Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Onhan tässä jo kohta kaksi viikkoa mennyt. 1.5. viimeksi. Ja jollei tänään ole seksiä niin pitää käyttää oman käden oikeutta. Tekisi vaan niin mieli.
M60
Vierailija kirjoitti:
Harrastettu seksiä pari viikkoa sitten. Mies ei oikein innokas tähän harrastukseen, lenkkeily kiinnostaa enemmän... Minä haluaisin useammin ja vaikka mitä!
N60
Näihän se menee. Miestä ei enää nykyisin kiinnosta seksi, koska hänellä on alkanut ilmetä erektio-ongelmia. Minulla vielä halut tallella ja haluaisin kunnon rakastelua paljon, paljon useammin.
N67
Tänään aamulla noin klo 8.48 avimon kanssa. M70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastettu seksiä pari viikkoa sitten. Mies ei oikein innokas tähän harrastukseen, lenkkeily kiinnostaa enemmän... Minä haluaisin useammin ja vaikka mitä!
N60
Näihän se menee. Miestä ei enää nykyisin kiinnosta seksi, koska hänellä on alkanut ilmetä erektio-ongelmia. Minulla vielä halut tallella ja haluaisin kunnon rakastelua paljon, paljon useammin.
N67
Onpas ikävä tilanne! Mitrn sitten toimitte kun halut on suuremmat kuin miehen?
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
N67
Onpas ikävä tilanne! Miten sitten toimitte kun halut on suuremmat kuin miehen?
N58
Mitäs luulisit? Ollaan ilman tai hoidetaan homma itse pikku kätösin tsi apuvälineillä. Niin minä teen, kun puolisolta saanut viimeksi viime kuulla.
N65
Olikohan tammikuussa. Vaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tammikuussa. Vaimon kanssa.
Ja m43
Ensi lauantaina tulisi kolme viikkoa edellisestä kerrasta.
Vaimolla ollut sitkeä flunssa. On kuitenkin jo paranemaan päin, eli toiveissa olisi viikonloppuna päästä taas tositoimiin.
Kolme kertaa on tällä välin ollut pakko käsin purkaa paineita, viimeksi toissapäivänä. Yritän kuitenkin loppuviikon olla runkkaamatta, vaikka kuinka tekisi mieli.
Kuvittelen jo mielessäni, miten tällä kertaa edetään... Eri asennot... Vaimon kiihkeä voihkinta... Pillun ihana litinä...
Ei saatana!
Himottaa niin perkeleesti!
Viime talvena Tallinnassa. M 44
Ainahan minä, aina se on mielessä.
Mies antanut käsin mulle tänään jo 2 kertaa, molemmat kerrat huuto orgasmilla.
Viikko sitten ( m57) saapa nähdä koska seuraavan kerran 🤔
Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa. Meillä on mieheni kanssa toiveissa raskaus, joten seksiä on nyt erityisen paljon :)
N36v
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa. Meillä on mieheni kanssa toiveissa raskaus, joten seksiä on nyt erityisen paljon :)
N36v
Muistathan sitten, että "kakkosesta" ei tule raskaaksi, vaikka miehesi kovasti niin väittää...?
Viime yönä kello 3.25, mies tuli töistä ja herätti kovuudellaan
Kotona varmaan pari viikkoa sitten kun ei ole kaleri kädessä. Toissapäivänä sain suuhoidon vanhalta tutulta johon lämmittelen yhteyttä. Käteenvedot siinä välissä.
M63
Täällä yksi wanhusrouva, joka harrasti seksiä ja rakadteli samalla, eilen.
N67