Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meksiko turvallinen maa matkustaa?

Vierailija
11.10.2024 |

Matkaa sinne suunnittelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi

Vierailija
2/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumesota menossa ja vasta joku pormestari löytyi pää irroitettuna kun ajeli jossain syrjä seudulla.Itse jättäisin väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko: Noudata erityistä varovaisuutta

Juuri tällä viikolla löydettiin poliitikko pää irti. Murhat ja kidnappaukset yleisiä. 

https://um.fi/matkustustiedote/-/c/MX

Vierailija
5/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurrikaaneja täytyy varoa.

Vierailija
6/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittelisi mitään road tripiä, mutta jos pysyttelee suuressa kaupungissa turistialueilla tai nimenomaisessa turistiresortissa, eikä koikkelehdi ympäriinsä kännissä ja/tai pimeällä, niin eiköhän sielläkin selviä ihan kivasti. 

Vierailija
7/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat että pääsi irrotetaan moottorisahalla, niin sit on. 

Vierailija
8/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttären miesystävä on etniseltä alkuperältään meksikolainen, mutta usassa syntynyt ja joskus sanoi, että kukaan perheestämme ei lähde meksikoon, hän pitää siitä huolen, jos lähtee, niin se onnistuu vain hänen kuolleen ruuminsa yli. Hällä siellä siis aika paljon sukua ja se mitä olen kuullut, niin oikeasti on vaarallinen maa. turistimatkat ja turistipaikat ovat siinä ja siinä, että voi pysyäkin hengissä, jos on kiltti turisti ja pysyttelee turistialueilla, mutta ei silti kannata lähteä leikkimään kohtalollaan.

Vierailija
9/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuosia sitten Meridassa ja Play del Carmenissa. Merida tuntui mukavalta pikkukaupungilta. Nykyään en enää lähtisi Meksikoon.

Vierailija
10/10 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähtisi sinne. Eivätkö ne huumekartellit käy toisinaan ihan satunnaisten ihmisten kimppuun, jotka vain ovat väärässä paikassa väärään aikaan. Ei huvita ottaa sen tyyppistä riskiä, vaikka se ei tilastollisesti suuri olisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä