Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi harrastit seksiä?

Vierailija
11.10.2024 |

Laita vastaukseen oletko m vai n ja ikä

Kommentit (544)

Vierailija
501/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä. Tultiin tuttijen luota iltaa istumasta ja alettiin nukkumaan. Tunsin siinä sitten mieheni käden menevän jalkoväliini ja siitä se sitten lähti. Puolen tunnin puuhailu. Ei oikein meinannu mieheltä tulla mutta ahkeruus palkitsee!

N63

Vierailija
502/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä. Tultiin tuttijen luota iltaa istumasta ja alettiin nukkumaan. Tunsin siinä sitten mieheni käden menevän jalkoväliini ja siitä se sitten lähti. Puolen tunnin puuhailu. Ei oikein meinannu mieheltä tulla mutta ahkeruus palkitsee!

N63

Sait siis häneltä tulemaan? Meillä seksiä pari viikkoa sitten. Kauan hinkattiin, kun miestä ei saa mistään muusta innostumaan, vaikka yritän kaikkeni! Minäkään en oikein kostu, kun on aina sitä yhtä ja samaa lähetyssaarnaajaa. Eikä tullutkaan kyllä mieheltä, käteen sitten veti myöhemmin kun katsoi jotain emmanuellea... Suotakoon se hänelle, kun ei muuten tule mistään mitään! Joskus kyllä mietin ihan muita vaihtoehtoja. Sellainen kerta!

N66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 vk sitten. Toiveissa, että tällä viikolla rouva antaisi. Pusseja kiristää, en ole uskaltanut runkata, koska on sitten seksi energiasta pois, jos tällä viikolla ei anna sitten pakko omin käsin helpottaa oloa. 

M 72

Vierailija
504/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäää lukea kun suurin osa saanut seksiä

Vierailija
505/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona kun vakipano kävi kylässä. 

N45

Vierailija
506/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä jo kuukauden päivät. Tapailusuhde päättyi ja uusi kumppani etsinnässä. Muutaman naisen kanssa käyty treffeillä ja yksi vaikuttaa ihan potentiaaliselta, tosin piti hiljattain sellaisen palopuheen ekoilla treffeillä seksiä vonkaavista miehistä, että nopeaa selkävoittoa on turha odottaa. Eräs toinen nainen taas pommittaa viesteillä melko tiheään, vaikkei ole ihan minun tyyppiäni. Toisaalta olisi kiva kokeilla synnyttämätöntä kun edellisestä seksikerrasta synnyttämättömän kanssa on yli 25 vuotta.

Mutta Nyrkki-Kyllikin kanssa tässä nyt toistaiseksi mennään...

Vierailija
507/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-4 vk sitten. Toiveissa, että tällä viikolla rouva antaisi. Pusseja kiristää, en ole uskaltanut runkata, koska on sitten seksi energiasta pois, jos tällä viikolla ei anna sitten pakko omin käsin helpottaa oloa. 

M 72

Kuulostaa tutulta! Mulla kuukausi sitten vaimon kanssa oli jotain sellaista... Tällä iällä ei aina niin onnistukkaan! En vaimon sisälle kyllä laukea, mutta onhan se mukava vähän yhdessä olla "silleen". Mieli tekis kattoa jotain mukavia kuvia, mutta sekin vie tehoja pois! Jos liian kova halu pääsee kasaantumaan, en laukea edes omin käsin. Vaimon käsin en millään.

M69

Vierailija
508/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamuyöstä heräsin siihen, kun vaimoni piteli patukkaa kaksinkäsin ruveten sitä työstämään...Pimpero paljaana siinä jo touhusi.

Vierailija
509/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 72

Kuulostaa tutulta! Mulla kuukausi sitten vaimon kanssa oli jotain sellaista... Tällä iällä ei aina niin onnistukkaan! En vaimon sisälle kyllä laukea, mutta onhan se mukava vähän yhdessä olla "silleen". Mieli tekis kattoa jotain mukavia kuvia, mutta sekin vie tehoja pois! Jos liian kova halu pääsee kasaantumaan, en laukea edes omin käsin. Vaimon käsin en millään.

M69

Samoin kuukausi sitten ja lääkkeen avulla saan jotenkin onnistumaan. Vaimo saa useammin, kun on kykyjä enemmän tallella... Tämä on nyt näköjään tuollainen ikäkysymys, ainakin joillakin.

M 66

Vierailija
510/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli, halusi ukko naida myös, mutta jätti kesken ja haluaa jatkaa myöhemmin (meni pesemään ikkunat!)

Mulle hoiteli kuitenkin orkut.

Vierailija
511/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla samassa talossa asuvan miehen kanssa. Tulin illanvietosta ja hän lenkiltä. Olin hellänä yön ja aamun käsittelyn jäljiltä ja oikeastaan aika vähällä lämmittelyllä valmis. Silmäpelistä orgasmiin alle 10 minuutissa.  Sain treenihikistä raamikasta miestä ja sain. N26

Vierailija
512/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 72

M69

Samoin kuukausi sitten ja lääkkeen avulla saan jotenkin onnistumaan. Vaimo saa useammin, kun on kykyjä enemmän tallella... Tämä on nyt näköjään tuollainen ikäkysymys, ainakin joillakin.

M66

Onpas ankeaa! Seksiä oli aamulla, yhdessä suihkussa aloiteltiin ja sitten piiskauksien kautta kunnon orkut!

M67

Vierailija
513/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla samassa talossa asuvan miehen kanssa. Tulin illanvietosta ja hän lenkiltä. Olin hellänä yön ja aamun käsittelyn jäljiltä ja oikeastaan aika vähällä lämmittelyllä valmis. Silmäpelistä orgasmiin alle 10 minuutissa.  Sain treenihikistä raamikasta miestä ja sain. N26

Antoiko takaa saitko pitkään hoitoa ?

Vierailija
514/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamupäivänä, muutama tunti heräämisen jälkeen. Sunnuntai eikä kiire mihinkään, aamupalan jälkeen telkkarin katselua sohvalla kumppanin kanssa ja hellää sivelyä, viipyileviä kosketuksia johtaen seksiin. Minä alla, hän kovana sisälläni leikiteltyään ensin rinnoillani ja klitoriksellani, sisään kun työntyi olin aivan valmis ja pian laukesinkin, hetki siitä hänkin. Raukea tyydyttynyt olo, toivon, että illalla uudestaan. 

Vierailija
515/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi just takaa päin olis pitänyt ja miks pitkää? Mitä v-a?

Vierailija
516/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä juuri äsken! Sain kyllä mutta mies ei... Kaikkemme yritimme hiki päässä! Ei enää niin vaan onnistu

N67

Vierailija
517/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin seksiä juuri äsken! Sain kyllä mutta mies ei... Kaikkemme yritimme hiki päässä! Ei enää niin vaan onnistu

N67

Oliko lelut apuna ?

Vierailija
518/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 35v parisuhdetta takana, lapset lentäneet pesästä. Pari vuotta sitten ilmoitin vaimolle, että nyt mennään minun mielihalujen mukaan. Koko parisuhde on tähän asti menty rouvan orgasmien / mielihalujen mukaan.

Jatkossa mentäisiin vain suumunalla ja takaa päin panemisella, niillä mitkä minua kiihottaa. Tämän jälkeen seksi kotona loppui, mutta muuta seksiseuraa on löytynyt hyvin. Osa uusista kumppaneista on maksullisia. Todella mahtavaa, kun saa seksissä keskittyä vain omaan mielihyvään. 

Vierailija
519/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpaakaan. Otin suihin ja siinä puuhassa kostun aina. Bileiltavaatteista riisuin vain stringit, hame lantiolle ja mies nosti syliin. Asento oli edestäpäin mun selkä seinää vasten ja mies kannatteli pakaroista. Vaikka sainkin, jäin haluamaan lisää. Ehkä jo illalla.. N26

Vierailija
520/544 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kahdesti

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän