Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar Elisabetin kuolinpäivänä
M27
Siihenkö se kuolikin?
Perjantaina myöhään illalla kun vakipano kävi. Oli kyllä niin nautinnollista taas ja tekisi mieli lisää. Muistelen perjantaita ja kostun jo siitäkin.
N45
Tänään aamulla! Ja olikin hyvää ja monipuolista... Eikä ollut mikään pikainen juttu, alkoi yhteisellä suihkulla ja sinne loppuikin 😏
M63
Harrastettu seksiä pari viikkoa sitten. Mies ei oikein innokas tähän harrastukseen, lenkkeily kiinnostaa enemmän... Minä haluaisin useammin ja vaikka mitä!
N60
En koskaan 😄 nauran koska en muutakaan voi.
M 33
Vierailija kirjoitti:
Harrastettu seksiä pari viikkoa sitten. Mies ei oikein innokas tähän harrastukseen, lenkkeily kiinnostaa enemmän... Minä haluaisin useammin ja vaikka mitä!
N60
Lähtee lenkille ennemmin ku "harrastais seksiä". Ja tarjolla olis vaikka mitä!!! Onko ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina myöhään illalla kun vakipano kävi. Oli kyllä niin nautinnollista taas ja tekisi mieli lisää. Muistelen perjantaita ja kostun jo siitäkin.
N45
Kiihkeän kuuloista...
Vierailija kirjoitti:
1H. Maksoi paljon
mistä sait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Lähtee lenkille ennemmin ku "harrastais seksiä". Ja tarjolla olis vaikka mitä!!! Onko ihmeellistä?
No, onhan tuo! Ja jos kanssasi saisi harrastaa monipuolista liikuntaa! Mulla edellinen kerta lauantaina saunassa alku ja loppu sen jälkeen keittiössä ennen iltapalaa
N59
Eilen illalla vaimon kanssa.
M51
Parhaillaan TAXI ssani kyytimatkaa kuittaillessa
M57 JA N23
Ismdin taxi
Lauantaina, saunan jälkeen, oli taukoa muutama viikko, kun rouva oli äitinsä luona hoitamassa, mutta se tietää rouvan olevan puutteessa ja sen huomaa. Kun on reilusti yli viikon tauko, rouvan klitoris on kovempi ja on nuoltavana pidempään ennen kun haluaa naimista. 62N ja M
Kuinka pystyy olemaan pidempään nuoltavana, jos on kova halu? Mulla ainakin pakko saada nopeasti, jos oikeen himottaa! Miehen pepusta kiinni ja menoksi! Sain viimeksi aamulla
N61
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pystyy olemaan pidempään nuoltavana, jos on kova halu? Mulla ainakin pakko saada nopeasti, jos oikeen himottaa! Miehen pepusta kiinni ja menoksi! Sain viimeksi aamulla
N61
Ja oliko kova halu?
Miesvihaketju ilmiannettu. Ei miehillä ole mahdollisuutta seksiin .
Milloin wanhusrouva itse on viimeksi harrastanut seksiä tai edes rakastellut?
Aamulla suihkussa