Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä nähnyt elävän suden vapaana?

Vierailija
11.10.2024 |

Taitaa olla aika harvinaista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sutta, mutta karhuja kolme. 

Vierailija
22/27 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kertaa. Ensimmäisen Mynämäellä ja toisen Naantalissa väliä havainnoilla n.15vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin nähnyt joo, luulen että susi juoksi kerran pimeässä auton edessä jonkun matkaa. Oli koiraa suurempi ja paksumpi häntä, harmaa väritykseltään. 

Vierailija
24/27 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei ole nähnyt elävää villiä sutta luonnossa, eikä tule näkemäänkään. Suomessa on n. 5,6 miljoonaa asukasta ja susia on vain n. 300 yksilöä.

Vierailija
25/27 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Kuhmoisissa seisoi  korkealla mäellä suoraan tien mutkassa, autolla olin liikkeellä. Mökin ympäristössä aina talvisin on suden jalanjäljet. Ei tule pihaan koskaan.

Vierailija
26/27 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta susi on tainnut nähdä minut. Oli jälkiä 20 metriä siitä, missä istuin ulkona töissä, alle 100 m talosta. Hevostarhan portilla on ollut suden jälki myös. Pikkuponeille tämä tarkoittaa paljon ankeampaa elämää, kun ulos ei uskalla jättää. 

Vierailija
27/27 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oo koskaan nähny mutta silti vingutaan miten niitä on "liikaa" ja miten ne vallottaa ihmisten elintilat ja syö kaikki pois vauvasta vaariin :D

Sama ku sanois että ahma tekee samaa, kukaa ei oo koskaa nähny sitäkää eläintä :D

Oliko sulla vaikeuksia ymmärtää noita edellä kuvattuja tilanteita?