Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harmittaa nyt?

Vierailija
11.10.2024 |

Mua se, että en ostanut loppuun ajetun futon-patjan tilalle uutta futonia, vaan kalliin ja huonon runkopatjasängyn.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa kaikki

Vierailija
22/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja vapaana=köysistä puute

👏 No tulihan se sieltä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys. Oon kyllästynyt tekemään aina kaiken yksin.

Miksei naiset voi vaan tehdä sitä aloitetta? Moni hyvä, mutta ujo mies olisi vapaana ihan elämänkumppaniksi saakka.

Vierailija
24/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeät ja runsaat kuukautiset. 

Vierailija
25/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunisteja vainotaan hallituksen toimesta ja persut saavat mellastaa vapaasti.

Vierailija
26/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten jaksa alottaa parvekkeen siivoamista .. tänäänkin miettinyt että kauankohan siihen menisi jos olisi vieraita tulossa....

Vierailija
27/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali ns keskustelu 

Vierailija
28/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä aika on seuraaviin eduskunta vaalein ,että päästäisiin purkamaan nämä passaa päätökset .😬😬😬.

Vierailija
29/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopetti suhteen ensimmäisen seksi kerran jälkeen. Ei vastaa enää viesteihin.

Vierailija
30/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset voi vaan tehdä sitä aloitetta? Moni hyvä, mutta ujo mies olisi vapaana ihan elämänkumppaniksi saakka.

Voi toki. Olen pari kertaa tehnyt ja tullut pidempi suhde, jotka kuitenkin päättyivät. Vuorostaan olisi kiva, jos joku mukava mies tulisi myös juttelemaan, eikä vain tuijottelisi hymyillen. Ei se helppoo ole ujoille naisillekaan.

31/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei mähän tein 😃

Vierailija
32/37 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa epätietoisuus, kauan rahat riittää ja mitään ei voi tehdä kun ei ole rahaa.

Se harmittaa myös, että kun tämän mainitsee niin seuraavaksi tulee kommentti "MENE TÖIHIN!!!!!!".

Harmittaa ihmisten tyhjä elämä kun pitää tuommoista kirjoittaa, sääliksi käy heidän elämänsä enemmän kuin omani.

Harmittaa, että meillä ei ole kohta eläimiä luonnossa.

"selkärankaisten villieläinten populaatiot ovat pienentyneet keskimäärin 73 prosenttia vuosina 1970-2020."

Harmittaa, että ihmisillä menee huonosti ja kun yhdelläkin maailman rikkaimmista ihmisistä on käsissään miljoonien ihmiselämien arvoinen omaisuus. Harmittaa ettei ihminen välitä omasta lajistaan.

Vierailija
33/37 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauanta, vapaapäivä klo 10.30, enkä saa mitää aikaiseksi. Keitin jo toisen satsin kahviakin että lähtisi kone käyntiin. Lojun edelleen kylpytakissa kirjoitellen tälle typerälle palstalle juttuja, enkä jotenkin pysty jaksa saa aikaiseksi ryhtyä mihinkään.

Kesävaattet ja kengät on vielä naulakossa, pitäisi imuroida, laittaa tiskit koneesern ja järjestellä eräitä papereita ja asiakirjoja ym ym mutta en jotenkin vaan saa ryhdyttyä toimeen. 

Olen yksineläjä, aiemmin pidin aina kodin tip top kunnossa, tein mielelläni kaikka kotiin liittyvää, ikinä ei oo ollu likasta ja sotkuista kaikki tavarat levällään, jopa vaatteita lattialla, kuin nyt viimeisten vuosien aikana. En jotenkin enää viitsi ja kun ei kukaan ole katsomassa niin miksi näkisin vaivaa. Olisi kiva kun voisi tehdä asioita jotain toista ihmistä varten.  

Vierailija
34/37 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tehty, useammankin kerran. Se ujo mies alkaa heti vetäytymään, koska "olet liian kaunis" tjmsp.

Ohis

Vierailija
35/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen ihana syksypäivä mutta ei ketään ystävää jakamassa sitä, olis niin kiva kun joku laittas viestiä et lähdetäänkö ulkoilemaan ja käydään päiväkahvilla jossain. Teen aina asiat yksin. Lisäksi minulla on yhä loputon ikävä exääni vaikka erosta on iät ja ajat, näin hänestä taas jotain unta viime yönä. Ikävää ei helpota, päinvastoin, se että näen hänä satunnaisesti nykyään kun asutaan taas samassa kaupungissa samalla suunnalla. 

Vierailija
36/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aurinko paljastaa likaiset ja pesua huutavat parvekelasit ja ikkunat. Onko syy siis auringon vai sen että minä inhoan ikkunoiden pesua yli kaiken. Taidan pyytää keväälle jonkun siivousfirman pesemään ne ja maksan siitä 200eur että joku muu tekee sen. Tosin pitää silloinkin siirrellä itse kaikki pöydät ja kaapistot ois edestä ja laittaa takas, eli hitonmoinen duuni anyvay.

Vierailija
37/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin yhteydenottoa mieheltä koko eilisen eikä vieläkään kuulunut mitään.

Sovittu etten itse ota ensin yhteyttä, joten kärvistelen ja harmittaa että olen näin tyhmä että kulutan aikaa tälläiseen pelleilyyn.