajatukset muuttuvat alhaisiksi teoiksi. Hyvä ihminen ei ole alhainen edes ajatuksissaan

Voi voi, nyt kyllä ylireagoit. Tuossa vaiheessa tapailua on täysin normaalia tavata useampia.

Pettäjille kyllä. Monogamisille yksilöille ihan missä tahansa vaiheessa suhdetta ei ole normaalia keskittyä useampaan romanssiin. Siinä vaiheessa, kun sinulla on se tinder-mätsi, jolle laittaa viestiä, ja alatkin selata uutta ja parempaa, teet valinnan joko a) hylätä ekan tai b) että olet polygaminen apina.

Vierailija
22/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi täältä kysytään neuvoa, kun päätös on selkeästi jo tehty. Eli jälleen kerran joku nainen ryhtyy suhteeseen, missä on varavaihtoehto. 

En ymmärrä, mutta eipä asia mulle kuulu.

Eräs ystäväni päätti vihdoin viimein suhteen, jossa mies selkeästi ilmaantui kuvioihin vain, kun oli vaille seksiä. Silti meni kolme vuotta, että pääsi eroon turhista toiveista ja sai taas siipeensä aivan turhaan. 

Niin turhia tällaiset. Menkää terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran vähän samalla tavalla. Olin käynyt treffeillä yhden mukavan miehen kanssa. Se oli lauantai-ilta. Sovittiin, että käydään seuraavan viikon perjantaina ensin leffassa ja sen jälkeen syömässä ravintolassa. Edellisenä päivänä eli torstaina hän ilmoitti, että treffit pitää perua kun hän on sairastunut flunssaan. Sitten viikon päästä torstaina kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän huomenna perjantaina tavata, johon hän vastasi, että hän on vieläkin flunssainen. Lauantaita en edes ehdottanut, kun hän oli ensitreffeillä kertonut, että hän menee silloin työpaikan pikkujouluihin. Kysyin, että aikooko hän mennä pikkujouluihin lauantaina, johon hän vastasi, että kyllä hän aikoo, että kyllä hän silloin on jo terve. Sitten sunnuntaina kysyin viestillä, että miten pikkujoulut menivät, johon hän vastasi, että ne meni hyvin. Sitten siitä miehestä ei enää kuulunut mitään, kunnes vuoden kuluttua hän lä

Älä tuota sure. Noin monen naisen tapaaminen menee mönkään vain siksi koska miehessä on jotain vikaa eli väistit luodin.

Vierailija
24/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran vähän samalla tavalla. Olin käynyt treffeillä yhden mukavan miehen kanssa. Se oli lauantai-ilta. Sovittiin, että käydään seuraavan viikon perjantaina ensin leffassa ja sen jälkeen syömässä ravintolassa. Edellisenä päivänä eli torstaina hän ilmoitti, että treffit pitää perua kun hän on sairastunut flunssaan. Sitten viikon päästä torstaina kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän huomenna perjantaina tavata, johon hän vastasi, että hän on vieläkin flunssainen. Lauantaita en edes ehdottanut, kun hän oli ensitreffeillä kertonut, että hän menee silloin työpaikan pikkujouluihin. Kysyin, että aikooko hän mennä pikkujouluihin lauantaina, johon hän vastasi, että kyllä hän aikoo, että kyllä hän silloin on jo terve. Sitten sunnuntaina kysyin viestillä, että miten pikkujoulut menivät, johon hän vastasi, että ne meni hyvin. Sitten siitä miehestä ei enää kuulunut mitään, kunnes vuoden kuluttua hän lä

Miehistä näkee käytöksestä välittömästi, etsivätkö he "naisia" vai "naista". Mies, joka haluaa yhden naisen, keskittyy tähän täysin. Haaremien keräilijöitä on paljon, ja he eivät panosta suhteisiin

Jotkut miehet tekevät jopa niin, että käyttävät yhdeltä naiselta saamaansa huomiota välineenä etsiä seuraavaa. Naisen rakkaus saa miehen kukoistamaan, ja tämä kukoistus vetää puoleensa kaikkia ihmisiä. Jos miehellä on lapsia, mies saattaa käyttää lapsilta saamaansa energiaa uusien siitettävien etsimiseen

Mutta tällaiset käytösmallit näkyvät miehessä hyvin aikaisessa vaiheessa. Jos mies ei panosta suhteeseen aikaa, rahaa, tunteita... Alusta asti. Hän on polygaminen haareminkerääjä, joka kutsuu itseään monogamiseksi jonkun etäisen fantasian perusteella, että ehkä joskus 10 vuoden päästä olisi vakituisessa parisuhteessa (ei kuitenkaan esimerkiksi naimisissa haha)

Älkää olko hölmöjä naiset. Älkää projisoiko miehiin omaa hyvyyttänne. Arvioikaa tarkasti, mitä mies tuo suhteeseen - miehen tulisi olla provider ENSIMMÄISESTÄ keskustelusta lähtien, ja keskittyä vain sinuun

Vierailija
25/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi täältä kysytään neuvoa, kun päätös on selkeästi jo tehty. Eli jälleen kerran joku nainen ryhtyy suhteeseen, missä on varavaihtoehto. 

En ymmärrä, mutta eipä asia mulle kuulu.

Eräs ystäväni päätti vihdoin viimein suhteen, jossa mies selkeästi ilmaantui kuvioihin vain, kun oli vaille seksiä. Silti meni kolme vuotta, että pääsi eroon turhista toiveista ja sai taas siipeensä aivan turhaan. 

Niin turhia tällaiset. Menkää terapiaan.

Tehnyt jo päätöksen? Swaippasin hänet vasemmalle. Lähinnä kysyin kokemuksia muilta? Olen itse aika lailla samaa mieltä ettei miehelle tule antaa enää uutta mahista.

Ap

Vierailija
26/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastasi vielä viesteihini mutta osasin kyllä tulkita että jokin ei oo kohdallaan. Taisi olla niin munaton ettei uskaltanut sanoa suoraan."

Minusta on jokseenkin käsittämätöntä, että odotetaan miehen sanovan suoraan, että olet vain varalla, kelpaat vain seksiin tms. Ei sellaista toiselle ihmiselle sanota, sehän olisi törkeää. 

Yleensä ihmiset ymmärtävät sanattomat viestit ja teot, mutta naisilla, joilla on tällaisia suhteita kerta toisensa jälkeen on päällä jokin outo suodatin, missä kyky tulkita aivan normaalia vuorovaikutusta puuttuu, kun kyseessä on romanttinen kiinnostus. Ihan mikä tahansa käyttäytyminen kyetään tulkitsemaan niin, että mies ehkä sittenkin on vakavalla mielellä liikkeellä, normaalit kohteliaisuudet jne. 

Sitä on turha odottaa, että seksisuhteessa naisen kanssa oleva mies sanoisi suoraan, että haen sinusta vain seksiä. Se ei kuulu normaaleihin käytöstapohin, vaan yleensä aikuiset seksikumppanit ymmärtävät tulkita toisen käytöksestä mistä on kyse. Jos suhde jatkuu, mies luonnollisesti olettaa, että naiselle kevyt seksisuhde tai jokin muu random-tapailu paremman puutteessa on hänellekin ok. Ja voiko siitä syyttää miestä? Mielestäni ei.

Vierailija
27/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai "provider" perusluonteeltani. Muutama vuosi sitten päättyi pitkä parisuhde...

Muutamaa naista olen tapaillut (yksi kerrallaan), onpahan ollut oppimista. Nyt jos/kun tulee lokki vastaan niin se on sitten heti siinä. Enkä vaivaudu selittämään, olisiko tuo edes kohteliastakaan naista kohtaan kertoa että olet lokki, en halua olla kanssasi tekemisissä. Satujakaan en halua kertoa.

Vierailija
28/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tullut selväksi jo ekalla kerralla, että juttu ei toimi? Minkä luulet muuttuneen? Se unelmien nainen dumppasi ukon ja nyt korvike kelpaa?

Vierailija
29/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vastasi vielä viesteihini mutta osasin kyllä tulkita että jokin ei oo kohdallaan. Taisi olla niin munaton ettei uskaltanut sanoa suoraan."

Minusta on jokseenkin käsittämätöntä, että odotetaan miehen sanovan suoraan, että olet vain varalla, kelpaat vain seksiin tms. Ei sellaista toiselle ihmiselle sanota, sehän olisi törkeää. 

Yleensä ihmiset ymmärtävät sanattomat viestit ja teot, mutta naisilla, joilla on tällaisia suhteita kerta toisensa jälkeen on päällä jokin outo suodatin, missä kyky tulkita aivan normaalia vuorovaikutusta puuttuu, kun kyseessä on romanttinen kiinnostus. Ihan mikä tahansa käyttäytyminen kyetään tulkitsemaan niin, että mies ehkä sittenkin on vakavalla mielellä liikkeellä, normaalit kohteliaisuudet jne. 

Sitä on turha odottaa, että seksisuhteessa naisen kanssa oleva mies sanoisi suoraan, että haen sinusta vain seksiä. Se ei kuulu normaaleihin käytöstapohin, vaan yleensä aikuiset seks

Emme harrastaneet seksiä. Ei ehditty.

Ap

Vierailija
30/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lyönti??

- Ei ap

Kuvannoillinen lyönti, isku, isku vasten kasvoja, märällä rätillä naamaan. Joku tekee sulle paskasti, eikä varmasti tee sitä ensimmäisellä kerralla koko volyymilla, pahenee sitten ajan kanssa jos toinenn sallii huonoa kohtelua.

Vierailija
31/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. En aio antaa miehelle enää uutta mahdollisuutta. Se juna meni jo. Kaipasin vain vahvistusta omalle pohdinnalle. Case closed.

Vierailija
32/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

24. Viestissä on paljon hyvää, josta olen samaa mieltä, mutta ei kevytsuhdetta haluava mies välttämättä aina ole mikään haaremiin keräilijä. Hänellä voi olla myös jokin elämänvaihe vain, missä sopivaa ei ole löytynyt. Seksisuhde tai useampi on siis ajankulua siihen asti, kun mies rakastuu.

En tajua miksi tämän ymmärtäminen on niin vaikeaa monille naisille, kun itselleni se on ollut selvää teinistä asti. Olen aina erottanut selkeästi miehet, jotka ovat kanssani tosissaan enkä pidä sitä vaikeana ollenkaan. En projisoi siis miesten tekemisiin omia toiveitani, vaan osaan tulkita käytöstä. Ihan normaalisti. Harvoin muissakaan ihmissuhteissa kaikenmaailman ghostaajiin ja loukkaajiin jäädään roikkumaan, joten jokin oma psykologinen ongelma näillä naisilla on, jotka varaventtiiliksi ryhtyvät.

Vierailija
33/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puollat äijää satasella ja teit tämänkin avauksen. Joku sinua jäi kaihertamaan. Et kai menetä mitään jos vielä esim yhet treffit käpäset. Sittenpähän tiedät niin ei vaivaa

Vierailija
34/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emme harrastaneet seksiä. Ei ehditty.

Ap"

Tiedän, pohdiskelin yleisellä tasolla. Mutta ei seksin harrastaminen ole tässä se pointti, roikottaa voi muillakin tavoilla. Kyse on henkisestä ongelmasta enkä suinkaan ole mikään puritaani, jonka mielestä seksin harrastaminen olisi jokin häpeä naiselle. Olennaista on joidenkin naisten kyvyttömyys puolustaa omaa sisintään niin että kuka tahansa pääsee sisälle sotkemaan vain siksi, että osoittaa huomiota. On niin iso huomion ja rakkauden tarve, että kuka tahansa kelpaa. Useimmiten näiden naisten miesmaku on hyvin laaja ulkoisesti. Käytöksessä sen sijaan on samaa eli he kiintyvät ja kiinnostuvat juuri niistä miehistä, joita järkevä nainen välttelee. Lööperin laskettelijoista ja mukavien puhujista, joista itse ainakin jo ensisilmäyksellä näen mitä maata kyseinen kundi on. 

Tämä nyt oli vain turhautunut vuodatus niiden hetkien johdosta, kun olen kuunnellut voimatta sanoa suoraan, että älä helvetissä ala kuvittelemaan, että tuosta koskaan mitään tulisi. Saat vain rupia naamaasi tuolla menolla :)

Vierailija
35/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jo alunperinkin oot ollu hälle kakkosvaihtoehto, ni ei se enää voi toimia. se vaan on niin, että mies kyllä osottaa mielenkiintonsa selkeästi jos on kiinnostunut eikä tommosella pelleilyllä. älä anna mahdollisuutta, blokkaa ja mene eteenpäin

Vierailija
36/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kiinnostanut häntä todella paljon hänellä ei olisi ollut kesällä toista naista ja hiljaiseloa sinun suuntaan.

Vierailija
37/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI EI EI. Meni jo, unohda koko jätkä, sekin unohti sut. Toisia mahdollisuuksia ei koskaan, ikinä, anneta. Jos mokaa, niin kerrasta poikki ja heti luiskaan. Vain säälittävät ihmisrievut ottaa takaisin, antaa anteeksi ja hyväksyy itsensä potkimisen. 

Vierailija
38/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos jo alunperinkin oot ollu hälle kakkosvaihtoehto, ni ei se enää voi toimia. se vaan on niin, että mies kyllä osottaa mielenkiintonsa selkeästi jos on kiinnostunut eikä tommosella pelleilyllä. älä anna mahdollisuutta, blokkaa ja mene eteenpäin

Kyllä hän aluksi osoittikin. Niin kauan kuin sitö kesti. Oli jopa enemmän kiinnostunut kuin itse olin. Mutta sitten se loppui. Oletan johtuneen toisesta naisesta.

Ap.

Vierailija
39/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi enää ikinä luottaa häneen. Takaraivossa on kuitenkin koko ajan fiilis että lähtee kun tapaa "paremman". Eli ei kannata.

Vierailija
40/53 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen lyönti??

- Ei ap

Väkivalta, henkinen väkivalta, pettäminen ... Ihan sama, hakkaako mies kädellä, pettääkö viestein, vai ihan tosielämässä. On vain ajan kysymys, kun alhaiset ajatukset muuttuvat alhaisiksi teoiksi. Hyvä ihminen ei ole alhainen edes ajatuksissaan

Aina tämä väite ettei hyvä ihminen tai hyvä kristitty ajattele sitä, tätä tai tuota...lähes jokainen ihminen ajattelee aivan mitä sattuu, koska ajatusten poukkoilu mielessä ei ole tahdonalaista toimintaa. Väite siitä, että ajatuksiaan voisi muka hallita loukkaa esim. pakko-oireisesta häiriöstä tai ahdistuksesta kärsiviä joille pakkoajatukset tuottavat henkistä tuskaa. 

Pakko-oireinen pelkää vaikka satuttavansa läheistä tai pakko-oireinen hengellinen ihminen pelkää vaikka kutsuvansa vahingossa sielunvihollista paikalle väärillä ajatuksilla. Kun sanotaan ettei jotain saisi ajatella silloin näistä ajatuksista kärsivä ihminen ei voi olla ajattelematta "vääriä" ajatuksia - kuitenkin ajatukset ovat vain ajatuksia ja teot ovat täysin eri asia! 

Huom. lähes kaikilla on pakkoajatuksia. Jos hyvä ihminen ei edes ajattelisi vääriä asioita niin käytännössä hyviä ihmisiä ei olisi edes olemassa. Ihmisen aivot ovat väline tiedonkäsittelyyn eikä mikään pyhä hengellinen temppeli joten ihminen ajattelee jatkuvasti kaikenlaista outoakin. Terve ihminen poikkeaa tässä pakko-oireisesta lähinnä siinä ettei terve kiinnitä edes huomiota hulluihin ajatuksiinsa. Ne kun ovat vain ajatuksia.